Xl (42): billigt tøj til moar :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5. marts 2012

Billemyre

Billemyre skriver:

Jo da!
Her er de ting, jeg er interesserede i...
Kan næsten regne ud at den sorte/pink kjole og den gennemsigtige ditto er røget - ÆV 

Nu vil jeg gå i seng, men jeg vil gerne smide et bud på alt det, jeg har sat billeder af ind.. Og naturligvis også inkl. de to kjoler, hvis nu de alligevel er til salg.
(Er nemlig super ærgerlig over at jeg lige var væk en halv time, så jeg vist ikke nåede at få sagt 'helle for'!)

500 kr...?

Jeg kigger her på tråden igen imorgen tidlig og kan så først komme ind igen imorgen aften, men er meget interesseret i det hele!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

helle85

Lou87 skriver:

Hej..
Har sorteret ud og det sælges billigt.

Gider ikk skrive til hver enkel, da jeg også skal til tøj bazar sidst i marts Men har noget interesse skriver jeg gerne hva mærke, str osv.
Men alt har ingen huller eller pletter.. Noget er som nyt og noget stadig med mærke. Alle toppe ca str M-L - Alle bukser ca str 42-44.
Der er mærker som vero moda, second female, blend she, H&M, bjørkvin, føtex og bilka. Og nogle enkelte andre - feks en nederdel fra england...

BUDPRISER modtages - jo mere du køber, desto billigere

hvad str er det og hvad skal du have for det inkl porto? det er kun den grå på det sidste billede jeg er intresseret i.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. marts 2012

Lou87

Billemyre skriver:

Jo da!
Her er de ting, jeg er interesserede i...
Kan næsten regne ud at den sorte/pink kjole og den gennemsigtige ditto er røget - ÆV 

Ja desværre.. de to kjoler er røget..

Men alle strop toppene er L/XL men tæt siddende, så de svarer til en normal L vil jeg sige.

Den brune som er en kjole er en 40-42 vil jeg sige , den er stropløs og sidder egentligt mest til ved brystet, men giver sig godt. Jeg er en stor B skål ca hvis det kan hjælpe dig.

Den grå kjole med bælte er en 42 og tæt siddene.. men i jogging agtig stof, dvs det gir sig lidt efter kroppen. Og bæltet har mange huller.

Lysegrå vest er en L og svarer fint til str.

Råhvid cardigan er som en M men er som en M-L.

Turkis nederdel er faktisk en 46 men den svarer til en 44 sys jeg hvis man som jeg bare gerne ville ha den hang løst på hoften. Der er jo bindebånd i, så den ikk falder nogen steder

Hvis du stadig er interesseret nu når de to kjoler er røget kan du få det andet her for 200 inkl

Anmeld

6. marts 2012

Lou87

Billemyre skriver:

Nu vil jeg gå i seng, men jeg vil gerne smide et bud på alt det, jeg har sat billeder af ind.. Og naturligvis også inkl. de to kjoler, hvis nu de alligevel er til salg.
(Er nemlig super ærgerlig over at jeg lige var væk en halv time, så jeg vist ikke nåede at få sagt 'helle for'!)

500 kr...?

Jeg kigger her på tråden igen imorgen tidlig og kan så først komme ind igen imorgen aften, men er meget interesseret i det hele!

Har svaret dig på det citat med billederne...
Nu du var uheldig to af kjolerne røg for snuden af dig må du få alt det andet for 200 inkl - sorry men var på fra min tlf og orkede ikk og sku scrool op og ned med min tlf og tælle billeder på såden en lille skærm hehe.. Men håber prisen kan kompensere lidt

Anmeld

6. marts 2012

Lou87

Trinse skriver:

Jeg er kun interesseret i den sorte lædervest. Kan du ikke komme med en pris, aner jo ikke hvad nypris har været?

Mener nypris var omkring de 100 kr..
Problemet er bare jeg ikke gider fare på posthuset for ingenting da portoen og benzin er lidt dyr - så for den ene ting vil jeg sige 50 inkl.
Sorry men håber det er billigt nok og du forstår.

Anmeld

6. marts 2012

Lou87

helle85 skriver:

hvad str er det og hvad skal du have for det inkl porto? det er kun den grå på det sidste billede jeg er intresseret i.

Det hele er en L eller 42.. og synes det svarer fint nok til str det hele.

Den grå kjole med bælte er dog ret tætsiddende med med giveligt stof. Og er måske solgt, men hvis ikke hun vender tilbage her i aften får du den hvis du er interesseret
Det andet er pt stadig ikke solgt endnu...

Kom gerne med et bud - men tænker med kjole ca 150 inkl og 120 uden. Sweateren er lidt tung og sende.

Anmeld

6. marts 2012

Maria.

Jeg sender dig lige en SMS

Anmeld

6. marts 2012

Lou87

Maria. skriver:

Jeg sender dig lige en SMS

Hehe godt så , venter i spænding

Anmeld

6. marts 2012

Klumpe-dumpe

Lou87 skriver:

Det hele er en L eller 42.. og synes det svarer fint nok til str det hele.

Den grå kjole med bælte er dog ret tætsiddende med med giveligt stof. Og er måske solgt, men hvis ikke hun vender tilbage her i aften får du den hvis du er interesseret
Det andet er pt stadig ikke solgt endnu...

Kom gerne med et bud - men tænker med kjole ca 150 inkl og 120 uden. Sweateren er lidt tung og sende.

hvad str er disse og din mindste pris?

Anmeld

6. marts 2012

Lou87

Lille fe skriver:

hvad str er disse og din mindste pris?

De svarer begge til en L...
den med sommerfuglen er dog mere oversize agtig hvor den anden er mere alm t shirt med lidt løs effekt.

Afventer svar på den ene, men hvis ikk hun vil ha den i aften, er den din.. Og hvis det er begge trøjer kan vi sige 50 inkl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.