Dårlig skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2012

Troldemommi

Krydser fingre og tæer for at lillefisen har det godt og bare er lidt doven i starten, det er så unfair at det skal være så svært for nogle mennesker og så nemt for andre.

Håber i ender med at få alle de guldklumper i må ønske jer

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

HeidiØ

Nessie skriver:

I dag var vi til graviditetsskanning på fertilitetsklinikken, og det gik ikke specielt godt

Vi så da hjerteblink, men fosteret er ca. 10 dage for lille, så det er jo langt fra den størrelse det burde have nu (8+1).

Skal skannes igen om en uge, og har fosteret ikke fordoblet sin størrelse, så skal vi nok afbryde graviditeten.

Egentlig forventede jeg lidt en dårlig skanning, men har så mange graviditetssymptomer, og ondt i bækkenet, at jeg også forventede at der lå en glad lille spradebasse derinde.

Lægen var ikke afvisende overfor at fosteret godt kunne nå at udvikle sig godt endnu, men hun var bestemt ikke positiv.

Jeg hader virkelig den her ventetid. Det er jo lige netop sådan noget her vi har frygtet skulle ske igen.

Det kan da virkelig ikke passe at vi skal miste igen? 4 graviditeter og 1 barn er altså ikke fair.

Puha, ja jeg er meget negativ i dag, men nok bare allermest ked af det. Det er ulideligt at gå rundt i den her grå zone og ingenting vide. Vil gerne have baby på den rette størrelse eller have en afslutning, så vi kan komme videre.

Men uanset hvad, så har det ene æg vi fik sat op virkelig udvist fighter vilje, og jeg synes det skal have en chance for at vise om det kan blive til en lille baby. Men vokser det ikke snart lidt hurtigt, ja så er det jo fordi det er et usundt foster med en ekstrem livskraft.

Vil gå den næste lange uge i møde med bævende knæ og tårerne lurende i øjenkrogen

Åh nej altså ... det er jeg ked af at læse!  for det bedste, for nej, 4 graviditeter og 1 barn er bare ikke fair!!

Anmeld

2. marts 2012

AnneH

Nessie skriver:

I dag var vi til graviditetsskanning på fertilitetsklinikken, og det gik ikke specielt godt

Vi så da hjerteblink, men fosteret er ca. 10 dage for lille, så det er jo langt fra den størrelse det burde have nu (8+1).

Skal skannes igen om en uge, og har fosteret ikke fordoblet sin størrelse, så skal vi nok afbryde graviditeten.

Egentlig forventede jeg lidt en dårlig skanning, men har så mange graviditetssymptomer, og ondt i bækkenet, at jeg også forventede at der lå en glad lille spradebasse derinde.

Lægen var ikke afvisende overfor at fosteret godt kunne nå at udvikle sig godt endnu, men hun var bestemt ikke positiv.

Jeg hader virkelig den her ventetid. Det er jo lige netop sådan noget her vi har frygtet skulle ske igen.

Det kan da virkelig ikke passe at vi skal miste igen? 4 graviditeter og 1 barn er altså ikke fair.

Puha, ja jeg er meget negativ i dag, men nok bare allermest ked af det. Det er ulideligt at gå rundt i den her grå zone og ingenting vide. Vil gerne have baby på den rette størrelse eller have en afslutning, så vi kan komme videre.

Men uanset hvad, så har det ene æg vi fik sat op virkelig udvist fighter vilje, og jeg synes det skal have en chance for at vise om det kan blive til en lille baby. Men vokser det ikke snart lidt hurtigt, ja så er det jo fordi det er et usundt foster med en ekstrem livskraft.

Vil gå den næste lange uge i møde med bævende knæ og tårerne lurende i øjenkrogen

Åhhh nej...

Et kæmpe

for at den lille spirer har vokset sig stor inden næste scanning.

Anmeld

2. marts 2012

Happiness

Nessie skriver:

Det er jeg ked af at høre søde! Håber virkeligt at den lille ønske-spire vokser sig stor og stærk! For nej det andet er ikke fair! 

Krydser fingre for at den bare laver numre med jer, og er blevet stor og fin til næste scanning! Som hun sagde er der jo stadig chancer for det!

Anmeld

2. marts 2012

Nessie

Frk.S skriver:

Jeg krydser alt hvad krydses kan for at det er et sundt og raskt foster du bærer på. At det har vokset rigtig fint til næste gang.

Tusind tak

Anmeld

2. marts 2012

Nessie

maria_wlt skriver:

Mega øv..

herfra... Håber at alt er okay..

Tak

Anmeld

2. marts 2012

Nessie

Puslingen skriver:

Årh nej altså håber med hele mit hjete at jeres baby blot har været lidt sløv med at komme ud af start hullet og ar den til næste skanning har indhentet det forsømte

Tusind tak

Anmeld

2. marts 2012

Nessie

nielsen80 skriver:

Ord er ret fattige. Håber virkelig alt ender lykkeligt.

Nej, der er ikke så meget at sige til det. Tak

Anmeld

2. marts 2012

Nessie

metski83 skriver:

Krydser fingre for jer, og håber på det bedste 

Tak

Anmeld

2. marts 2012

Nessie

Giraffen skriver:

puha nej det lyder slet ikke retfærdigt  stort til dig og din familie - krydser fingre for at den lille spire tar fusen på jer og vokser og vokser den næste uge

Det håber jeg virkelig, tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.