Dårlig skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2012

twinboys

Øv øv øv men hep hep hep lille spire... voks voks voks...

Krydser fingre for at spiren er vokset...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

Nessie

sarahb skriver:

Puha, det må også bare være så pisse hårdt. Og når man bare skal opleve det igen og igen. Det må dræne en så meget og ja gøre en PISSE bange..

Jeg håber virkelig det vender og i får en sund og rask baby

Det ER vildt hårdt. Hader de første uger, hvor man ingenting kan mærke eller se, og ikke kan stole på symptomerne.

Prøver at sende gode tanker ind til maven, og har flere gange bedt den om vokse sig stor og stærk. Håber det hjælper

Anmeld

2. marts 2012

Nessie

Amandas-mor skriver:

Kæmpe kram og held og lykke

Krydser fingre for at den lille spire er en fighter  

Tusind tak

Anmeld

2. marts 2012

Nessie

twinboys skriver:

Øv øv øv men hep hep hep lille spire... voks voks voks...

Krydser fingre for at spiren er vokset...

Majbritt

Tusind tak Tror på at alle de gode tanker hjælper

Anmeld

2. marts 2012

sarahb

Nessie skriver:

Det ER vildt hårdt. Hader de første uger, hvor man ingenting kan mærke eller se, og ikke kan stole på symptomerne.

Prøver at sende gode tanker ind til maven, og har flere gange bedt den om vokse sig stor og stærk. Håber det hjælper

ja man går i en tåge af uvished!

Jeg krydser alt jeg kan

Anmeld

2. marts 2012

Camillos

Nessie skriver:

Ja, det er temmelig ufoståeligt at det altid skal være sådan en bumpet vej til de gode resultater

Håber virkelig at den tager sig sammen og får vokset derinde

Anmeld

2. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Min mand er heller ikke den der normalt viser de store følelser,og mange gange tror jeg at han holder igen fordi han tror at jeg knækker helt sammen, hvis han også bliver ked af det.

Tak, venter bare på at det bliver torsdag igen

Det er der nok noget om. Desværre er det bare heller ikke sundt for dem at holde det inde. <3

Anmeld

2. marts 2012

Wimmie

Nessie skriver:

I dag var vi til graviditetsskanning på fertilitetsklinikken, og det gik ikke specielt godt

Vi så da hjerteblink, men fosteret er ca. 10 dage for lille, så det er jo langt fra den størrelse det burde have nu (8+1).

Skal skannes igen om en uge, og har fosteret ikke fordoblet sin størrelse, så skal vi nok afbryde graviditeten.

Egentlig forventede jeg lidt en dårlig skanning, men har så mange graviditetssymptomer, og ondt i bækkenet, at jeg også forventede at der lå en glad lille spradebasse derinde.

Lægen var ikke afvisende overfor at fosteret godt kunne nå at udvikle sig godt endnu, men hun var bestemt ikke positiv.

Jeg hader virkelig den her ventetid. Det er jo lige netop sådan noget her vi har frygtet skulle ske igen.

Det kan da virkelig ikke passe at vi skal miste igen? 4 graviditeter og 1 barn er altså ikke fair.

Puha, ja jeg er meget negativ i dag, men nok bare allermest ked af det. Det er ulideligt at gå rundt i den her grå zone og ingenting vide. Vil gerne have baby på den rette størrelse eller have en afslutning, så vi kan komme videre.

Men uanset hvad, så har det ene æg vi fik sat op virkelig udvist fighter vilje, og jeg synes det skal have en chance for at vise om det kan blive til en lille baby. Men vokser det ikke snart lidt hurtigt, ja så er det jo fordi det er et usundt foster med en ekstrem livskraft.

Vil gå den næste lange uge i møde med bævende knæ og tårerne lurende i øjenkrogen

Åh hvor er jeg ked af at læse dit indlæg 

Krydser virkelig fingre for at at det bliver bedre 

Anmeld

3. marts 2012

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Det er der nok noget om. Desværre er det bare heller ikke sundt for dem at holde det inde. <3

Overhovedet ikke, men de tror jo at de skal være stærke for vores skyld

Anmeld

3. marts 2012

Nessie

Wimmie skriver:

Åh hvor er jeg ked af at læse dit indlæg 

Krydser virkelig fingre for at at det bliver bedre 

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.