Dårlig skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja..

Orh ha, jeg ber sådan for dem, selvom jeg godt ve ddet hverken gør til eller fra nu..
Håber bare de er så okay som man kan være..

Gid jeg havde min gamle mobil, kunne godt finde på at sende en besked, bare et lille hjerte, så hun ved vi tænker på hende, men har ikke hendes nummer på en nye.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Gid jeg havde min gamle mobil, kunne godt finde på at sende en besked, bare et lille hjerte, så hun ved vi tænker på hende, men har ikke hendes nummer på en nye.

Jeg har tænkt så meget på hende hele dagen..

Det havde været en god måde at vise hende vi tænker på hende, uden at presse hende..

Anmeld

8. marts 2012

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg har tænkt så meget på hende hele dagen..

Det havde været en god måde at vise hende vi tænker på hende, uden at presse hende..

Det jo det.

Tænker også meget på hende. Håber de bare har haft tralt med en god nyhed, til at skrive herinde.

Anmeld

8. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Det jo det.

Tænker også meget på hende. Håber de bare har haft tralt med en god nyhed, til at skrive herinde.

Anmeld

9. marts 2012

Nessie

Hej piger

Jeg har ikke lige overskud til at svare jer enkeltvis, men som I jo har gættet, så var det en dårlig besked vi fik i går.

Fostret er gået til, og jeg har fået nogle tabletter med hjem, som som skal starte udstødelsen. Det bliver en trist og smertefuld proces, men denne gang fik jeg noget smertestillende med hjem fra klinikken, det fik jeg ikke fra sygehuset sidste gang, og det gjorde bare vildt ondt.

I skal vide at alle jeres tanker og omsorg betyder rigtig meget, og det varmer at vide at andre tænker på os

til jer alle

Anmeld

9. marts 2012

AnnaK89

Hvor er jeg bare ked af det på jeres vegne
Det er bare ikke fair!!

Men håber du holder ud - det skal nok komme, selvom alt ser rigtig trist ud lige nu

Sender dig så mange varme tanker og kram

Anmeld

9. marts 2012

l.kjoeller

Nessie skriver:

ÅHej piger

Jeg har ikke lige overskud til at svare jer enkeltvis, men som I jo har gættet, så var det en dårlig besked vi fik i går.

Fostret er gået til, og jeg har fået nogle tabletter med hjem, som som skal starte udstødelsen. Det bliver en trist og smertefuld proces, men denne gang fik jeg noget smertestillende med hjem fra klinikken, det fik jeg ikke fra sygehuset sidste gang, og det gjorde bare vildt ondt.

I skal vide at alle jeres tanker og omsorg betyder rigtig meget, og det varmer at vide at andre tænker på os

til jer alle

Åh hvor er det uretfærdigt i er i mine tanker

Anmeld

9. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Hej piger

til jer alle

Anmeld

13. marts 2012

Nessie

AnnaKJ skriver:

Hvor er jeg bare ked af det på jeres vegne
Det er bare ikke fair!!

Men håber du holder ud - det skal nok komme, selvom alt ser rigtig trist ud lige nu

Sender dig så mange varme tanker og kram

Tak

Anmeld

13. marts 2012

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.