Nessie skriver:
Ja, vi mistede en øko, da Daniel var 8 mdr. Endnu en rutschetur, først vild glæde og overraskelse over at det lykkedes, og så nedtur da jeg opdagede en lille dråbe blod, og de på sygehuset sagde at fosteret havde størrelse som 5 uger, men vi vidste at den var 7 uger, da det var sket lige inden vi tog på ferie i knap 4 uger, og vi derefter delte seng alle 3 eller Daniel og jeg i én seng og manden i en anden, så det kunne bare ikke være sket på andre tidspunkter.
Jamen det er lidt mærkeligt, for jeg havde masser af niv og jag i livmoderen i ugen op til blodprøven, og der har været lidt jævnt fordelt siden, dog ikke helt så koncentreret, men havde da så sent som i går nat, da jeg lige skulle vende mig om.
Hvor har du dog haft en forfærdelig dag. Bare én af dem man har lyst til at rive ud af kalenderen, og ønske at man aldrig skal tænke på igen. Sådan havde vi det med det første halve år af 2008, der skete absolut intet godt i de måneder, jeg husker det som én stor tårestrøm.
Hvordan har du det så nu? Det kan jo godt tage noget tid inden man føler sig bare en lille smule glad igen. Første gang vi mistede tudede jeg i 14 dage, og hver gang vi så nogen første gang efter udskrabning, stortudede jeg igen, men alle var virkelig søde til at trøste
Puuha... Ja, være så glade og så få revet alt itu...
Sådan havde jeg det sidste gang.. EJg vidste lige præcis hvornår det skulle være sket fordi jeg jo blev opereret og vi ikke havde sex omkring der hvr de mente undfangelsen skulle være sket.. HMMF...
Ja det er underligt.. Kroppen er underlig.. Jeg håber det er tegn på at spiren nu tager fat og vokser sig stor.

Men hvad nu hvis der stadig er hjerteblink i næste uge, men den kun har vokset 50 % af hvad i ønsker.. Skal graviditeten så stadig afbrydes eller får den så en chance mere??

Ja virkelig en af dem man bare vil rive ud.. Sådan føler jeg, jeg har haft det siden april 2010 da jeg mistede min morfar..Jeg gik ned... Ulykke, på ulykke, på ulykke rammer min kæreste og jeg..i 2011 mistede jeg min elskede mormor og så en lille ønske trut.. Til nytår skrev jeg følgende på facebook: Nu går vi igen ud af et år - et jeg føler vi lige er gået ind i. Året har været fyldt med megen sorg men også glæder. 2012 er bestemt til at blive et glædens år for os. Jeg håber jeres 2012 må blive FANTASTISK. Pas på hinanden derude. GODT NYTÅR. Kraam
og det startede da meget godt med positiv test 2012.. Men havde sku regnet med endnu mere lykke og ikke endnu en mislykket graviditet..
Jeg ahr det faktisk ikke så godt..

Desværre.. Er ikke meget for at indrømme det men ahr været lænket til sengen siden det skete..

Især er aftenen/natten frygtelig at komme igennem...
Har lige været kort i skole men måtte tage hjem med store smerter og så har jeg været på job i dag.. Min chef har haft en lang snak med mig og ejg har deres støtte hvad angår psykisk tilstand nu og ny graviditet.. Det kommer til at foregå på mine præmisser så det er rigtig rart. jeg ahr meget høje forventninger til mig selv, dem kan jeg slekke lidt på nu når jeg har deres opbakning.
Heldigvis har jeg nogle gode tøser herinde. Især en har fået mig til at få sommerfugle i maven over at skulle starte PB igen til maj/juni. Så det er rart at få en smule glæde.. og så har jeg en vidunderlig kæreste og nogle dejlige veninder der tager hånd om mig.. Men det er svært når kæresten også er meget påvirket..
Men jeg skal nok komme videre.. Det tager bare noget længere tid denne gang...