Dårlig skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2012

Nessie

tarkoflen skriver:

Ja gør endelig det, hun er en rigtig lille solstråle, som helt bestemt er et lille mirakkel og jeg er sikker på, at I også får jeres mirakkel, krydser i hver fald alt hvad jeg kan og håber på det bedste!

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Nessie skriver:

Tusind tak

Håber sådan at den tager sig sammen og vokser

Det håber jeg også!

Anmeld

1. marts 2012

l.kjoeller

Åh altså søde. Ved godt hvor sværd ventetiden er. Håber spiren tager fart på

Anmeld

1. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

De andre gange har maven bare ikke vokset, så jeg har jo nok stolet på at alt var godt, fordi jeg ikke kan trække den ind længere, og den er blevet lidt ommøbleret.

Bækkenet har også gjort ondt, ret meget faktisk, så hormonerne arbejder da på fuld knald, vi skal bare have den lille med.

Det er ikke ret sjovt at være på arbejde, når man bare har lyst til at krølle sig sammen på sofaen eller i sengen og være ked af det, men det skal jo passes.
Synes dog at det er lidt vildt at du havde overskud til at gå på arbejde, selvom I lige havde fået besked om, at den var gået til

Har du mistet efter du fik Daniel? for ellers kan det jo ske maven vokser hurtigt pga sidste graviditet..?!

Jeg m så sige at jëg ingen af gangene har haft de store ligament smerter. Kun meget lidt og lidt strækken. og fosteret voksede da trods alt til 7+4 denne gang.. Så det kan da ske det er gode tegn, at du ahr kunne mærke det arbejder dernede..

Kan godt forstå det er det du har mest lyst til..
Der var desværre ikke andre muligheder for mig i fredags. Vi - min chef og jeg havde prøvet at få byttet min vagt inden jeg skulle til scanning fordi jeg jo havde en intuition der sagde mig noget var galt. Uden held desværre.. Så jeg måtte jo tage den tunge tur på arbejde.. og jeg gør det ALDRIG igen.. Jeg var ødelagt. Jeg synes jeg var så FALSK da jeg sad 15 min i kassen mens min ungarbejder havde pause.. Sad der og skulle smile, tage pis på folk og lade dem tage pis på mig.. Når de spurgte om jeg havde været til drukparty om torsdagen frdi mine øjne var rødsprængte, hævede og røde udenom, åtte jeg nikke grinende, alt i mens jeg havde lyst til at råbe til dem alle: NEJ, JEG DRIKKER IKKE.. MIN LILLE DEJLIGE SKAT LIGGER IGEN DØD INDENI MIG!...
Men det kunne jeg jo ikke..

Jeg krydser virkelig alt for dig Nessie...

Anmeld

1. marts 2012

Nessie

l.kjoeller skriver:

Åh altså søde. Ved godt hvor sværd ventetiden er. Håber spiren tager fart på

Tusind tak

Anmeld

1. marts 2012

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Har du mistet efter du fik Daniel? for ellers kan det jo ske maven vokser hurtigt pga sidste graviditet..?!

Jeg m så sige at jëg ingen af gangene har haft de store ligament smerter. Kun meget lidt og lidt strækken. og fosteret voksede da trods alt til 7+4 denne gang.. Så det kan da ske det er gode tegn, at du ahr kunne mærke det arbejder dernede..

Kan godt forstå det er det du har mest lyst til..
Der var desværre ikke andre muligheder for mig i fredags. Vi - min chef og jeg havde prøvet at få byttet min vagt inden jeg skulle til scanning fordi jeg jo havde en intuition der sagde mig noget var galt. Uden held desværre.. Så jeg måtte jo tage den tunge tur på arbejde.. og jeg gør det ALDRIG igen.. Jeg var ødelagt. Jeg synes jeg var så FALSK da jeg sad 15 min i kassen mens min ungarbejder havde pause.. Sad der og skulle smile, tage pis på folk og lade dem tage pis på mig.. Når de spurgte om jeg havde været til drukparty om torsdagen frdi mine øjne var rødsprængte, hævede og røde udenom, åtte jeg nikke grinende, alt i mens jeg havde lyst til at råbe til dem alle: NEJ, JEG DRIKKER IKKE.. MIN LILLE DEJLIGE SKAT LIGGER IGEN DØD INDENI MIG!...
Men det kunne jeg jo ikke..

Jeg krydser virkelig alt for dig Nessie...

Ja, vi mistede en øko, da Daniel var 8 mdr. Endnu en rutschetur, først vild glæde og overraskelse over at det lykkedes, og så nedtur da jeg opdagede en lille dråbe blod, og de på sygehuset sagde at fosteret havde størrelse som 5 uger, men vi vidste at den var 7 uger, da det var sket lige inden vi tog på ferie i knap 4 uger, og vi derefter delte seng alle 3 eller Daniel og jeg i én seng og manden i en anden, så det kunne bare ikke være sket på andre tidspunkter.

Jamen det er lidt mærkeligt, for jeg havde masser af niv og jag i livmoderen i ugen op til blodprøven, og der har været lidt jævnt fordelt siden, dog ikke helt så koncentreret, men havde da så sent som i går nat, da jeg lige skulle vende mig om.

Hvor har du dog haft en forfærdelig dag. Bare én af dem man har lyst til at rive ud af kalenderen, og ønske at man aldrig skal tænke på igen. Sådan havde vi det med det første halve år af 2008, der skete absolut intet godt i de måneder, jeg husker det som én stor tårestrøm.

Hvordan har du det så nu? Det kan jo godt tage noget tid inden man føler sig bare en lille smule glad igen. Første gang vi mistede tudede jeg i 14 dage, og hver gang vi så nogen første gang efter udskrabning, stortudede jeg igen, men alle var virkelig søde til at trøste

Anmeld

1. marts 2012

morbibi

Nessie skriver:

I dag var vi til graviditetsskanning på fertilitetsklinikken, og det gik ikke specielt godt

Vi så da hjerteblink, men fosteret er ca. 10 dage for lille, så det er jo langt fra den størrelse det burde have nu (8+1).

Skal skannes igen om en uge, og har fosteret ikke fordoblet sin størrelse, så skal vi nok afbryde graviditeten.

Egentlig forventede jeg lidt en dårlig skanning, men har så mange graviditetssymptomer, og ondt i bækkenet, at jeg også forventede at der lå en glad lille spradebasse derinde.

Lægen var ikke afvisende overfor at fosteret godt kunne nå at udvikle sig godt endnu, men hun var bestemt ikke positiv.

Jeg hader virkelig den her ventetid. Det er jo lige netop sådan noget her vi har frygtet skulle ske igen.

Det kan da virkelig ikke passe at vi skal miste igen? 4 graviditeter og 1 barn er altså ikke fair.

Puha, ja jeg er meget negativ i dag, men nok bare allermest ked af det. Det er ulideligt at gå rundt i den her grå zone og ingenting vide. Vil gerne have baby på den rette størrelse eller have en afslutning, så vi kan komme videre.

Men uanset hvad, så har det ene æg vi fik sat op virkelig udvist fighter vilje, og jeg synes det skal have en chance for at vise om det kan blive til en lille baby. Men vokser det ikke snart lidt hurtigt, ja så er det jo fordi det er et usundt foster med en ekstrem livskraft.

Vil gå den næste lange uge i møde med bævende knæ og tårerne lurende i øjenkrogen

Jeg har aldrig tænkt over, at et foster kunne gå til grunde, fordi det ikke var så stort, som det i realiteten burde være. Jeg selv har prøvet, at man mente, at mit barn var 16 dage for lille. Faktisk er alle mine 7 børn blevet scannet til, at være mindre end normalen, men alle lever i bedste velgående den dag idag.
Så jeg puster end masse god energi din vej og krydser fingre for det bedste

Anmeld

1. marts 2012

Oliver,Troia&Wictor

1. marts 2012

Nessie

morbibi skriver:

Jeg har aldrig tænkt over, at et foster kunne gå til grunde, fordi det ikke var så stort, som det i realiteten burde være. Jeg selv har prøvet, at man mente, at mit barn var 16 dage for lille. Faktisk er alle mine 7 børn blevet scannet til, at være mindre end normalen, men alle lever i bedste velgående den dag idag.
Så jeg puster end masse god energi din vej og krydser fingre for det bedste

7 børn? Hold da op

Men hvis 7 børn kan vurderes for små, så er der jo håb forude, tak skal du have for at dele din erfaring med mig

Anmeld

1. marts 2012

Nessie

Oliver&Troia <3 skriver:

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.