Dårlig skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2012

Nessie

Kay skriver:

for at den lille vokser sig stor og stærk... men bare er en langsm starter

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

Nessie

rikkeregnbue skriver:

Ej hvor øv! Det er jeg ked af at høre.. Håber i får noget positivt at vide om en uge.

Kæmpe

Tak

Anmeld

2. marts 2012

sarahb

Håber for alt i verden den lille bebs har vokset sig stor i løbet af en uge. Det fortjener i

Anmeld

2. marts 2012

B&J

sender dig de største krammer og knus og nej det er bare såå træls.. jeg håber virkelig den lille foster vokser

Anmeld

2. marts 2012

Miss Juul

øv er rigtig ked på dine vegne!!

Krydser fingre for at alt er godt ved næste scanning, og at babyen bare er en "langsom starter"

Held og lykke!!

Anmeld

2. marts 2012

Nessie

sarahb skriver:

Håber for alt i verden den lille bebs har vokset sig stor i løbet af en uge. Det fortjener i

Tusind tak

Synes ikke lige at jeg kan overskue at miste igen. Var ikke klar over hvor nervøs jeg egentlig var, før vi var på klinikken, og jeg begyndte at tude, så snart vi kom ind til lægen Men der var jo desværre en grundt til at være nervøs

Anmeld

2. marts 2012

Nessie

B&J skriver:

sender dig de største krammer og knus og nej det er bare såå træls.. jeg håber virkelig den lille foster vokser

Tusind tak Det håber vi virkelig også

Anmeld

2. marts 2012

Nessie

Miss Juul skriver:

øv er rigtig ked på dine vegne!!

Krydser fingre for at alt er godt ved næste scanning, og at babyen bare er en "langsom starter"

Held og lykke!!

Tusind tak Vi håber at den fandt ud af at mor og far blev forskrækkede og kede af det, og finder ud af at fåvokset sig stor og stærk

Anmeld

2. marts 2012

sarahb

Nessie skriver:

Tusind tak

Synes ikke lige at jeg kan overskue at miste igen. Var ikke klar over hvor nervøs jeg egentlig var, før vi var på klinikken, og jeg begyndte at tude, så snart vi kom ind til lægen Men der var jo desværre en grundt til at være nervøs

Puha, det må også bare være så pisse hårdt. Og når man bare skal opleve det igen og igen. Det må dræne en så meget og ja gøre en PISSE bange..

Jeg håber virkelig det vender og i får en sund og rask baby

Anmeld

2. marts 2012

Tona

Kæmpe kram og held og lykke

Krydser fingre for at den lille spire er en fighter  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.