Dårlig skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2012

Nessie

AnnaKJ skriver:

Det kan jeg virkelig godt forstå 

I fortjener bare at det lykkes denne gang!

alt hvad jeg kan for jer! 

Tak

Vi var så glade og overraskede over at vi kunne nøjes med 1 behandling denne gang, men vi skal desværre altid puffes rundt med og gøres ked af det og frustrerede inden vi kommer i mål.
Ikke kun med at få børn, bare sådan generelt, så vi burde jo være vant til det, men håber jo hver gang at noget lykkes ad den direkte vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Første  gang vi havde problemer var fosteret også lille, og gik til en uges tid efter skanning, men blev først opdaget 3-4 uger efter, fordi min egen intuotion sagde at der var noget galt.

Det mærkelige er bare, at min mave er vokset, men fosteret er ikke fulgt med?

Jeg prøver at sende positive tanker ind til den lille, men det er virkelig svært at være positiv når man egentlig kun har dårlig erfaring med disse "problemer".

Tusind tak for tanker og knus, det hjælper, selv om de også lige fremkalder tårer  Er på arbejde nu, men sidder heldigvis alene, så ingen opdager at jeg må tørre øjenene ind i mellem

Jeg kender desværre trommerummen.. Da jeg var til scanning 8+1 ifølge mens var fosteret kun 7+0.. Men troede det var ok fordi at jeg troede jeg ifølge æl var 7+4. Desværre udviklede den sig kun meget lidt efter og nåede kun til 7+4 før den gik til.. Opdaget 9+0 hvis man gik ud fra scanningen..

Jeg håber det bare er en langsom starter so de så fint kalder dem..Men det lyder desværre ikke godt, nej. Jeg er ked af at høre du ahr haft en intuition om at det ikke var godt, sådan en havde jeg nemlig også.. begge gange..

Desværre behøver symptomerne ikke forsvinde og maven kan sagtens vokse selvom det er ved at gå galt.

Det er rigtig svært. og det er helt iorden både at være ked af det og sur!!!! Jeg vil sende positive tanker til jeres spire!!!

Orh søde. Er du på arbejde..
Husker tilbage på i fredags da jeg var på job med grådfyldte øjne efter beskeden om det endnu engang var gået galt.. Det er ikke sjovt at være væk hjemmefra samtidig med at man skal forholde sig til noget så forfærdeligt. Kan forestille mig hvordan tankerne flyver rundt inde i hovedet af dig!
Det er helt ok at græde lidt på arbejde!!!!!!

Anmeld

1. marts 2012

Nettemor

1. marts 2012

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg kender desværre trommerummen.. Da jeg var til scanning 8+1 ifølge mens var fosteret kun 7+0.. Men troede det var ok fordi at jeg troede jeg ifølge æl var 7+4. Desværre udviklede den sig kun meget lidt efter og nåede kun til 7+4 før den gik til.. Opdaget 9+0 hvis man gik ud fra scanningen..

Jeg håber det bare er en langsom starter so de så fint kalder dem..Men det lyder desværre ikke godt, nej. Jeg er ked af at høre du ahr haft en intuition om at det ikke var godt, sådan en havde jeg nemlig også.. begge gange..

Desværre behøver symptomerne ikke forsvinde og maven kan sagtens vokse selvom det er ved at gå galt.

Det er rigtig svært. og det er helt iorden både at være ked af det og sur!!!! Jeg vil sende positive tanker til jeres spire!!!

Orh søde. Er du på arbejde..
Husker tilbage på i fredags da jeg var på job med grådfyldte øjne efter beskeden om det endnu engang var gået galt.. Det er ikke sjovt at være væk hjemmefra samtidig med at man skal forholde sig til noget så forfærdeligt. Kan forestille mig hvordan tankerne flyver rundt inde i hovedet af dig!
Det er helt ok at græde lidt på arbejde!!!!!!

De andre gange har maven bare ikke vokset, så jeg har jo nok stolet på at alt var godt, fordi jeg ikke kan trække den ind længere, og den er blevet lidt ommøbleret.

Bækkenet har også gjort ondt, ret meget faktisk, så hormonerne arbejder da på fuld knald, vi skal bare have den lille med.

Det er ikke ret sjovt at være på arbejde, når man bare har lyst til at krølle sig sammen på sofaen eller i sengen og være ked af det, men det skal jo passes.
Synes dog at det er lidt vildt at du havde overskud til at gå på arbejde, selvom I lige havde fået besked om, at den var gået til

Anmeld

1. marts 2012

Nessie

nettemor skriver:

Tak

Anmeld

1. marts 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Nessie skriver:

I dag var vi til graviditetsskanning på fertilitetsklinikken, og det gik ikke specielt godt

Vi så da hjerteblink, men fosteret er ca. 10 dage for lille, så det er jo langt fra den størrelse det burde have nu (8+1).

Skal skannes igen om en uge, og har fosteret ikke fordoblet sin størrelse, så skal vi nok afbryde graviditeten.

Egentlig forventede jeg lidt en dårlig skanning, men har så mange graviditetssymptomer, og ondt i bækkenet, at jeg også forventede at der lå en glad lille spradebasse derinde.

Lægen var ikke afvisende overfor at fosteret godt kunne nå at udvikle sig godt endnu, men hun var bestemt ikke positiv.

Jeg hader virkelig den her ventetid. Det er jo lige netop sådan noget her vi har frygtet skulle ske igen.

Det kan da virkelig ikke passe at vi skal miste igen? 4 graviditeter og 1 barn er altså ikke fair.

Puha, ja jeg er meget negativ i dag, men nok bare allermest ked af det. Det er ulideligt at gå rundt i den her grå zone og ingenting vide. Vil gerne have baby på den rette størrelse eller have en afslutning, så vi kan komme videre.

Men uanset hvad, så har det ene æg vi fik sat op virkelig udvist fighter vilje, og jeg synes det skal have en chance for at vise om det kan blive til en lille baby. Men vokser det ikke snart lidt hurtigt, ja så er det jo fordi det er et usundt foster med en ekstrem livskraft.

Vil gå den næste lange uge i møde med bævende knæ og tårerne lurende i øjenkrogen

Det gør mig virkelig ondt at høre søde. Håber sådan at det er falsk alarm.

Mine tanker er med Jer. 

Anmeld

1. marts 2012

Nessie

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det gør mig virkelig ondt at høre søde. Håber sådan at det er falsk alarm.

Mine tanker er med Jer. 

Tusind tak

Håber sådan at den tager sig sammen og vokser

Anmeld

1. marts 2012

tarkoflen

det var da en kedelig nyhed! Jeg vil dog lige komme med lidt, der forhåbentlig kan muntre lidt op. En af mine rigtig gode veninder fik at vide, intet mindre end 4 gange, at deres lille baby aldrig ville vokse sig stor og stærk, for hun var også i behandling, og der var jo derfor helt styr på, hvor langt hun var henne, og ja lille Kamille, var relativt lille da hun blev født, men nu er hun altså lige blevet et år og er en skøn lille guldklump, som intet fejler! Krydser så meget fingre for, at jeres også bare er en virkelig langsom starter og kommer godt efter det i den næste uges tid! Stort kram og tanker herfra

Anmeld

1. marts 2012

Nessie

tarkoflen skriver:

det var da en kedelig nyhed! Jeg vil dog lige komme med lidt, der forhåbentlig kan muntre lidt op. En af mine rigtig gode veninder fik at vide, intet mindre end 4 gange, at deres lille baby aldrig ville vokse sig stor og stærk, for hun var også i behandling, og der var jo derfor helt styr på, hvor langt hun var henne, og ja lille Kamille, var relativt lille da hun blev født, men nu er hun altså lige blevet et år og er en skøn lille guldklump, som intet fejler! Krydser så meget fingre for, at jeres også bare er en virkelig langsom starter og kommer godt efter det i den næste uges tid! Stort kram og tanker herfra

Dén historie vil jeg tage med mig og huske på, når jeg bliver nervøs og ked af det.

Tak skal du have

Anmeld

1. marts 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Dén historie vil jeg tage med mig og huske på, når jeg bliver nervøs og ked af det.

Tak skal du have

Ja gør endelig det, hun er en rigtig lille solstråle, som helt bestemt er et lille mirakkel og jeg er sikker på, at I også får jeres mirakkel, krydser i hver fald alt hvad jeg kan og håber på det bedste!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.