lyst til forbudte ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

Kløver

Jeg tror det er meget normal også fordi det er "forbudt"

Selv drikker jeg aldrig alkohol, eller har den store lyst til det, men underligt nok, når jeg er gravid, er lysten pludselig til asti, irskkaffe og Bayley en ting er lysten er der, noget andet er hvis man gav efter og drak en halv flaske et eller andet ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Anonym

Kay skriver:

jeg har såååå meget lyst til rødvin.... hvidvin og Asti...

uhmmmm og så chokolade... må nøjes med chokoladen... men nøøøj jeg har lyst... og der er bare lææææænge endnu til jeg må...

har altid godt kunne li at nyde et glas vin i ny og næ.... til mad eller til en god film...

har helt dårlig somvittighed over at havde den lyst....  

Jeg indrømmer blankt at jeg har taget et glas rødvin, champagne og øl. Jeg gider ikke sidde i et selskab og drikke vand . (får opstød af sodavand). Så har taget et glas og drukket 1-2 tårer vand til hver tår genstand. Uden at bebrejde mig selv. Jeg finder bare ud af at det ikke smager så godt som jeg huskede

Anmeld

29. februar 2012

twinny

Ihhh hvor jeg da bare savnede mine store røde bøffer.... Når der blev grillet store røde saftige bøffer og mine tænder og øjne løb i vand.

Hvorfor er chokolade forbudt?  Det spiste jeg i lange baner.

Anmeld

1. marts 2012

charlotteq

Kay skriver:

uhmmmm og så chokolade... må nøjes med chokoladen... men nøøøj jeg har lyst... og der er bare lææææænge endnu til jeg må...

har altid godt kunne li at nyde et glas vin i ny og næ.... til mad eller til en god film...

Hvor dejligt det ikk kun er mig der har lyst til et glas vin, eller noget i den stil. Har bare tænkt at det kunne jeg ikk tillade mig at have lyst til. Nu er jeg endelig gravid med ønskebarnet og så har jeg lyst til alkohol. Men har lært at "tilgive" mig selv de lyster.  

Tror det bliver værre når foråret rigtig begynder og først på sommeren. Hvor mange sidder på cafeer og får sig en enkelt eller 2. Som jeg selv plejede at gøre, for at fejre de lyse måneder. 

Anmeld

1. marts 2012

Anonym

Åh hvor jeg kender det

Jeg stoppede med at ryge da vi startede pb, men efter jeg er blevet gravid føler jeg mig virkelig stresset og kunne godt bruge bare et enkelt sug, gør det dog ikke, men føler mig helt skyldig.

derudover har kæresten og jeg en rødvin som vi begge rigtig godt kan lide og som vi plejer at dele sammen med noget god vin, jeg havde lige købt en flaske vi skulle have delt den dag jeg testede positiv og nu står den bare og kigger på mig...

Men ja alt er bare mere spændende når det er forbudt og man får jo den bedste belønning af alle

Anmeld

1. marts 2012

mariamiss6

Kay skriver:

Jeg tror bare du skal vær eglad for du ikke har lyst til at dufte til benzin hele dagen....

Se det var en trang der holdt hårdt at undvære lol.... Kunne du lige se mig og baby, høj på benzindampe

Kan man ikke finde noget drikkeligt rødvin eller hvidvin eller asti eller hvad du nu er til?

Som altså er alkoholfrit, var det jeg ville have sagt lol....

Anmeld

1. marts 2012

Mor til Majbørn

HeidiØ skriver:

Hehe øl og kød ... 2 gode ting !!

og gin-tonic!

har opdaget en drink der hedder Gin Fizz.... har aldrig smagt den - men muuuuums den ser god ud!!

Anmeld

1. marts 2012

Kay

StineW79 skriver:

Ved simpelhen ik hvorfor, men både sidste gang jeg var gravid og denne gang har jeg bare mega lyst til en iskold øl!! Umm iskold øl!! Denne gang har jeg også haft lyst til mørk chokolade, noget jeg ellers ik normalt ka fordrage. Ku æde en hel plade. Puha det er heldigvis gået over igen, da jeg begyndte at få halsbrand af det!! Vh stine

mørk chokolade plejer jeg at elske... men det kan jeg ikke spise nu... men lys chokolade i forskellige afskygninger... uhmmmmm!!!!

Anmeld

1. marts 2012

Kay

Maja84 skriver:

Jeg tror det er meget normal også fordi det er "forbudt"

Selv drikker jeg aldrig alkohol, eller har den store lyst til det, men underligt nok, når jeg er gravid, er lysten pludselig til asti, irskkaffe og Bayley en ting er lysten er der, noget andet er hvis man gav efter og drak en halv flaske et eller andet ;-)

ja det er jo det... jeg nøjes med at dufte til det i går da manden skulle bruge det i maden....

Anmeld

1. marts 2012

Kay

Anonym skriver:

Jeg indrømmer blankt at jeg har taget et glas rødvin, champagne og øl. Jeg gider ikke sidde i et selskab og drikke vand . (får opstød af sodavand). Så har taget et glas og drukket 1-2 tårer vand til hver tår genstand. Uden at bebrejde mig selv. Jeg finder bare ud af at det ikke smager så godt som jeg huskede

det er jo det sjove med kroppen... nogle ting sager bare ikke lige så godt når man er gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.