Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: hihi.... midt i bræk??
hihi.... midt i bræk??
Ja uge 5 og 6 er gået med konstant opkast, først i uge syv begyndte jeg at kunne spise små måltider igen
Nu er jeg 8+0 og kan kun holde kvalmen væk hvis jeg spiser en gang i timen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sally-Slingshot skriver: Er i gang med at lægge vanerne om, blive bedre til at spise og indtage mindre sukker. Så jeg har besluttet mig for at cola måtte væk som det første, fordi det ofte er det jeg har lyst til når jeg har trang til lidt sødt. Og jeg synes det er blevet for meget, så nu forsøger jeg mig uden Mvh Caroline.
Er i gang med at lægge vanerne om, blive bedre til at spise og indtage mindre sukker. Så jeg har besluttet mig for at cola måtte væk som det første, fordi det ofte er det jeg har lyst til når jeg har trang til lidt sødt. Og jeg synes det er blevet for meget, så nu forsøger jeg mig uden
Mvh Caroline.
Ok.. jamen så held og lykke med det da.... jeg kan overhovedet ikke undvære mit sukker hehe.... Tror de humørsvingninger jeg har i forvejen ville gå helt amok hvis jeg også måtte droppe sukkeret hehe...
Zeus skriver: Man kan både få koffein-fri og koffein-let kaffe i Føtex.. Jeg mener det er Merrild der fører dem begge Bare lidt info, det er IKKE kritik Jeg ledte nemlig som en gal i hele byen efter noget koffrin-fri kaffe, og jeg kunne ikke finde det nogen som helst steder
Man kan både få koffein-fri og koffein-let kaffe i Føtex.. Jeg mener det er Merrild der fører dem begge
Bare lidt info, det er IKKE kritik Jeg ledte nemlig som en gal i hele byen efter noget koffrin-fri kaffe, og jeg kunne ikke finde det nogen som helst steder
Koffein fri kaffe kan man sagtens finde.. Problemet er at jeg skal have MED koffein for at holde mig vågen... Ellers har det jo ingen effekt
christina92 skriver: Ja uge 5 og 6 er gået med konstant opkast, først i uge syv begyndte jeg at kunne spise små måltider igen Nu er jeg 8+0 og kan kun holde kvalmen væk hvis jeg spiser en gang i timen.
kan godt huske følelsen... men mokai var laaangt fra det jeg fik lyst til
Masig skriver: Ok.. jamen så held og lykke med det da.... jeg kan overhovedet ikke undvære mit sukker hehe.... Tror de humørsvingninger jeg har i forvejen ville gå helt amok hvis jeg også måtte droppe sukkeret hehe...
må indrømme jeg har det på samme måde... jordbær med mælk og sukker.... uhhh hvis du tager det fra mig går jeg fuldstændig flodhest og spiser dig!!!
Kay skriver: kan godt huske følelsen... men mokai var laaangt fra det jeg fik lyst til
Det var dig der skrev det indlæg der med lyst til rugbrød ikke? Jeg HAVDE så meget lyst til et stykke rugbrød og det var det første jeg bare MÅTTE have da jeg begyndte at have noget i mig igen
Kay skriver: su hun mente det var ok?? har nemlig lige fundet denne artikkel http://politiken.dk/tjek/tjekmad/tjekmadartikler/ECE704204/der-er-alkohol-i-alkoholfri-vin/
su hun mente det var ok?? har nemlig lige fundet denne artikkel
http://politiken.dk/tjek/tjekmad/tjekmadartikler/ECE704204/der-er-alkohol-i-alkoholfri-vin/
Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver: mærkeligt ...hun sagde at det ikke gjorde noget, sålænge at der ikke var noget i ...... hmmm...jeg drak det nogle få gange ...
mærkeligt ...hun sagde at det ikke gjorde noget, sålænge at der ikke var noget i ...... hmmm...jeg drak det nogle få gange ...
tænker heller ikke det er det værste... men ja... folk er også af forskellige opfattelser...
Kay skriver: tænker heller ikke det er det værste... men ja... folk er også af forskellige opfattelser...
Kay skriver: sys virkelig ikke børne champange smager godt... men egentlig må vi vel gerne drikke alcohol fri vin!?
sys virkelig ikke børne champange smager godt...
men egentlig må vi vel gerne drikke alcohol fri vin!?
Gud ja
Har aldrig smagt det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128