lyst til forbudte ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

Kay

Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver:

man må godt spurgte min jordemoder da jeg var gravid hun grinte bare lidt .... da jeg så havde født kom hun ind med børnechampagne og rødvin (skulle jo stadig amme) haha :-P

su hun mente det var ok?? har nemlig lige fundet denne artikkel

http://politiken.dk/tjek/tjekmad/tjekmadartikler/ECE704204/der-er-alkohol-i-alkoholfri-vin/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Kay

Sally-Slingshot skriver:

Ja ikke, må blive bedre til at vande egen plæne

jeps... 

Anmeld

29. februar 2012

pemiro

Kay skriver:

jeg har såååå meget lyst til rødvin.... hvidvin og Asti...

uhmmmm og så chokolade... må nøjes med chokoladen... men nøøøj jeg har lyst... og der er bare lææææænge endnu til jeg må...

har altid godt kunne li at nyde et glas vin i ny og næ.... til mad eller til en god film...

har helt dårlig somvittighed over at havde den lyst....  

Jeg er også ved at døøøøø efter at få en pina colada... vrææææl....

Fik dog et glas asti til nytår, men puuuh hvor det rammer hårdt når man ikke har drukket i flere måneder hehe

Anmeld

29. februar 2012

Kay

pemiro skriver:

Jeg er også ved at døøøøø efter at få en pina colada... vrææææl....

Fik dog et glas asti til nytår, men puuuh hvor det rammer hårdt når man ikke har drukket i flere måneder hehe

jeg smagte på børne champange... det smagte godt nok grimt!

Anmeld

29. februar 2012

Savannah

Masig skriver:

Hvorfor har du forbudt dig selv at drikke cola?

Er i gang med at lægge vanerne om, blive bedre til at spise og indtage mindre sukker. Så jeg har besluttet mig for at cola måtte væk som det første, fordi det ofte er det jeg har lyst til når jeg har trang til lidt sødt. Og jeg synes det er blevet for meget, så nu forsøger jeg mig uden

Mvh Caroline.

Anmeld

29. februar 2012

pemiro

Kay skriver:

jeg smagte på børne champange... det smagte godt nok grimt!

Det vil jeg gerne tro.. Jeg fik afvide af jordemoderen at det overhovedet ingen fare havde for bebs at jeg fik e enkelt glas. Jeg skulle bare ikke gøre det ofte.. Og det er egentlig også den indstilling jeg selv havde før hun sagde det.. Er ikke så panibben hvordan skulle alle andre fra tidligere generationer ellers være overlevet , tænker jeg

Men har dog ikke drukket siden, mest fordi jeg ikke bryder mig om det, føler andre tænker dårligt om en hvis man smager lidt.. Og så har der heller ingen grund været til det

Anmeld

29. februar 2012

kvinde84

Kay skriver:

su hun mente det var ok?? har nemlig lige fundet denne artikkel

http://politiken.dk/tjek/tjekmad/tjekmadartikler/ECE704204/der-er-alkohol-i-alkoholfri-vin/

Ja det var nok det jeg tænkte. Vidste godt at der var liidt alco i alcofrit vin og øl, derfor har jeg kun drukket beskedne mængder, de få gange jeg har gjort det. Men jeg har simpelten valgt at tænke, at da jeg drikker 0 kaffe, pistynd the, 0 sodavand og 0 saftevand, og jeg nægter at drikke meget juice pga højt sukkerindhold, så kan jeg altså tillade mig at drikke 1-2 glas alcofri vin eller øl til maden, eller når de andre sidder og hyggedrikker. Så ingen dårlig samvittighed der

Anmeld

29. februar 2012

Kay

kvinde84 skriver:

Ja det var nok det jeg tænkte. Vidste godt at der var liidt alco i alcofrit vin og øl, derfor har jeg kun drukket beskedne mængder, de få gange jeg har gjort det. Men jeg har simpelten valgt at tænke, at da jeg drikker 0 kaffe, pistynd the, 0 sodavand og 0 saftevand, og jeg nægter at drikke meget juice pga højt sukkerindhold, så kan jeg altså tillade mig at drikke 1-2 glas alcofri vin eller øl til maden, eller når de andre sidder og hyggedrikker. Så ingen dårlig samvittighed der

kan godt følge dig

Anmeld

29. februar 2012

Kay

pemiro skriver:

Det vil jeg gerne tro.. Jeg fik afvide af jordemoderen at det overhovedet ingen fare havde for bebs at jeg fik e enkelt glas. Jeg skulle bare ikke gøre det ofte.. Og det er egentlig også den indstilling jeg selv havde før hun sagde det.. Er ikke så panibben hvordan skulle alle andre fra tidligere generationer ellers være overlevet , tænker jeg

Men har dog ikke drukket siden, mest fordi jeg ikke bryder mig om det, føler andre tænker dårligt om en hvis man smager lidt.. Og så har der heller ingen grund været til det

det er der jo stor uenighed om...

Anmeld

29. februar 2012

Zeus

Masig skriver:

Er jeg heller ikke sådan helt vildt, men en kop SKAL jeg altså have om dagen for at kunne holde mig vågen (hvis altså jeg skal noget...) og det vil jeg egentlig helst ikke da alt det koffein jo ikke er voldsomt sundt...

Man kan både få koffein-fri og koffein-let kaffe i Føtex.. Jeg mener det er Merrild der fører dem begge

Bare lidt info, det er IKKE kritik Jeg ledte nemlig som en gal i hele byen efter noget koffrin-fri kaffe, og jeg kunne ikke finde det nogen som helst steder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.