lyst til forbudte ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

Masig

Kay skriver:

må indrømme jeg har det på samme måde... jordbær med mælk og sukker.... uhhh hvis du tager det fra mig går jeg fuldstændig flodhest og spiser dig!!!

Haha ja, vi er nogle farlige nogle.. Uhh jordbær, minder mig om jeg har glemt at købe blommer!!! Har et blomme flip for tiden... Må nok hellere ud og købe en masse lækker frugt i morgen tror jeg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

HopinWishin

Jeg savner maks at farve mit hår! Ligner en leverpostej!!

Og jo så savner jeg et enkelt glas rødvin til en god stor bøf!...

Og ja på vores bryllupsdag hvor jeg er 24 uger henne, tager jeg et glas rødvin og skåler med i løbet af dagen...

Anmeld

29. februar 2012

Kay

HopinWishin skriver:

Jeg savner maks at farve mit hår! Ligner en leverpostej!!

Og jo så savner jeg et enkelt glas rødvin til en god stor bøf!...

Og ja på vores bryllupsdag hvor jeg er 24 uger henne, tager jeg et glas rødvin og skåler med i løbet af dagen...

der tror jeg det bliver asti for mit vedkommende

Anmeld

29. februar 2012

bettinaLundstrøm

Kay skriver:

jeg har såååå meget lyst til rødvin.... hvidvin og Asti...

uhmmmm og så chokolade... må nøjes med chokoladen... men nøøøj jeg har lyst... og der er bare lææææænge endnu til jeg må...

har altid godt kunne li at nyde et glas vin i ny og næ.... til mad eller til en god film...

har helt dårlig somvittighed over at havde den lyst....  

Jeg har det på sammne måde mig og et par veninder holder normalt veninde aften hver uge (gør vi nu stadig) men der plejer vi at dele en flaske anden rød eller hvidvin. og jeg kan mærke at jeg bare har sådan en lyst til det når vi er sammen, selv om de andre heller ikke drikker det nu hvor jeg ikke må men der er bare som om det høre til så kender føelsen alt for godt

Anmeld

29. februar 2012

HopinWishin

Kay skriver:

der tror jeg det bliver asti for mit vedkommende

Ja det er lige det med at prioritere!! Asti er også gooodt!! =)

Anmeld

29. februar 2012

Kay

bettinaLundstrøm skriver:

Jeg har det på sammne måde mig og et par veninder holder normalt veninde aften hver uge (gør vi nu stadig) men der plejer vi at dele en flaske anden rød eller hvidvin. og jeg kan mærke at jeg bare har sådan en lyst til det når vi er sammen, selv om de andre heller ikke drikker det nu hvor jeg ikke må men der er bare som om det høre til så kender føelsen alt for godt

havde ik regnet med at blive så fristet

Anmeld

29. februar 2012

HeidiØ

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

i det første stykke tid ville jeg bare øl og kød.... og gin/tonic...

Hehe øl og kød ... 2 gode ting !!

Anmeld

29. februar 2012

Kay

HopinWishin skriver:

Ja det er lige det med at prioritere!! Asti er også gooodt!! =)

jeps og ved lige hvilken en jeg skal ha

Anmeld

29. februar 2012

bettinaLundstrøm

Kay skriver:

havde ik regnet med at blive så fristet

Heller ikke mig

Anmeld

29. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ved simpelhen ik hvorfor, men både sidste gang jeg var gravid og denne gang har jeg bare mega lyst til en iskold øl!! Umm iskold øl!! Denne gang har jeg også haft lyst til mørk chokolade, noget jeg ellers ik normalt ka fordrage. Ku æde en hel plade. Puha det er heldigvis gået over igen, da jeg begyndte at få halsbrand af det!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.