lyst til forbudte ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2012

Åhh, jeg har ved gud også lyst til alt det forbudte, især rødvin og øl!!

Jeg ææælsker Singa, en Thailandsk øl, og prøv lige at spørg om det var svært at være i Thailand i 15 dage, i 35grader og så ikke måtte drikke en eneste iskold øl!   Jeg måtte nippe lidt til mandens ind imellem, bare lige for at smage!! 

Jeg synes det er værst at være gravid i sommer månederne og i julen. Alle julefrokosterne, jeg mener, silden skal jo ha noget at svømme ned på og så om sommeren, der er det altså bare skønno at sidde lige i solen, men grill og en kold drinks!

Vi må jo bare nøjes med alkoholfri, (selvom det på ingen måde er det samme! . ) og så glæde os over at vi får den skønneste lille guldklump i armene, når det er overstået!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

3rollinger

Kay skriver:

jeg har såååå meget lyst til rødvin.... hvidvin og Asti...

uhmmmm og så chokolade... må nøjes med chokoladen... men nøøøj jeg har lyst... og der er bare lææææænge endnu til jeg må...

har altid godt kunne li at nyde et glas vin i ny og næ.... til mad eller til en god film...

har helt dårlig somvittighed over at havde den lyst....  

Den lyst havde jeg ogsaa da jeg var gravid. Altsaa lyst til at hyggedrikke. 

Og det har jeg saa stadig men i meget stoerre grad end foer graviditeterne. Jeg ved ikke om det er fordi jeg har maatte "lide" i saa lang tid (3 graviditeter og amning paa 5 aar = naesten ingen alkohol i 5 aar) saa nu kommer det tilbage i overflod. Nu er jeg saa ikke gravid mere og ammer ikke, saa jeg kan give min lyst frit loeb 

Anmeld

1. marts 2012

Kay

StineW79 skriver:

Ja de første uger af min graviditet røg der godt nok store mængder chokolade ned, men tror også at det er fint for vægten, at jeg får så slem halsbrand af det at jeg ik ka spise det mere! 

Har faktisk også kæmpe lyst til store saftige bøffer. Ka ik gå forbi steder hvor det lugter af stegt kød, uden at blive sulten!! Vh stine

det er jeg ikke så meget til... der er meget kød der ikke tiltaler mig mere... elsker ellers normalt en god rød bøf...

Anmeld

1. marts 2012

Kay

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

GIN!

Og vist ogsaa noget lime-noget... og masser af isterninger. Og sa jeg googlede det, var det vist i saadan et smart glas af en dame, der sad paa en natklub... det ville jeg sorme gerne...

ja side på natklub og drikke lækre drinks... jeg er med

uhhh her når hyldeblomsterne er sprunget ud... plejer min mor at lave hyldeblomst saft... så laver vi normalt en drink med hyldebloms saft, dansk vand og gin... det er got nok lækkert men det bliver ik mig i år...

Anmeld

1. marts 2012

Kay

Tilmeldt skriver:

Åhh, jeg har ved gud også lyst til alt det forbudte, især rødvin og øl!!

Jeg ææælsker Singa, en Thailandsk øl, og prøv lige at spørg om det var svært at være i Thailand i 15 dage, i 35grader og så ikke måtte drikke en eneste iskold øl!   Jeg måtte nippe lidt til mandens ind imellem, bare lige for at smage!! 

Jeg synes det er værst at være gravid i sommer månederne og i julen. Alle julefrokosterne, jeg mener, silden skal jo ha noget at svømme ned på og så om sommeren, der er det altså bare skønno at sidde lige i solen, men grill og en kold drinks!

Vi må jo bare nøjes med alkoholfri, (selvom det på ingen måde er det samme! . ) og så glæde os over at vi får den skønneste lille guldklump i armene, når det er overstået!

ja... julefrokosterne var ik slemme for mig... je havde det for skidt til at spise noget... så det var en kamp bare at være med...

men sommeren bliver såååå slem... når vi tænder op i grillen...

Anmeld

1. marts 2012

Kay

3rollinger skriver:

Den lyst havde jeg ogsaa da jeg var gravid. Altsaa lyst til at hyggedrikke. 

Og det har jeg saa stadig men i meget stoerre grad end foer graviditeterne. Jeg ved ikke om det er fordi jeg har maatte "lide" i saa lang tid (3 graviditeter og amning paa 5 aar = naesten ingen alkohol i 5 aar) saa nu kommer det tilbage i overflod. Nu er jeg saa ikke gravid mere og ammer ikke, saa jeg kan give min lyst frit loeb 

jeg misunder dig ikke de 5 år... men misunder dig at du må nu

Anmeld

1. marts 2012

Savannah

Masig skriver:

Ok.. jamen så held og lykke med det da.... jeg kan overhovedet ikke undvære mit sukker hehe.... Tror de humørsvingninger jeg har i forvejen ville gå helt amok hvis jeg også måtte droppe sukkeret hehe...

Tak skal du ha'
Nej jeg kan meget godt forstå dig - Har det på samme måde - og jeg er ikke engang gravid.. Men nu må nok være nok
Du skal jo også have lidt, fordi du er gravid. Længe leve gravidtetsundskyldninger !!! Hehe..

Anmeld

1. marts 2012

Masig

Sally-Slingshot skriver:

Tak skal du ha'
Nej jeg kan meget godt forstå dig - Har det på samme måde - og jeg er ikke engang gravid.. Men nu må nok være nok
Du skal jo også have lidt, fordi du er gravid. Længe leve gravidtetsundskyldninger !!! Hehe..

Ja for pokker, baby bliver tit brugt som undskyldning for alt muligt her hehe... Ej, men der er jo mange ting som er "babys skyld" og det er vel også fair nok...

Anmeld

2. marts 2012

Vinker

Ååååh det blir helt sikkert værst til sommer. Der kommer jeg virkelig til at savne store røde bøffer fra grillen og kolde drinks og øl.....

Og hva med en kaffe og bailyes eller irish coffee, suk

OG kommer meget til at savne alt det allergi-medicin jeg ikke må få når høfeber sæsonen kommer, hjææææælp. De piller jeg fik sidst hjalp næsten ikke.....

Og så savner jeg meget at få farvet hår, æv

Anmeld

2. marts 2012

Kay

Vinker skriver:

Ååååh det blir helt sikkert værst til sommer. Der kommer jeg virkelig til at savne store røde bøffer fra grillen og kolde drinks og øl.....

Og hva med en kaffe og bailyes eller irish coffee, suk

OG kommer meget til at savne alt det allergi-medicin jeg ikke må få når høfeber sæsonen kommer, hjææææælp. De piller jeg fik sidst hjalp næsten ikke.....

Og så savner jeg meget at få farvet hår, æv

det bliver hårdt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.