lyst til forbudte ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2012

HeidiØ

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

og gin-tonic!

har opdaget en drink der hedder Gin Fizz.... har aldrig smagt den - men muuuuums den ser god ud!!

Den har jeg smagt! puuuh, det er ikke lige mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Kay

twinny skriver:

Ihhh hvor jeg da bare savnede mine store røde bøffer.... Når der blev grillet store røde saftige bøffer og mine tænder og øjne løb i vand.

Hvorfor er chokolade forbudt?  Det spiste jeg i lange baner.

chokolade er heller ikke forbudt... men er det jeg spiser i stedet for at drikke vin... og er bange for at det begynder at kunne ses på vægten snart

store røde bøffer ville jeg også savne... hvis jeg kunne overskue... elsker dem normalt... men har virkelig ik lyst til dem nu...

Anmeld

1. marts 2012

Kay

charlotteq skriver:

Hvor dejligt det ikk kun er mig der har lyst til et glas vin, eller noget i den stil. Har bare tænkt at det kunne jeg ikk tillade mig at have lyst til. Nu er jeg endelig gravid med ønskebarnet og så har jeg lyst til alkohol. Men har lært at "tilgive" mig selv de lyster.  

Tror det bliver værre når foråret rigtig begynder og først på sommeren. Hvor mange sidder på cafeer og får sig en enkelt eller 2. Som jeg selv plejede at gøre, for at fejre de lyse måneder. 

ja det bliver hård...  men ja vi sidder med ønskebørn i maven... og havde virkelig ik regnet med jeg ville få lyst til det...

Anmeld

1. marts 2012

Kay

Anonym skriver:

Åh hvor jeg kender det

Jeg stoppede med at ryge da vi startede pb, men efter jeg er blevet gravid føler jeg mig virkelig stresset og kunne godt bruge bare et enkelt sug, gør det dog ikke, men føler mig helt skyldig.

derudover har kæresten og jeg en rødvin som vi begge rigtig godt kan lide og som vi plejer at dele sammen med noget god vin, jeg havde lige købt en flaske vi skulle have delt den dag jeg testede positiv og nu står den bare og kigger på mig...

Men ja alt er bare mere spændende når det er forbudt og man får jo den bedste belønning af alle

vi har flere flasker ligende... af en vin vi begge er rigtig glad for... men kæresten er sød og drikker øl i stedet... når han har lyst til noget... for jeg har aldrig kunne fordrage øl...

Anmeld

1. marts 2012

Kay

mariamiss6 skriver:

Jeg tror bare du skal vær eglad for du ikke har lyst til at dufte til benzin hele dagen....

Se det var en trang der holdt hårdt at undvære lol.... Kunne du lige se mig og baby, høj på benzindampe

Kan man ikke finde noget drikkeligt rødvin eller hvidvin eller asti eller hvad du nu er til?

Som altså er alkoholfrit, var det jeg ville have sagt lol....

jo... men fandt en artikkel i går med at der faktisk er alcohol i alcohol fri vin... men nogle af dem er der kun 0,05% i.... og de er vel oki??

Anmeld

1. marts 2012

Kay

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

og gin-tonic!

har opdaget en drink der hedder Gin Fizz.... har aldrig smagt den - men muuuuums den ser god ud!!

uhh hvad er der i den???

Anmeld

1. marts 2012

mariamiss6

Kay skriver:

jo... men fandt en artikkel i går med at der faktisk er alcohol i alcohol fri vin... men nogle af dem er der kun 0,05% i.... og de er vel oki??

Altså, nej det er det vel i grunden ikke, da man helt bør holde sig fra  alkohol....

MEN min mening er, at jo sådan et glas kunne du sgu sagtens snuppe til amden eller aftenfilmen altså....

Bare ikke hver dag, og en falske kan jo holde to dage

Anmeld

1. marts 2012

Kay

mariamiss6 skriver:

Altså, nej det er det vel i grunden ikke, da man helt bør holde sig fra  alkohol....

MEN min mening er, at jo sådan et glas kunne du sgu sagtens snuppe til amden eller aftenfilmen altså....

Bare ikke hver dag, og en falske kan jo holde to dage

jeg tænker også et enkelt glas en gang i mellem er fint

Anmeld

1. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kay skriver:

mørk chokolade plejer jeg at elske... men det kan jeg ikke spise nu... men lys chokolade i forskellige afskygninger... uhmmmmm!!!!

Ja de første uger af min graviditet røg der godt nok store mængder chokolade ned, men tror også at det er fint for vægten, at jeg får så slem halsbrand af det at jeg ik ka spise det mere! 

Har faktisk også kæmpe lyst til store saftige bøffer. Ka ik gå forbi steder hvor det lugter af stegt kød, uden at blive sulten!! Vh stine

Anmeld

1. marts 2012

Mor til Majbørn

Kay skriver:

uhh hvad er der i den???

GIN!

Og vist ogsaa noget lime-noget... og masser af isterninger. Og sa jeg googlede det, var det vist i saadan et smart glas af en dame, der sad paa en natklub... det ville jeg sorme gerne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.