lyst til forbudte ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

projekt-ønskebarn

Jeg er også lettere desperat efter at få farvet mit hår!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

christina92

hehe midt i mit bræk helved havde jeg også bare lyst til en ISKOLD mokai!!

Anmeld

29. februar 2012

Masig

kvinde84 skriver:

Nix man må ikke spise røget laks. Det er pga faren for listeria. Men det skal siges at listeria forgiftning er enormt sjælden, så jeg valgte heller at tænke på alle de dejlige omegafedtsyrer der må være i den  

Har jeg godt nok heller aldrig hørt... Laksen har jo som regel været frosset ned og så er bakterierne jo væk.... Det er ligesom med sushi, det må man også gerne spise nu, fordi sushi restauranterne skal have frosset fisken ned inden det bruges...

Anmeld

29. februar 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
christina92 skriver:

Anmeld

29. februar 2012

Kay

christina92 skriver:

hihi.... midt i bræk??

Anmeld

29. februar 2012

Kay

Masig skriver:

Har jeg godt nok heller aldrig hørt... Laksen har jo som regel været frosset ned og så er bakterierne jo væk.... Det er ligesom med sushi, det må man også gerne spise nu, fordi sushi restauranterne skal have frosset fisken ned inden det bruges...

Anmeld

29. februar 2012

Ma-lu

Kay skriver:

jeg har såååå meget lyst til rødvin.... hvidvin og Asti...

uhmmmm og så chokolade... må nøjes med chokoladen... men nøøøj jeg har lyst... og der er bare lææææænge endnu til jeg må...

har altid godt kunne li at nyde et glas vin i ny og næ.... til mad eller til en god film...

har helt dårlig somvittighed over at havde den lyst....  

Jeg havde lyst til asti / champagne m. Frosne jordbær ... Længepog især hele sidste uge.. Så lørdag holdte vi fødselsdag, de andre drak vin og jeg og mine 2 tvillinge svigerinder på 14 drak børnevhampange m. Jordbær.. 2 flasker... Så skønt det var  

Det er godt alternativ..

Æv lige nu ku jeg egentlig godt !!! 

Anmeld

29. februar 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

Kay skriver:

jeg har såååå meget lyst til rødvin.... hvidvin og Asti...

uhmmmm og så chokolade... må nøjes med chokoladen... men nøøøj jeg har lyst... og der er bare lææææænge endnu til jeg må...

har altid godt kunne li at nyde et glas vin i ny og næ.... til mad eller til en god film...

har helt dårlig somvittighed over at havde den lyst....  

jeg havde det samme problem ...... :-P Jeg smagte en lille smule 2-3 gange, men det var ikke engang en mundfuld.... håber du kan holde det ud :-D

Anmeld

29. februar 2012

Kay

Ma-lu skriver:

Jeg havde lyst til asti / champagne m. Frosne jordbær ... Længepog især hele sidste uge.. Så lørdag holdte vi fødselsdag, de andre drak vin og jeg og mine 2 tvillinge svigerinder på 14 drak børnevhampange m. Jordbær.. 2 flasker... Så skønt det var  

Det er godt alternativ..

Æv lige nu ku jeg egentlig godt !!! 

sys virkelig ikke børne champange smager godt...

men egentlig må vi vel gerne drikke alcohol fri vin!?

Anmeld

29. februar 2012

kvinde84

Ej sorry, nu da i var så skeptiske, så måtte jeg lige tjekke en extra gang. Og jaaay man kan godt spise røget laks hehe. Og her har jeg gået i troen at jeg gjorde meget fyfy nå jeg spiste det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.