Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg synes du skal springe ud i det med åbent sind, med dit kage talent skal du nok nå hele vejen!
Glæder mig til at se dig på tv
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Polkaprik skriver: Tusind tak for de opmundrende ord Men jeg skal ikke kun bage kager og er bange for at floppe fuldstændig og det er jo ikke god reklame Jeg må i tænkeboks til i morgen...
Tusind tak for de opmundrende ord
Men jeg skal ikke kun bage kager og er bange for at floppe fuldstændig og det er jo ikke god reklame
Jeg må i tænkeboks til i morgen...
Ja men jeg er sikker på du kan klare det!! Selvfølgelig kan du det.
SEJT, det er da en oplagt chance og en fed udfordring. De giver go omtale og så er det da mega cool... Er sikker på du kan klare det.
Tag da til den første casting. Så finder du ud af om du overhovedet kan finde ud af det foran et kamera, og kan du ikke, så bliver du jo ikke valgt ud
Kan du godt, behøver du ikke tage stilling før til 2. casting
Zafir skriver: YOU go girl!!! Det er jo også mega godt for dit nye firma og det.Du har naturligvis selvtilliden til det, du er skide go Det er bare lampefeber... Jeg vil helt sikkert heppe på dig
YOU go girl!!! Det er jo også mega godt for dit nye firma og det.Du har naturligvis selvtilliden til det, du er skide go Det er bare lampefeber... Jeg vil helt sikkert heppe på dig
Hvor er du sød
Maja_4000 skriver: Gør det !! Vi hepper alle sammen på dig
Gør det !! Vi hepper alle sammen på dig
Jeg har snakket med manden i går og besluttet at jeg tager til casting på mandag og snuser til det og derefter tager den endelige beslutning
Kahluna skriver: Jeg syntes du skal gøre det.
Jeg syntes du skal gøre det.
Jeg har besluttet at tage til casting på mandag og snuse til det for derefter at tage den endelige beslutning
Polkaprik skriver: Jeg har snakket med manden i går og besluttet at jeg tager til casting på mandag og snuser til det og derefter tager den endelige beslutning
AalborgPigen skriver: Det ser da spændende ud Lidt ligesom masterchef og x-factor.. Jeg syntes da du skal springe ud i det Du er jo så dygtigt !
Det ser da spændende ud Lidt ligesom masterchef og x-factor.. Jeg syntes da du skal springe ud i det Du er jo så dygtigt !
Jeg har tilmeldt mig castingen på mandag. Så må eg se hvad det er for noget og tage den endelige beslutning derefter hvis ikke de gør det for mig ved at jeg ikke går videre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128