F*******ck!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

Zafir

YOU go girl!!! Det er jo også mega godt for dit nye firma og det.

Du har naturligvis selvtilliden til det, du er skide go Det er bare lampefeber...

Jeg vil helt sikkert heppe på dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Polkaprik

isabellamor skriver:

ja det er der sikkert, men det bliver garanteret en af de fedeste oplevelser nogensinde.. 

der må jo være et eller andet i dig der gerne vil være med ellers havde du jo ikke skrevet det der spørgeskema osv..  

Ja det er helt bestemt noget i mig der godt kunne tænke mig at prøve, men synes bare det andet fylder mest lige nu

Anmeld

28. februar 2012

Maja_4000

Gør det !! Vi hepper alle sammen på dig 

Anmeld

28. februar 2012

Muffin_girl

Polkaprik skriver:

Årh hvor er du sød

Men det sgu mere alt det andet man skal bage jeg er usikker på om jeg er for dårlig til. I det hele taget er jeg bare nervøs over at jeg ikke har fuldstændig styr på hvad det er for nogle opgaver vi bliver stillet

Kan du ikke se nogle steder hvad det er for nogle opgaver det går ud på ?

Anmeld

28. februar 2012

Polkaprik

AalborgPigen skriver:

Kan du ikke se nogle steder hvad det er for nogle opgaver det går ud på ?

Nej de er endu ikke sev sikre på hvad det bliver for opgaver men henviste til den engelske version man kan se på youtube. Det hedder British bake off

Anmeld

28. februar 2012

Kahluna

Jeg syntes du skal gøre det. 

Anmeld

28. februar 2012

Muffin_girl

Polkaprik skriver:

Nej de er endu ikke sev sikre på hvad det bliver for opgaver men henviste til den engelske version man kan se på youtube. Det hedder British bake off

Kigger det lige

Anmeld

28. februar 2012

Muffin_girl

Polkaprik skriver:

Det ser da spændende ud Lidt ligesom masterchef og x-factor.. Jeg syntes da du skal springe ud i det Du er jo så dygtigt !

Anmeld

28. februar 2012

lio

Loa skriver:

DO IT!!!

Er sgu da fedt, og kanon god mulighed for at lave reklame nu du er startet op som selvstændig!!  

Ja spring ud i det.

Anmeld

28. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Polkaprik skriver:

Ja det tænker jeg også! Synes jeg har set mange uheldige realitypersonligheder og har ikke selv lyst til at være en af dem

Jeg tror jeg må skaffe mig en støttepædagog i starten og så prøve at snuse lidt til det. Regner også med at sende en mail til dem i aften med nogle spørgsmål til det hele...Puha...

Jeg er sikker på man på ingen måde kan forveksle dig med mange af de realitystjerner der er i dagens danmark..

Synes det er en god ide at have en der kan støtte dig undervejs og ikke en som er total på ideen. Men en der ligesom dig har lidt forbehold.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.