F*******ck!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

Kahluna

Polkaprik skriver:

Jeg tager til casting på mandag og min mand køre mig derind og støtter mig

Men vi må da ikke have nogen med? Sådan forstod jeg det af den mail, jeg modtog fra DR? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Polkaprik

Kahluna skriver:

Men vi må da ikke have nogen med? Sådan forstod jeg det af den mail, jeg modtog fra DR? 

Nej ikke med derind hvor vi skal vente osv. Men han køre med mig ind til KBH og henter mig igen når jeg er færdig

Ej hvor fedt at høre fra en anden der også skal derind! gør du dig også mest i kager? Blev du kontaktet af dem eller havde du læst om programmet et sted?

Anmeld

29. februar 2012

Kahluna

Polkaprik skriver:

Nej ikke med derind hvor vi skal vente osv. Men han køre med mig ind til KBH og henter mig igen når jeg er færdig

Ej hvor fedt at høre fra en anden der også skal derind! gør du dig også mest i kager? Blev du kontaktet af dem eller havde du læst om programmet et sted?

Ja okay. Kunne være jeg skulle lokke kæresten med ind, bare for at vente på mig.

Jeg blev kontaktet af dem gennem et kageforum om jeg var interesseret. Gør mig egentlig mest i kager, men er også gledet lidt over i selve brødbagningen. Er godt nok bare lidt nervøs over det - aner virkelig ikke hvad jeg skal tage med.

Anmeld

29. februar 2012

Muffin_girl

Polkaprik skriver:

Jeg har tilmeldt mig castingen på mandag. Så må eg se hvad det er for noget og tage den endelige beslutning derefter hvis ikke de gør det for mig ved at jeg ikke går videre

Jubii God ide 

Anmeld

5. marts 2012

Polkaprik

Så er jeg tilbage fra casting Jeg gik ikke videre og jeg kan mærke at det er helt okay.

Dog synes jeg det var meget ærgerligt at se at det primært var mændene de gik efter. Men sådan er det jo når der skal laves god tv. Det var de yngste, den ældste, den homoseksuelle, et par udlændinge og en masse mænd og et par specielle kvinder.

En pige jeg kender der hedder Nana er en af de rigtig dygtige piger der gik videre så hende hepper jeg på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.