F*******ck!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

Polkaprik

Laijona Äiti skriver:

Ja spring ud i det.

Done

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

lukasmor

Polkaprik skriver:

Jeg har snakket med manden i går og besluttet at jeg tager til casting på mandag og snuser til det og derefter tager den endelige beslutning

SÅDAN! Sejt gået

Anmeld

29. februar 2012

Polkaprik

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg er sikker på man på ingen måde kan forveksle dig med mange af de realitystjerner der er i dagens danmark..

Synes det er en god ide at have en der kan støtte dig undervejs og ikke en som er total på ideen. Men en der ligesom dig har lidt forbehold.

Jeg tager til casting på mandag og min mand køre mig derind og støtter mig

Anmeld

29. februar 2012

Polkaprik

Darling<3 skriver:

Jeg synes du skal springe ud i det med åbent sind, med dit kage talent skal du nok nå hele vejen!

Glæder mig til at se dig på tv

Tusind tak for de søde ord Dog skal man kunne bage meget andet end kun kage. Men jeg prøver mig frem og tager afsted på mandag

Anmeld

29. februar 2012

Dot D

Altså Michelle..... Du skal da bare med, tænk ikke på kameraerne, men på dit arbejde, der er såååå flot, pænt, vidunderligt, specielt, storartet og mange mange flere fine tillægsord

Du er for sej, så afsted med dig....

Knus fra én, der også udfyldte det meget lange spørgeskema

Anmeld

29. februar 2012

lio

Polkaprik skriver:

Done

Hepper på dig.

Anmeld

29. februar 2012

Polkaprik

Rebecca55 skriver:

SEJT, det er da en oplagt chance og en fed udfordring. De giver go omtale og så er det da mega cool... Er sikker på du kan klare det.

Jeg tager chancen og tager til casting mandag. Så må jeg tage en endelig beslutning derefter hvis ikke de gør det for mig

Anmeld

29. februar 2012

Polkaprik

mariamiss6 skriver:

Tag da til den første casting. Så finder du ud af om du overhovedet kan finde ud af det foran et kamera, og kan du ikke, så bliver du jo ikke valgt ud

Kan du godt, behøver du ikke tage stilling før til 2. casting

Jeg tager afsted derind og min mand køre mig så han er min støttepædagog

Anmeld

29. februar 2012

Polkaprik

Lukasmor skriver:

Er du ikke bange for at ærgre dig super meget hvis ikke du gør det?

Synes ikke du skal satse på at finde modet - bare spring ud i det!

Tjooo både og... Men nu har jeg tilmeldt mig og så må jeg se hvad der sker efter den første casting. Kan jo være jeg ryger hjem derefter

Anmeld

29. februar 2012

Polkaprik

Dot D skriver:

Altså Michelle..... Du skal da bare med, tænk ikke på kameraerne, men på dit arbejde, der er såååå flot, pænt, vidunderligt, specielt, storartet og mange mange flere fine tillægsord

Du er for sej, så afsted med dig....

Knus fra én, der også udfyldte det meget lange spørgeskema

Heyyyy skal du også med Dot!???

Skal du til casting i KBH eller i dag i Århus?

Og tusind tak for de søde ord. Men du ved jo også godt så at det er meget andet man skal kunne end bare at kunne bage og pynte en kage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.