F*******ck!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

jydeinden

Polkaprik skriver:

Åh hvor er jeg bare i vildrede!!!!

Jeg blev for noget tid siden kontaktet af DR. De skal til at lave et bageprogram/konkurrence her til foråret. De havde så set mine kager på min hjemmeside og spurgte om det var noget jeg kunne have lyst til at deltage i.

Jeg blev selvfølgelig smigret men jeg kunne også mærke at det ikke er noget jeg har modet til at gøre. De fik mig dog overbevist om at udfylde deres spørgeskema og så kunne vi tage den derfra. Jeg håbede så på at jeg ikke ville gå igennem og på den måde ikke behøvede at tage en beslutning.

MEN! Jeg har nu lige modtaget en mail fra dem at jeg er blandt de 20 der er blevet udtaget til casting på mandag i KBH!!!!!

Jeg har bare den ondeste knude i maven og føler jeg skal 

Hvad gør jeg nu???

Hvordan finder jeg modet og selvtilliden til at gøre det?

Hvis jeg går videre ska jeg til endnu en casting i Århus i næste måned og til sidst hvis jeg går videre der ska der optages op til 6 gange 2 dage i Århus (jeg bor på sjælland)

Åha.. Jeg kan slet ikke rumme det i mit hoved. Min mand er fyr og flamme. Jeg er også glad og beæret men....

What to do girls?  De skal have svar i morgen

Michelle - so not a tv-star!

selvfølgelig skal du da gøre det.. du laver de sejeste og pæneste kager, og da du gerne vil leve af det så er det da den bedste PR du kan få.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Polkaprik

Loa skriver:

DO IT!!!

Er sgu da fedt, og kanon god mulighed for at lave reklame nu du er startet op som selvstændig!!  

Ja det er det bestemt men føler mig bare for usikker og kvajer jeg mig helt vildt er det jo ikke ligefrem den reklame jeg ønsker mig

Anmeld

28. februar 2012

Polkaprik

fruen i rækkehuset skriver:

Ja gør det, den PR du får kan ikke købes for penge :-) så bid genertheden i dig og spring ud i det :-)

PS held og lykke

Monica

Det er ikke kun generthed men jeg er nervøs for det ukendte Jeg ved ikke præcis hvad det er for opgaver vi bliver stillet. Kun at vi skal stille op i mange bagedicipliner. Jeg kan da godt bare lidt til husbehov, men det er jo kun pyntede kager jeg gør mig i

Anmeld

28. februar 2012

Polkaprik

bullerbassen skriver:

Selvfølgelig skal du det  Har ingen gode råd, men syntes den mulighed ville være synd og skam at smide væk.

Mon ikke først når det er igang glemmer du alt altaner omkring dig og fokusere på det du er der for..

Glæder mig til at høre en opsatte..

GO GO GO 

Jeg er bange for det uvisse Jeg ved ikke præcis hvad det går ud på andet end vi skal stille op i en masse bagedicipliner og jeg gør mig jo kun i kager...

Men skal også finde ud af hvordan jeg gør med job osv.. Puha... Synes kun jeg ser problemer i det lige nu

Anmeld

28. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Sikke en dejlig bekræftigelse.. JEg ville som dig være lidt betænkelig fordi man jo alligevel blotter sig..
Når det så er sagt kan det give dig virkelig god PR.. Og du er jo VILD til at lave kager..
Så jeg tror i sidste ende jeg vil råde dig til at gøre det, hvis du kan finde din indre tv-star frem.. Du skal bare tænke på at du skal gøre det du allerbedst kan lide.. <3

Nu kan jeg så lige se du også er bange for det udkendte og de opgaver i kan blvie stillet.. Men tænk at du ka udfordre dig selv.. Det vil da være en stor oplevelse ikke kun at vise hvad du er så dygtig til, men også lære og udfordre dig selv.. Hvilket du jo også gør hver gang du blvier stillet en opgave at lave en bestilling.

Jeg håber du tager den rigtige beslutning for dig.

Anmeld

28. februar 2012

Polkaprik

AnneP skriver:

Spring ud i det!  hep hep hep

Det bliver da en oplevelse!!!

Og hvis vi ikke udfordres udvikler vi os ikke!

Ja en udfordring vil det mildest talt blive... gisp!...

Men allermest på det personlige plan tror jeg

Anmeld

28. februar 2012

Polkaprik

Nemesis skriver:

Du fokuserer på det du skal lave..nemlig KAGE! du skal ikke imponere os..det har du allerede gjort og koncentrerer du dig om at gøre de du er bedst til, skal det nok gå godt.!!!

Husk vejrtrækning og tøl til ti når maven ryster for meget--men du kan og kan gøre det fantastisk!!!

Så spring ud i det!

:-) Sisse

Jamen det er nemlig ikke kun kage vi skal lave. Vi skal stille op i flere bagedicipliner. Hvilke ved jeg ikke endnu men det kan være alt fra brød til småkager

Men tak for de opmundrende ord

Anmeld

28. februar 2012

Polkaprik

nettemor skriver:

Selvfølgelig skal du gøre det! Tænk på al den reklame dit nyopstartede firma får! Det er jo mere end guld værd

Og jeg er sikker på du ville være skide sej til det. Og det er nok slet ikke så slemt når du først står der med dine kager Det er jo ikke direkte..

Tusind tak for de opmundrende ord

Men jeg skal ikke kun bage kager og er bange for at floppe fuldstændig og det er jo ikke god reklame

Jeg må i tænkeboks til i morgen...

Anmeld

28. februar 2012

Polkaprik

Bondefruen skriver:

DO IT!!!

Dine kager er SÅ fede!

Tusind tak

Men jeg skal lave meget andet end lige den slags kager jeg kan finde ud af

Anmeld

28. februar 2012

Polkaprik

jlp90 skriver:

Hej.

Det lyder virkelig som om at det kunne være en stor oplevelse for dig og give pr. til din virksomhed, så på den baggrund ville det nok være en god ide for dig at tage til den casting også se nærmere på hvad det er for nogle størrelser, sådan nogle tv-folk. Hvis du så slet ikke kan se dig selv i fjernsynet lader være med at tage til de videre castings ligeledes hvis ikke du føler du har et godt samarbejde med holdet bag programmet. Du må altså gøre op med dig selv om det er noget du kan få til at passe ind i dit familieliv og arbejdsliv, samt hvordan du vil have det med at forpasse denne chancen? Er du ligeglad med dette og du virkelig ikke kunne se dig selv i TV, så lad være.

Håber du finder en løsning

Det kunne godt være det var en god idé!

Kan være at det ikke er så skrækindjagende når først man har snuset lidt til det... 

Tak for rådet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.