Polkaprik skriver:
Åh hvor er jeg bare i vildrede!!!!
Jeg blev for noget tid siden kontaktet af DR. De skal til at lave et bageprogram/konkurrence her til foråret. De havde så set mine kager på min hjemmeside og spurgte om det var noget jeg kunne have lyst til at deltage i.
Jeg blev selvfølgelig smigret men jeg kunne også mærke at det ikke er noget jeg har modet til at gøre. De fik mig dog overbevist om at udfylde deres spørgeskema og så kunne vi tage den derfra. Jeg håbede så på at jeg ikke ville gå igennem og på den måde ikke behøvede at tage en beslutning.
MEN! Jeg har nu lige modtaget en mail fra dem at jeg er blandt de 20 der er blevet udtaget til casting på mandag i KBH!!!!!

Jeg har bare den ondeste knude i maven og føler jeg skal 
Hvad gør jeg nu???
Hvordan finder jeg modet og selvtilliden til at gøre det?
Hvis jeg går videre ska jeg til endnu en casting i Århus i næste måned og til sidst hvis jeg går videre der ska der optages op til 6 gange 2 dage i Århus (jeg bor på sjælland)
Åha.. Jeg kan slet ikke rumme det i mit hoved. Min mand er fyr og flamme. Jeg er også glad og beæret men....
What to do girls?
De skal have svar i morgen
Michelle - so not a tv-star!
Go for it.. Du laver jo de flotteste og sejeste kager !! FInd modet i hvor dygtig du er
Se alt den ros du modtager herinde... Jeg er sikker på du vil bliive skide stolt af dig selv bagefter