F*******ck!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

Polkaprik

jydeinden skriver:

selvfølgelig skal du da gøre det.. du laver de sejeste og pæneste kager, og da du gerne vil leve af det så er det da den bedste PR du kan få.

Tusind tak for de søde ord

Men jeg vil skulle lave meget andet end bare kage. Det kan være at fra brød til småkager

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Polkaprik

Frk-Lotusblomst skriver:

Sikke en dejlig bekræftigelse.. JEg ville som dig være lidt betænkelig fordi man jo alligevel blotter sig..
Når det så er sagt kan det give dig virkelig god PR.. Og du er jo VILD til at lave kager..
Så jeg tror i sidste ende jeg vil råde dig til at gøre det, hvis du kan finde din indre tv-star frem.. Du skal bare tænke på at du skal gøre det du allerbedst kan lide.. <3

Nu kan jeg så lige se du også er bange for det udkendte og de opgaver i kan blvie stillet.. Men tænk at du ka udfordre dig selv.. Det vil da være en stor oplevelse ikke kun at vise hvad du er så dygtig til, men også lære og udfordre dig selv.. Hvilket du jo også gør hver gang du blvier stillet en opgave at lave en bestilling.

Jeg håber du tager den rigtige beslutning for dig.

Ja det tænker jeg også! Synes jeg har set mange uheldige realitypersonligheder og har ikke selv lyst til at være en af dem

Jeg tror jeg må skaffe mig en støttepædagog i starten og så prøve at snuse lidt til det. Regner også med at sende en mail til dem i aften med nogle spørgsmål til det hele...Puha...

Anmeld

28. februar 2012

Muffin_girl

Polkaprik skriver:

Åh hvor er jeg bare i vildrede!!!!

Jeg blev for noget tid siden kontaktet af DR. De skal til at lave et bageprogram/konkurrence her til foråret. De havde så set mine kager på min hjemmeside og spurgte om det var noget jeg kunne have lyst til at deltage i.

Jeg blev selvfølgelig smigret men jeg kunne også mærke at det ikke er noget jeg har modet til at gøre. De fik mig dog overbevist om at udfylde deres spørgeskema og så kunne vi tage den derfra. Jeg håbede så på at jeg ikke ville gå igennem og på den måde ikke behøvede at tage en beslutning.

MEN! Jeg har nu lige modtaget en mail fra dem at jeg er blandt de 20 der er blevet udtaget til casting på mandag i KBH!!!!!

Jeg har bare den ondeste knude i maven og føler jeg skal 

Hvad gør jeg nu???

Hvordan finder jeg modet og selvtilliden til at gøre det?

Hvis jeg går videre ska jeg til endnu en casting i Århus i næste måned og til sidst hvis jeg går videre der ska der optages op til 6 gange 2 dage i Århus (jeg bor på sjælland)

Åha.. Jeg kan slet ikke rumme det i mit hoved. Min mand er fyr og flamme. Jeg er også glad og beæret men....

What to do girls?  De skal have svar i morgen

Michelle - so not a tv-star!

Go for it.. Du laver jo de flotteste og sejeste kager !! FInd modet i hvor dygtig du er Se alt den ros du modtager herinde... Jeg er sikker på du vil bliive skide stolt af dig selv bagefter 

Anmeld

28. februar 2012

Isabella_mor

jeg syntes fanme du skal gøre det. DU er virkelig så sej til det du gør og så dygtig til det, og du skal jo bare lave det du er bedst til  

Anmeld

28. februar 2012

Polkaprik

AalborgPigen skriver:

Go for it.. Du laver jo de flotteste og sejeste kager !! FInd modet i hvor dygtig du er Se alt den ros du modtager herinde... Jeg er sikker på du vil bliive skide stolt af dig selv bagefter 

Årh hvor er du sød

Men det sgu mere alt det andet man skal bage jeg er usikker på om jeg er for dårlig til. I det hele taget er jeg bare nervøs over at jeg ikke har fuldstændig styr på hvad det er for nogle opgaver vi bliver stillet

Anmeld

28. februar 2012

AnneP

Polkaprik skriver:

Ja en udfordring vil det mildest talt blive... gisp!...

Men allermest på det personlige plan tror jeg

Det kan jeg godt forstå!

Det er da også vildt! Men tror at når man først kommer igang så ser man ikke kameraerne!

Er sikker på du slår benene væk under dommerne!

Anmeld

28. februar 2012

Polkaprik

isabellamor skriver:

jeg syntes fanme du skal gøre det. DU er virkelig så sej til det du gør og så dygtig til det, og du skal jo bare lave det du er bedst til  

Tusind tak

Men jeg skal stille op i mange andre bagedicipliner såvel som kager. Og jeg ved jo at der er sååååå mange andre kagedamer derude som er LANGT dygtigere end jeg er

Anmeld

28. februar 2012

Polkaprik

I kan se den engelske version af programmet på youtube

Det hedder British bake off

Anmeld

28. februar 2012

Polkaprik

AnneP skriver:

Det kan jeg godt forstå!

Det er da også vildt! Men tror at når man først kommer igang så ser man ikke kameraerne!

Er sikker på du slår benene væk under dommerne!

Årh tak for de søde ord

Anmeld

28. februar 2012

Isabella_mor

Polkaprik skriver:

Tusind tak

Men jeg skal stille op i mange andre bagedicipliner såvel som kager. Og jeg ved jo at der er sååååå mange andre kagedamer derude som er LANGT dygtigere end jeg er

ja det er der sikkert, men det bliver garanteret en af de fedeste oplevelser nogensinde.. 

der må jo være et eller andet i dig der gerne vil være med ellers havde du jo ikke skrevet det der spørgeskema osv..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.