Hvornår fødte I, i forhold til termin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

4xGreve

LykkeB skriver:

Hej alle i dejlige mødre 

Jeg er bare lige nysgerrig efter at høre hvornår jeres børn er født i forhold til termin? 

- Har hørt at det kan være arveligt, altså hvornår man føder i forhold til termin, er det rigtigt eller tror i ikke det har noget at sige?

Jeg er i dag 38+6, så imorgen går jeg ind i min terminsuge, det er vildt at tænke på! Men nu vil jeg altså bare så gerne have ham ud, synes tiden snegler sig afsted og kan slet ikke overskue hvis jeg får 14 dage over tid 

1. Gang med Daniella fødte jeg i uge 26+1 (hvorfor eg fødte for tidligt vides ikke)

2. Gang fødte jeg 39+0.

Min mor fødte mig 10 dage før termin, min far er født i uge 32+ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Gaia

Født 40+6. Var sat til den 6.4 og fødte den 12.4. Spændt på hvornår jeg føder denne gang  

Anmeld

27. februar 2012

Jibbe

Jeg fødte 39+5. Håber da det er lige sådan her 2 gang

Anmeld

27. februar 2012

Monski

jeg fødte 40+6 og det gjorde min mor også med hendes første - vi havde også begge meget korte og "lette" fødsler, hvis man altså nogensinde kan kalde dem det 

Anmeld

27. februar 2012

mortilsofieogsara

40+6

40+5

42+0

Anmeld

27. februar 2012

Duplo

Første gang fødte jeg 40+4. Anden gang nåede jeg til 40+5 (og nøj hvor var jeh utålmodig! Havde regnet med at føde i hvert fald før 40+4). Her tredje gang er jeg indtil videre 38+3.

Anmeld

27. februar 2012

Clisolka

LykkeB skriver:

Hej alle i dejlige mødre 

Jeg er bare lige nysgerrig efter at høre hvornår jeres børn er født i forhold til termin? 

- Har hørt at det kan være arveligt, altså hvornår man føder i forhold til termin, er det rigtigt eller tror i ikke det har noget at sige?

Jeg er i dag 38+6, så imorgen går jeg ind i min terminsuge, det er vildt at tænke på! Men nu vil jeg altså bare så gerne have ham ud, synes tiden snegler sig afsted og kan slet ikke overskue hvis jeg får 14 dage over tid 

Jeg fødte 3 dage før termin - jeg blev sat i gang dagen før 

Anmeld

27. februar 2012

blomst84

Jeg fødte 38+0 min mor har født alle sine 4 børn et par dage over termin 

Anmeld

28. februar 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Fødte 39+0, så en uge før termin

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

28. februar 2012

LykkeB

Chrizta skriver:

Fødte 39+0, så en uge før termin

Tak for jeres svar  Nu er jeg faktisk i min termins uge, 39+0 så det er godt nok spændende hvornår jeg går i fødsel, for kan jo se at mange førstegangsfødende også har født ugen inden termin. Jeg har plukkeveer nærmest hele tiden, men det er det eneste. Håber han kommer ud snart!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.