Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LykkeB skriver: Hej alle i dejlige mødre Jeg er bare lige nysgerrig efter at høre hvornår jeres børn er født i forhold til termin? - Har hørt at det kan være arveligt, altså hvornår man føder i forhold til termin, er det rigtigt eller tror i ikke det har noget at sige? Jeg er i dag 38+6, så imorgen går jeg ind i min terminsuge, det er vildt at tænke på! Men nu vil jeg altså bare så gerne have ham ud, synes tiden snegler sig afsted og kan slet ikke overskue hvis jeg får 14 dage over tid
Hej alle i dejlige mødre
Jeg er bare lige nysgerrig efter at høre hvornår jeres børn er født i forhold til termin?
- Har hørt at det kan være arveligt, altså hvornår man føder i forhold til termin, er det rigtigt eller tror i ikke det har noget at sige?
Jeg er i dag 38+6, så imorgen går jeg ind i min terminsuge, det er vildt at tænke på! Men nu vil jeg altså bare så gerne have ham ud, synes tiden snegler sig afsted og kan slet ikke overskue hvis jeg får 14 dage over tid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nr. 1 blev født 35+2
Nr. 2 blev født 32 + 2
Jeg er selv født 41 + 3
Tilgengæld har min søster født uge 31 + noget og uge 35 + 3
oliver 40+1
troia 26+1
wictor 40+0
Laura (mit første barn) er taget ved planlagt kejsersnit 8 dage før tid... Min mor fødte min storesøster 14 dage over tid og jeg selv 14 dage før.... så det med arveligheden ved jeg ikke lige med her
Jeg blev selv født 41+0 og fødte min datter 40+0
Både min mor og min storesøster gik lang tid over første gang - jeg fødte 2 dage før termin
Jeg fødte min datter på Terminsdatoen 40+0
Fødte 24 dage før tid..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128