Hvornår fødte I, i forhold til termin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2012

SpunkenJo

LykkeB skriver:

Hej alle i dejlige mødre 

Jeg er bare lige nysgerrig efter at høre hvornår jeres børn er født i forhold til termin? 

- Har hørt at det kan være arveligt, altså hvornår man føder i forhold til termin, er det rigtigt eller tror i ikke det har noget at sige?

Jeg er i dag 38+6, så imorgen går jeg ind i min terminsuge, det er vildt at tænke på! Men nu vil jeg altså bare så gerne have ham ud, synes tiden snegler sig afsted og kan slet ikke overskue hvis jeg får 14 dage over tid 

Første fødte: 32+1
Baby 2 : 36+0 (skudårsbaby fra i onsdags )

Begge fødsler startede med vandafgang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

TbCp

Nr. 1 blev født 35+2

Nr. 2 blev født 32 + 2

Jeg er selv født 41 + 3

Tilgengæld har min søster født uge 31 + noget og uge 35 + 3

Anmeld

3. marts 2012

Oliver,Troia&Wictor

oliver 40+1

troia 26+1

wictor 40+0

Anmeld

3. marts 2012

Caroline86

Laura (mit første barn) er taget ved planlagt kejsersnit 8 dage før tid... Min mor fødte min storesøster 14 dage over tid og jeg selv 14 dage før.... så det med arveligheden ved jeg ikke lige med her

Anmeld

3. marts 2012

lhn89

Jeg blev selv født 41+0 og fødte min datter 40+0 

Anmeld

3. marts 2012

Wimmie

LykkeB skriver:

Hej alle i dejlige mødre 

Jeg er bare lige nysgerrig efter at høre hvornår jeres børn er født i forhold til termin? 

- Har hørt at det kan være arveligt, altså hvornår man føder i forhold til termin, er det rigtigt eller tror i ikke det har noget at sige?

Jeg er i dag 38+6, så imorgen går jeg ind i min terminsuge, det er vildt at tænke på! Men nu vil jeg altså bare så gerne have ham ud, synes tiden snegler sig afsted og kan slet ikke overskue hvis jeg får 14 dage over tid 

Både min mor og min storesøster gik lang tid over første gang - jeg fødte 2 dage før termin 

Anmeld

3. marts 2012

MaleneJensen

LykkeB skriver:

Hej alle i dejlige mødre 

Jeg fødte min datter på Terminsdatoen 40+0

Anmeld

3. marts 2012

Timmner

fødte 41+2 9dage over tid

Anmeld

3. marts 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Fødte 24 dage før tid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.