Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er idag 40+2.. Og venter stadig..
Jeg fødte en uge før termin.
42+0 og 42+3...
LykkeB skriver: Hej alle i dejlige mødre Jeg er bare lige nysgerrig efter at høre hvornår jeres børn er født i forhold til termin? - Har hørt at det kan være arveligt, altså hvornår man føder i forhold til termin, er det rigtigt eller tror i ikke det har noget at sige? Jeg er i dag 38+6, så imorgen går jeg ind i min terminsuge, det er vildt at tænke på! Men nu vil jeg altså bare så gerne have ham ud, synes tiden snegler sig afsted og kan slet ikke overskue hvis jeg får 14 dage over tid
Hej alle i dejlige mødre
Jeg er bare lige nysgerrig efter at høre hvornår jeres børn er født i forhold til termin?
- Har hørt at det kan være arveligt, altså hvornår man føder i forhold til termin, er det rigtigt eller tror i ikke det har noget at sige?
Jeg er i dag 38+6, så imorgen går jeg ind i min terminsuge, det er vildt at tænke på! Men nu vil jeg altså bare så gerne have ham ud, synes tiden snegler sig afsted og kan slet ikke overskue hvis jeg får 14 dage over tid
min mor fødte både min storebror og mig og min tvillingesøster på terminsdagen..
jeg fødte 42+0, så ikke noget med at jeg har arvet noget af det i hvert fald
al held og lykke med den kommende fødsel
Min mor fødte min søster 40+6 (jeg er taget ved pks) og jeg fødte min datter lige præcis på terminen . Tror egentlig ikke der nødvendigvis er noget arveligt, tror det er tilfældigt hvis man føder på omtrent samme tidspunkt som de andre kvinder i familien
Silas er født 40+2
Mille er født 40+3
Hey søde.
Jeg fødte i uge 36 (35+4), men det ved du jo allerede
40+3
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128