Hvornår fødte I, i forhold til termin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.437 visninger
68 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

LykkeB

Hej alle i dejlige mødre 

Jeg er bare lige nysgerrig efter at høre hvornår jeres børn er født i forhold til termin? 

- Har hørt at det kan være arveligt, altså hvornår man føder i forhold til termin, er det rigtigt eller tror i ikke det har noget at sige?

Jeg er i dag 38+6, så imorgen går jeg ind i min terminsuge, det er vildt at tænke på! Men nu vil jeg altså bare så gerne have ham ud, synes tiden snegler sig afsted og kan slet ikke overskue hvis jeg får 14 dage over tid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

cdinesen

Jeg fødte min datter 5 dage før termin

Anmeld

27. februar 2012

JustinsMoar

Jeg fødte 40+2 , så jeg gik 2 dage over tid..

Anmeld

27. februar 2012

ledermus

jeg fødte 17 dage før termin

Anmeld

27. februar 2012

MyBigWish

Jeg fødte 39+0 

Anmeld

27. februar 2012

Eddy

Jeg fødte 41+4. Blev sat i gang da jeg var gået 10 dage over og fødte dagen efter

Anmeld

27. februar 2012

9510

På datoen med den 1.

2 dage over tid med nr 2

Anmeld

27. februar 2012

FruHolm <3

Fødte på terminsdagen  

Anmeld

27. februar 2012

Krussedulle

LykkeB skriver:

Hej alle i dejlige mødre 

Jeg er bare lige nysgerrig efter at høre hvornår jeres børn er født i forhold til termin? 

- Har hørt at det kan være arveligt, altså hvornår man føder i forhold til termin, er det rigtigt eller tror i ikke det har noget at sige?

Jeg er i dag 38+6, så imorgen går jeg ind i min terminsuge, det er vildt at tænke på! Men nu vil jeg altså bare så gerne have ham ud, synes tiden snegler sig afsted og kan slet ikke overskue hvis jeg får 14 dage over tid 

Jeg har læst et sted at man skal sammenligne med sin svigermor ... Jeg har født 37+4 og 41+4 .. er lige nu 40+2, og det ser ikke ud som om han er lige på trapperne

Anmeld

27. februar 2012

cecilie1984

LykkeB skriver:

Hej alle i dejlige mødre 

1 gang 10 dage før tid.

2 gang på termins dagen.

Begge gange fødte jeg MEGET hurtigt. 2 timer fra start til slut 1 gang og 1 time 2 gang.

Har hørt børn født før termin bliver født hurtigere end børn efter, men aner ik om det passer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.