Hvornår fødte I, i forhold til termin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

Vidunderligeunger

fik PKS, så kan ikke svare dig... Vil bare sige at jeg føler med dig!! Er idag 38+3 og gider sgu ikke mere nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Frk.S

Jeg fødte 13 dage efter termin.

Så hun nåede lige at komme af sig selv, så jeg slap for at blive sat i gang. Jeg var meget utålmodig til sidst, og kunne næsten ikke vente til hun kom ud.

Jeg synes generelt graviditeten gik hurtigt, men de 13 dage over tid sneglede sig afsted. Efter hun er født er tiden fløjet afsted igen, og hun bliver ½ år på mandag, selvom jeg synes hun lige er kommet.

Anmeld

28. februar 2012

132319

Første gang 34+1 (Vandafgang 33+2)

Anden gang 36+6 (Vandafgang 36+5)

Anmeld

28. februar 2012

Levi&LilysMor

LykkeB skriver:

Hej alle i dejlige mødre 

Jeg er bare lige nysgerrig efter at høre hvornår jeres børn er født i forhold til termin? 

- Har hørt at det kan være arveligt, altså hvornår man føder i forhold til termin, er det rigtigt eller tror i ikke det har noget at sige?

Jeg er i dag 38+6, så imorgen går jeg ind i min terminsuge, det er vildt at tænke på! Men nu vil jeg altså bare så gerne have ham ud, synes tiden snegler sig afsted og kan slet ikke overskue hvis jeg får 14 dage over tid 

Min lille skat ville ud i uge 40+3

Anmeld

28. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Første gang fødte jeg 40+3, anden gang 41+4 via aks

Anmeld

28. februar 2012

TTM

Med min datter: (første barn)

42+0

Med min søn:

39+0

Anmeld

3. marts 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

1. gang fødte jeg i 38+6

2. gang fødte jeg i 40+5

Anmeld

3. marts 2012

Mira0911

Første gang 42+0 

Anden gang 40+1

Anmeld

3. marts 2012

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
LykkeB skriver:

Hej alle i dejlige mødre 

Jeg er bare lige nysgerrig efter at høre hvornår jeres børn er født i forhold til termin? 

- Har hørt at det kan være arveligt, altså hvornår man føder i forhold til termin, er det rigtigt eller tror i ikke det har noget at sige?

Jeg er i dag 38+6, så imorgen går jeg ind i min terminsuge, det er vildt at tænke på! Men nu vil jeg altså bare så gerne have ham ud, synes tiden snegler sig afsted og kan slet ikke overskue hvis jeg får 14 dage over tid 

Jeg fik min søn en uge før termin ved akut kejsersnit

Anmeld

3. marts 2012

Lilje82

39+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.