Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg fødte 38+3 og 40+0
Min mor gik igang med min storebror 14 dage over tid (endte i AKS) og jeg blev taget ud ved pks en uge før.
Vi har i hvert fald ikke nogen sammenfald i vores fødselshistorier
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fødte 1 dag før termin
40+0
min mor fik mig 9 dage før
min bror kom lige omkring termin
Jeg fik den første 40+0 og nr 2 kom 38+0....aner ikke hvad nr 3 har tænkt sig:-)
LykkeB skriver: Hej alle i dejlige mødre Jeg er bare lige nysgerrig efter at høre hvornår jeres børn er født i forhold til termin? - Har hørt at det kan være arveligt, altså hvornår man føder i forhold til termin, er det rigtigt eller tror i ikke det har noget at sige? Jeg er i dag 38+6, så imorgen går jeg ind i min terminsuge, det er vildt at tænke på! Men nu vil jeg altså bare så gerne have ham ud, synes tiden snegler sig afsted og kan slet ikke overskue hvis jeg får 14 dage over tid
Hej alle i dejlige mødre
Jeg er bare lige nysgerrig efter at høre hvornår jeres børn er født i forhold til termin?
- Har hørt at det kan være arveligt, altså hvornår man føder i forhold til termin, er det rigtigt eller tror i ikke det har noget at sige?
Jeg er i dag 38+6, så imorgen går jeg ind i min terminsuge, det er vildt at tænke på! Men nu vil jeg altså bare så gerne have ham ud, synes tiden snegler sig afsted og kan slet ikke overskue hvis jeg får 14 dage over tid
Jeg fødte 42+1 altså 15 dage over tid. xD Men det håber jeg ikke for dig.
-Sheila
Jeg fødte 40+3.. min mor fødte mig 40+1 og min lillesøster blev født 37+3
Jeg fødte 34+4, og jeg selv er født 14 dage før termin
jeg fødte første gang 40+1 og 2 gang fødte jeg 41+1 ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128