Det er mig, det er mig, det er mig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2012

Elvers

For satan da! Det kunne du da godt have sagt, da vi mødtes i Bilka tusind gange til lykke, Pia!!! Det bliver så godt at flytte ind i det nye hus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

piadas

Elvers skriver:

For satan da! Det kunne du da godt have sagt, da vi mødtes i Bilka tusind gange til lykke, Pia!!! Det bliver så godt at flytte ind i det nye hus

Haha, jamen børnene fik det først at vide dagen efter - derfor sagde jeg ingenting!

Tak skal du have!

Ja, det bliver så fedt!

Anmeld

1. marts 2012

piadas

PeruBaby skriver:

Kaere Pia

Nu har jeg godt nok skrevet tillykke i en anden traad, men ville ogsaa lige skrive her "hvor er det bare fedt for jer". Tillykke, tillykke, tillykke!

Tak igen! Håber snart du følger trop!

Anmeld

1. marts 2012

Maria-s

piadas skriver:

Haha, så var du ikke helt tungnem alligevel! Jeg har virkelig syntes, det var sjovt at følge med i din nysgerrighed/gætterier!

Hvorfor gør I ikke det? Det kan I da sagtens nå - hvor gamle er det nu, I er? Jeg har altid sagt, da jeg fik Oliver som 21-årig og Zilan som 25-årig, at vi kunne få to mere, når jeg fyldte 30 år, og det ønsker bliver nu opfyldt (altså jeg når at blive 33, men hvem tæller) - det er bare så fantastisk, og jeg føler mig så heldig!

Jeg kan godt forstå, at du gerne vil have mange børn - er det kun dig, der gerne vil det, siden du skriver, at det får I aldrig?

Tak for lykønskningerne!

Hehe jaaa den store dedektiv bliver jeg nok aldrig

Jeg bliver 30 her på mandag og manden bliver 33 i April så synes ikke vi er "så unge" længere

2 har vi altid snakket om vi gerne vil have. Jeg har så lidt luftet 3 stk. Meeeeeen DET synes manden ikke!... -Det er ok. Vi tager tingene som de kommer Der er jo ingen der ved hvordan fremtiden ser ud. Lige nu nyder jeg at vi kun har Noah og at jeg kan overkysse ham hele tiden uden at skulle tænke på at der også er en anden der skal have. Og så tænker jeg også en del på hvor hårdt det bliver at få en (eller flere) mere, for lige nu er der IKKE energi til mere end det vi er. Men jeg glæder mig også til forhåbentlig at opleve det at kunne gi Noah en lillesøster eller bror, så han kan opleve det bånd man har imellem sig som søskende

Men altså man har da altid lov til at drømme

Anmeld

4. marts 2012

Rødhætte

piadas skriver:

Ih, hvor har jeg glædet mig til at lave denne tråd!

Jeps, det er mig, som nogle af jer har gættet:

https://www.baby.dk/debat/158837pi1/1--kvartal-2011/jeg-bliver-simpelthen-noedt-til-at-fortaelle-jer-det.aspx

Nu tør jeg godt skrive det, for jeg kører på arbejde lige om lidt, hvor de får det at vide. Familien fik det at vide igår.

Oliver og Zilan glæder sig helt vildt, og det er jeg rigtig glad for. Jeg troede, at Oliver ville synes, det er træls, men det synes, han heldigvis slet ikke! De er begge ellevilde, så det er bare dejligt! De kunne næsten ikke vente med at komme i skole, så de kunne få det fortalt til deres venner.

Min mor, søster og bror spurgte alle, om det var med vilje eller et uheld! Det er i høj grad med vilje, jeg havde bare aldrig troet, at det ville lykkes så hurtigt!

Det er bare så VIIIIILDT! Mig som bøvler sådan med at blive gravid, og så når jeg kun at have mens én gang, efter Ida blev født!

De kan så ikke helt finde ud af, hvornår jeg har termin, fordi sidste mens, ÆL og sex passer slet ikke sammen! Jeg var ved lægen i onsdags, hvor hun forsøgte at scanne mig, men hun er meget urutineret. Jeg troede selv, jeg var mellem 8-10 uger henne, men det er jeg ikke. Nok nærmere omkring 7 uger nu...for at være på den sikre side, skrev hun, at jeg var 9+4, for det ville jeg være ift. sidste mens. Så bliver jeg i hvert fald ikke indkaldt til NF for sent - nok nærmere for tidligt, men så får jeg jo bare en ekstra scanning, og det takker man jo ikke nej til! 

Nå, men terminen lander nok et eller andet sted midt i oktober, tror jeg, så min sms-makker fra sidst, Carina87, og jeg kommer til at følges næsten på dagen!

Vi har snakket lidt om, om I andre sms-makkere også vil følges, når den tid kommer!

Uh, de får travlt i Viborg med alle de fødsler herinde fra igen!

Jeg har det godt, men jeg er træææææt, jeg tisser om natten og så har jeg kvalme ind i mellem - mest om aftenen... Men jeg kaster heldigvis ikke op. Jeg tror, det er en dreng, for jeg havde ikke kvalme i samme omfang med tøserne. Det siger den kinesiske kalender også, at det er, men nu må vi se...Oliver synes, det kunne være meget fedt med en dreng, og så er der lige som også ligevægt i vores efterhånden store familie!

Nå, nu fik I stillet jeres nysgerrighed, så nu vil jeg dampe afsted på arbejde!

Stort tillykke med den dejlige nyhed!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.