Jeg bliver simpelthen nødt til at fortælle jer det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.303 visninger
92 svar
0 synes godt om
3. februar 2012

Anonym trådstarter

...men jer, jeg har som venner på Facebook, I må looove mig ikke at sige noget!

Det er først ved at sive ind hos mig selv, og mine tanker kører rundt!

Men, JonTri, du er ikke alene længere.....jeg testede sgu positivt igår! Det var halvt planlagt/halvt uheld, så jeg skal lige vænne mig til tanken, men det er helt vildt! Det plejer ikke at gå så let for os. Jeg var omkring lægen imorges, for at få det bekræftet.

Jeg skal være mor igen!!

Jeg aner ikke, hvor langt jeg er henne, men måske 5+et eller andet... Hvis mine beregninger holder stik har jeg termin omkring d. 1. oktober.

Jeg skal nok give mig til kende senere, men I kan sikkert gætte, hvem jeg er alligevel. Der er bare ingen, der ved noget endnu, så vi vil lige vente med at fortælle hele verden, indtil vi ved lidt mere om et par uger, og vi har vænnet os til det.

fra en som ikke har sovet ret meget i nat!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

bøgelund

yaaay.. tillykke med det.. lyder til at det er mest positivt..  

jeg er ikke så hurtig, så jeg ved ikke hvem du er.. men glæder mig til at se det.. og forhåbentlig følge dig.. 

Anmeld

3. februar 2012

Mettemus

Ooork mand!!! TILLYKKE! Hvor dejligt! Jeg tror godt, jeg ved hvem du er... Ellers har jeg i hvert fald sms-spammet den forkerte. I såfald underskylder jeg til vedkommende!

Anmeld

3. februar 2012

Anonym trådstarter

Mettemus skriver:

Ooork mand!!! TILLYKKE! Hvor dejligt! Jeg tror godt, jeg ved hvem du er... Ellers har jeg i hvert fald sms-spammet den forkerte. I såfald underskylder jeg til vedkommende!

Haha, hvor godt!  Så har du vist spammet forkert, for jeg har ingen sms'er fået!

Anmeld

3. februar 2012

AnneBJ

I know I know I know!!!! Kæmpe tillykke, hvor er det viiildt mand!!! 

Anmeld

3. februar 2012

AnneBJ

Anonym skriver:

Haha, hvor godt!  Så har du vist spammet forkert, for jeg har ingen sms'er fået!

Ahahahah.... Fantastisk! Elsker at der sidder en eller anden og har fået max antal tillykkebeskeder, men som slet ikke er gravid... Tihi!!

Anmeld

3. februar 2012

Mettemus

Anonym skriver:

Arh hahaha!!! Fårk så godt jamen tillykke alligevel - så aner jeg virkelig ikke hvem du er

Anmeld

3. februar 2012

Mettemus

AnneBJ skriver:

Ahahahah.... Fantastisk! Elsker at der sidder en eller anden og har fået max antal tillykkebeskeder, men som slet ikke er gravid... Tihi!!

I know!! Håber ikke det har gnedet salt i noget sår. På den anden side - en "wuhuu rillykke"-besked kan man vel altid bruge

Anmeld

3. februar 2012

AnneBJ

Mettemus skriver:

I know!! Håber ikke det har gnedet salt i noget sår. På den anden side - en "wuhuu rillykke"-besked kan man vel altid bruge

Især på en kold fredag!

Anmeld

3. februar 2012

Mettemus

AnneBJ skriver:

Især på en kold fredag!

Lige præcis - så er weekenden lissom i gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.