Det er mig, det er mig, det er mig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

piadas

Maja88 skriver:

stort stort tillykke...

uha hvor kan jeg bare mærke mine stokke de skriger..

Tak! Ja, det kender jeg godt det der!

I må bare i gang med at lave nogle flere bebser allesammen herinde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

piadas

bøgelund skriver:

stort stort tillykke.. 

hvor er det dejligt.. til sidst tænkt jeg nok det var dig.

Tak!

Ja, de fleste havde vist skrevet i tråden efterhånden tilsidst!

Anmeld

27. februar 2012

piadas

_-Kathrine-_ skriver:

YAY
Det er så fedt

JAAA, og så hurtigt som du taber dig, følger du jo snart trop!

Anmeld

27. februar 2012

piadas

Carina87 skriver:

Iiih altså Pia! Så blev det også officielt! Tillykke igen!  Hvad sagde de på arbejde? De ku måske ikke snakke for det chokolade du havde proppet dem i munden?
Dejligt at Olivor og Zilan tar et så pænt. De må da også bare være pavestolte - endnu en gang!

Jeg glæder mig til, at du, Jontri og jeg skal have vores IRL MG med burger på baghuset - fordi baby gerne vil ha burger

He he der blir run på i Viborg! Synes det er skægt, at de 3 i gruppen der er gravide igen er Viborg folk! Og glæder mig til at føde sammen med dig! Så kan vi skrige samen

Synes det er en god idé at de andre SMS makkere også følges 

Ja, det er SÅ dejligt at få det sagt, så behøver jeg ikke at være bange for at tale over mig længere!

Hvad med dig? Ved hele verden det også nu?

De tog det nogenlunde pændt på arbejde, men jeg tror da ikke min chef syntes, det var verdensklasse, men det vidste jeg jo på forhånd...

Ja, vi må altså snart have gang i den der IRL MG på Baghuset - ellers har jeg også hørt, at Den Gyldne Okse laver rigtig lækre sandwiches...

Ja, det er altså lidt sjovt, at det er ene af "viborgensere", der er gravide! Det bliver nok knap så sjovt, når vi ligger på fødestuerne sammen - måske vi kan få en fælles á la 9 måneder med Hugh Grant!!

Anmeld

27. februar 2012

piadas

Diana... skriver:

Ej ej ej ej hvor fedt altså Ihh hvor er det dejligt for jer kæmpe tillykke her fra. 

Også til dig Carina87. 

Jeg følger slet ikke nok med 

Ihh hvor spændende. 

Tak skal du have, Diana!

Ja, man skal holde tungen lige i munden, hvis man skal følge med herinde!

Anmeld

27. februar 2012

piadas

JonTri skriver:

Wuhuuu hvor det går - kæmpe tillykke med maven!!! Det bliver da så fedt med nyt hus og baby ( håber i har tegnet nok værelser på):-). 

Jeg er med på irl mg... Tvivler dog på at vi kan brøle stuerne fulde på 5. etage... Så skal jeg gå elefant længe over tid!!! Bortset fra det er jeg klar på burger... Babyhud bliver blødere jo flere burgers!!!! 

Taaaak! Ja, jeg glæder mig SÅ meget til at holde barsel i det nye hus og få god tid til at komme ordentligt på plads osv.

Jeg er også bange for, at du kommer os i forkøbet, men det er lige meget, så kan vi bare kigge misundeligt på din lille bebs, mens vi venter på vores egne!

Wow, det vidste jeg ikke om burgere! Så er jeg med på en masse af dem!

Anmeld

27. februar 2012

_-Kathrine-_

piadas skriver:

JAAA, og så hurtigt som du taber dig, følger du jo snart trop!

Håber, håber...
Der er idag ialt røget 10,1 kg

Anmeld

27. februar 2012

piadas

Sofia skriver:

PIA PIA PIA jeg er rystet og glad og vild og voldsom og overrasket og jublende og spændt og glad og smilende og overrasket igen igen igen

Jeg skal så meget følge dig og Carina, det er så fantastisk. Jeg kan huske du en gang på Slabberas sagde at du ikke ville afvise I skulle have nummer 4, men så hurtigt havde jeg ikke ventet. Det bliver så spædende og det er dejligt jeg bor tættere på så jeg kan komme på barselsvisit!!
KNUS

Haha, det kan være, du er en af de få, der ikke havde gættet, at det var mig?

Det kom skisme også som et chok for mig, at det lykkedes så hurtigt - det havde jeg ALDRIG troet skulle overgå mig, men der er jo nok noget med det der, at når man lige har født, er kroppen stadig påvirket af hormonerne, og man har derved nemmere ved at blive gravid...? Jeg blev jo nærmest gravid samtidig med, at jeg stoppede med at amme.

Ja, kom endelig på barselsvisit!

Anmeld

27. februar 2012

piadas

Sofia skriver:

Altså jeg var bare SÅ sikker på at du var Elvers

Nope! Jeg hilste faktisk på hende i Bilka i Viborg i lørdags, og hun havde ingen gravid mave!

Anmeld

27. februar 2012

piadas

_-Kathrine-_ skriver:

Håber, håber...
Der er idag ialt røget 10,1 kg

Det er altså også bare SÅ sejt! Der ryger jo hurtigt 10 kg. mere! Det er nok, det eneste jeg er ked af - altså at jeg ikke nåede at tabe mig mere, end de to kg., jeg nåede...men jeg holder øje, for jeg VIL ikke tage lige så meget på igen...slet ikke når jeg vejer 10 kg. mere fra starten denne gang ift. sidst!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.