Det er mig, det er mig, det er mig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

Diana...

Ej ej ej ej hvor fedt altså Ihh hvor er det dejligt for jer kæmpe tillykke her fra. 

Også til dig Carina87. 

Jeg følger slet ikke nok med 

Ihh hvor spændende. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

JonTri

Wuhuuu hvor det går - kæmpe tillykke med maven!!! Det bliver da så fedt med nyt hus og baby ( håber i har tegnet nok værelser på):-). 

Jeg er med på irl mg... Tvivler dog på at vi kan brøle stuerne fulde på 5. etage... Så skal jeg gå elefant længe over tid!!! Bortset fra det er jeg klar på burger... Babyhud bliver blødere jo flere burgers!!!! 

Anmeld

27. februar 2012

CA

JonTri skriver:

Babyhud bliver blødere jo flere burgers!!!! 

Anmeld

27. februar 2012

Sofia

PIA PIA PIA jeg er rystet og glad og vild og voldsom og overrasket og jublende og spændt og glad og smilende og overrasket igen igen igen

Jeg skal så meget følge dig og Carina, det er så fantastisk. Jeg kan huske du en gang på Slabberas sagde at du ikke ville afvise I skulle have nummer 4, men så hurtigt havde jeg ikke ventet. Det bliver så spædende og det er dejligt jeg bor tættere på så jeg kan komme på barselsvisit!!
KNUS

Anmeld

27. februar 2012

Sofia

Altså jeg var bare SÅ sikker på at du var Elvers

Anmeld

27. februar 2012

piadas

Mettemus skriver:

Tillykke endnu en gang! Det er sååå fantastisk! Hvor er det bare godt at de store har taget det så fint - for du har ret, det var ikke givet. På et eller andet tidspunkt kommer de også i tanke om hvordan man får børn + mor er gravid = mor og far boller --> AAAAAD!

Ih jeg kan slet ikke få armene ned!

Og lige for en god ordens skyld: det VAR Pia jeg havde sendt sms'er til, de er bare aldrig dukket op.

Knus og held og lykke på jobbet - er spændt på at høre hvad de siger der

Tak tak!

Ja, det er det! Og jeg er bare så glad for Oliver og Zilans reaktion. Heldigvis tror jeg ikke, de har regnet ud endnu, hvordan man laver sådan en lille en!

De sad heldigvis ned, da jeg fortalte dem det på arbejde! Jeg havde taget både rundstykker og sandwiches med som kompensation, men de mener, jeg skal komme med frokost hver dag, indtil jeg går på barsel! Hmm, det bliver vist lidt dyrt i længden! De tog det okay, men jeg tror da stadig, at de synes, det er lidt træls...det ville jeg da også selv synes, for det giver jo lidt bøvl, når man skal undvære en af de faste medarbejdere. Jeg har selv prøvet, at en af mine kolleger skulle have to måneders barselsorlov. Det var da mere bøvlet, for jeg kender jo ikke hans kunder lige så godt, som jeg kender mine egne...men sådan er det jo, og de skal nok overleve - det gjorde de jo sidste gang!

Anmeld

27. februar 2012

piadas

Marco2 skriver:

Stooooooooort tillykke. Mit gæt var også på dig i den tråd for du plejer ALTID at skrive en bemærkning til folk, og lige i den tråd var du forbavsende fraværende 

Men det er super dejligt. Og heldigt at det gik så hurtigt denne gang. Glæder mig til at følge dig endnu engang.

AG

Taaaak! Jeg VIDSTE, at det var mig, du tænkte på, da du skrev i den anden tråd! Men jeg holdt min mund, og jeg er rigtig stolt af mig selv, at jeg kunne holde det hemmeligt indtil nu, for jeg har bare haft SÅ meget lyst til at fortælle jer det!

Anmeld

27. februar 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Endnu engang tillykke!! Det er så dejligt for Jer, og jeg glæder mig til at følge dig! FOr du opdaterer os selvfølgelig herinde??! 

Tak, Anne! Jo, selvfølgelig bliver I opdateret! Jer glemmer jeg ikke!

Anmeld

27. februar 2012

piadas

Maria-s skriver:

UUUUhhhh tillykkeeeeee!!!... Jeg havde gættet dig lige på falderebet, men var da MEGA nysgerrig om det var rigtigt! Hvor er det bare dejligt for jer!  Hmmmm jeg er faktisk en smule misundelig... Det kommer vi aldrig til at få herhjemme; en stor familie (ved nu heller ikke om jeg oooorkede det, tror ikke jeg er organiseret nok &nbsp Men vi er jo ved at være halvgamle og har jo ikke engang nr. 2 baby på tegnebrættet

Meeeen "lidt" skruk bliver jeg da......

Endnu en gang kæmpe stort tillykke!

Haha, så var du ikke helt tungnem alligevel! Jeg har virkelig syntes, det var sjovt at følge med i din nysgerrighed/gætterier!

Hvorfor gør I ikke det? Det kan I da sagtens nå - hvor gamle er det nu, I er? Jeg har altid sagt, da jeg fik Oliver som 21-årig og Zilan som 25-årig, at vi kunne få to mere, når jeg fyldte 30 år, og det ønsker bliver nu opfyldt (altså jeg når at blive 33, men hvem tæller) - det er bare så fantastisk, og jeg føler mig så heldig!

Jeg kan godt forstå, at du gerne vil have mange børn - er det kun dig, der gerne vil det, siden du skriver, at det får I aldrig?

Tak for lykønskningerne!

Anmeld

27. februar 2012

piadas

Kit skriver:

Så var det dig - ha ha ha!!! Du har været i mine tanker det sidste stykke tid.

Hvor er det bare fedt - stort tillykke herfra

Jeps, det var det!

Tak for det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.