Mettemus skriver:
Tillykke endnu en gang! Det er sååå fantastisk! Hvor er det bare godt at de store har taget det så fint - for du har ret, det var ikke givet. På et eller andet tidspunkt kommer de også i tanke om hvordan man får børn + mor er gravid = mor og far boller --> AAAAAD

!
Ih jeg kan slet ikke få armene ned!
Og lige for en god ordens skyld: det VAR Pia jeg havde sendt sms'er til, de er bare aldrig dukket op.
Knus og held og lykke på jobbet - er spændt på at høre hvad de siger der
Tak tak!
Ja, det er det!
Og jeg er bare så glad for Oliver og Zilans reaktion.
Heldigvis tror jeg ikke, de har regnet ud endnu, hvordan man laver sådan en lille en!
De sad heldigvis ned, da jeg fortalte dem det på arbejde! Jeg havde taget både rundstykker og sandwiches med som kompensation, men de mener, jeg skal komme med frokost hver dag, indtil jeg går på barsel!
Hmm, det bliver vist lidt dyrt i længden!
De tog det okay, men jeg tror da stadig, at de synes, det er lidt træls...det ville jeg da også selv synes, for det giver jo lidt bøvl, når man skal undvære en af de faste medarbejdere. Jeg har selv prøvet, at en af mine kolleger skulle have to måneders barselsorlov. Det var da mere bøvlet, for jeg kender jo ikke hans kunder lige så godt, som jeg kender mine egne...men sådan er det jo, og de skal nok overleve - det gjorde de jo sidste gang!

Anmeld