Det er mig, det er mig, det er mig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.826 visninger
44 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

piadas

Ih, hvor har jeg glædet mig til at lave denne tråd!

Jeps, det er mig, som nogle af jer har gættet:

https://www.baby.dk/debat/158837pi1/1--kvartal-2011/jeg-bliver-simpelthen-noedt-til-at-fortaelle-jer-det.aspx

Nu tør jeg godt skrive det, for jeg kører på arbejde lige om lidt, hvor de får det at vide. Familien fik det at vide igår.

Oliver og Zilan glæder sig helt vildt, og det er jeg rigtig glad for. Jeg troede, at Oliver ville synes, det er træls, men det synes, han heldigvis slet ikke! De er begge ellevilde, så det er bare dejligt! De kunne næsten ikke vente med at komme i skole, så de kunne få det fortalt til deres venner.

Min mor, søster og bror spurgte alle, om det var med vilje eller et uheld! Det er i høj grad med vilje, jeg havde bare aldrig troet, at det ville lykkes så hurtigt!

Det er bare så VIIIIILDT! Mig som bøvler sådan med at blive gravid, og så når jeg kun at have mens én gang, efter Ida blev født!

De kan så ikke helt finde ud af, hvornår jeg har termin, fordi sidste mens, ÆL og sex passer slet ikke sammen! Jeg var ved lægen i onsdags, hvor hun forsøgte at scanne mig, men hun er meget urutineret. Jeg troede selv, jeg var mellem 8-10 uger henne, men det er jeg ikke. Nok nærmere omkring 7 uger nu...for at være på den sikre side, skrev hun, at jeg var 9+4, for det ville jeg være ift. sidste mens. Så bliver jeg i hvert fald ikke indkaldt til NF for sent - nok nærmere for tidligt, men så får jeg jo bare en ekstra scanning, og det takker man jo ikke nej til! 

Nå, men terminen lander nok et eller andet sted midt i oktober, tror jeg, så min sms-makker fra sidst, Carina87, og jeg kommer til at følges næsten på dagen!

Vi har snakket lidt om, om I andre sms-makkere også vil følges, når den tid kommer!

Uh, de får travlt i Viborg med alle de fødsler herinde fra igen!

Jeg har det godt, men jeg er træææææt, jeg tisser om natten og så har jeg kvalme ind i mellem - mest om aftenen... Men jeg kaster heldigvis ikke op. Jeg tror, det er en dreng, for jeg havde ikke kvalme i samme omfang med tøserne. Det siger den kinesiske kalender også, at det er, men nu må vi se...Oliver synes, det kunne være meget fedt med en dreng, og så er der lige som også ligevægt i vores efterhånden store familie!

Nå, nu fik I stillet jeres nysgerrighed, så nu vil jeg dampe afsted på arbejde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Mettemus

Tillykke endnu en gang! Det er sååå fantastisk! Hvor er det bare godt at de store har taget det så fint - for du har ret, det var ikke givet. På et eller andet tidspunkt kommer de også i tanke om hvordan man får børn + mor er gravid = mor og far boller --> AAAAAD!

Ih jeg kan slet ikke få armene ned!

Og lige for en god ordens skyld: det VAR Pia jeg havde sendt sms'er til, de er bare aldrig dukket op.

Knus og held og lykke på jobbet - er spændt på at høre hvad de siger der

Anmeld

27. februar 2012

Marco2

Stooooooooort tillykke. Mit gæt var også på dig i den tråd for du plejer ALTID at skrive en bemærkning til folk, og lige i den tråd var du forbavsende fraværende 

Men det er super dejligt. Og heldigt at det gik så hurtigt denne gang. Glæder mig til at følge dig endnu engang.

AG

Anmeld

27. februar 2012

AnneBJ

Endnu engang tillykke!! Det er så dejligt for Jer, og jeg glæder mig til at følge dig! FOr du opdaterer os selvfølgelig herinde??! 

Anmeld

27. februar 2012

Maria-s

UUUUhhhh tillykkeeeeee!!!... Jeg havde gættet dig lige på falderebet, men var da MEGA nysgerrig om det var rigtigt! Hvor er det bare dejligt for jer!  Hmmmm jeg er faktisk en smule misundelig... Det kommer vi aldrig til at få herhjemme; en stor familie (ved nu heller ikke om jeg oooorkede det, tror ikke jeg er organiseret nok &nbsp Men vi er jo ved at være halvgamle og har jo ikke engang nr. 2 baby på tegnebrættet

Meeeen "lidt" skruk bliver jeg da......

Endnu en gang kæmpe stort tillykke!

Anmeld

27. februar 2012

Kit

Så var det dig - ha ha ha!!! Du har været i mine tanker det sidste stykke tid.

Hvor er det bare fedt - stort tillykke herfra

Anmeld

27. februar 2012

Maja88

stort stort tillykke...

uha hvor kan jeg bare mærke mine stokke de skriger..

Anmeld

27. februar 2012

bøgelund

stort stort tillykke.. 

hvor er det dejligt.. til sidst tænkt jeg nok det var dig.

Anmeld

27. februar 2012

_-Kathrine-_

YAY
Det er så fedt

Anmeld

27. februar 2012

CA

Iiih altså Pia! Så blev det også officielt! Tillykke igen!  Hvad sagde de på arbejde? De ku måske ikke snakke for det chokolade du havde proppet dem i munden?
Dejligt at Olivor og Zilan tar et så pænt. De må da også bare være pavestolte - endnu en gang!

Jeg glæder mig til, at du, Jontri og jeg skal have vores IRL MG med burger på baghuset - fordi baby gerne vil ha burger

He he der blir run på i Viborg! Synes det er skægt, at de 3 i gruppen der er gravide igen er Viborg folk! Og glæder mig til at føde sammen med dig! Så kan vi skrige samen

Synes det er en god idé at de andre SMS makkere også følges 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.