piadas skriver:
Ih, hvor har jeg glædet mig til at lave denne tråd!
Jeps, det er mig, som nogle af jer har gættet:
https://www.baby.dk/debat/158837pi1/1--kvartal-2011/jeg-bliver-simpelthen-noedt-til-at-fortaelle-jer-det.aspx
Nu tør jeg godt skrive det, for jeg kører på arbejde lige om lidt, hvor de får det at vide. Familien fik det at vide igår.
Oliver og Zilan glæder sig helt vildt, og det er jeg rigtig glad for. Jeg troede, at Oliver ville synes, det er træls, men det synes, han heldigvis slet ikke!
De er begge ellevilde, så det er bare dejligt! De kunne næsten ikke vente med at komme i skole, så de kunne få det fortalt til deres venner.
Min mor, søster og bror spurgte alle, om det var med vilje eller et uheld!
Det er i høj grad med vilje, jeg havde bare aldrig troet, at det ville lykkes så hurtigt!
Det er bare så VIIIIILDT! Mig som bøvler sådan med at blive gravid, og så når jeg kun at have mens én gang, efter Ida blev født!

De kan så ikke helt finde ud af, hvornår jeg har termin, fordi sidste mens, ÆL og sex passer slet ikke sammen!

Jeg var ved lægen i onsdags, hvor hun forsøgte at scanne mig, men hun er meget urutineret. Jeg troede selv, jeg var mellem 8-10 uger henne, men det er jeg ikke. Nok nærmere omkring 7 uger nu...for at være på den sikre side, skrev hun, at jeg var 9+4, for det ville jeg være ift. sidste mens. Så bliver jeg i hvert fald ikke indkaldt til NF for sent - nok nærmere for tidligt, men så får jeg jo bare en ekstra scanning, og det takker man jo ikke nej til!
Nå, men terminen lander nok et eller andet sted midt i oktober, tror jeg, så min sms-makker fra sidst, Carina87, og jeg kommer til at følges næsten på dagen!

Vi har snakket lidt om, om I andre sms-makkere også vil følges, når den tid kommer!
Uh, de får travlt i Viborg med alle de fødsler herinde fra igen!
Jeg har det godt, men jeg er træææææt
, jeg tisser om natten
og så har jeg kvalme ind i mellem - mest om aftenen...
Men jeg kaster heldigvis ikke op. Jeg tror, det er en dreng, for jeg havde ikke kvalme i samme omfang med tøserne. Det siger den kinesiske kalender også, at det er, men nu må vi se...Oliver synes, det kunne være meget fedt med en dreng, og så er der lige som også ligevægt i vores efterhånden store familie!
Nå, nu fik I stillet jeres nysgerrighed, så nu vil jeg dampe afsted på arbejde!

Nu har jeg godt nok skrevet tillykke i en anden traad, men ville ogsaa lige skrive her "hvor er det bare fedt for jer". Tillykke, tillykke, tillykke!