Det er mig, det er mig, det er mig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

Lilje82

Ih, hvor har jeg glædet mig til at lave denne tråd!

Jeps, det er mig, som nogle af jer har gættet:

https://www.baby.dk/debat/158837pi1/1--kvartal-2011/jeg-bliver-simpelthen-noedt-til-at-fortaelle-jer-det.aspx

Nu tør jeg godt skrive det, for jeg kører på arbejde lige om lidt, hvor de får det at vide. Familien fik det at vide igår.

Oliver og Zilan glæder sig helt vildt, og det er jeg rigtig glad for. Jeg troede, at Oliver ville synes, det er træls, men det synes, han heldigvis slet ikke! De er begge ellevilde, så det er bare dejligt! De kunne næsten ikke vente med at komme i skole, så de kunne få det fortalt til deres venner.

Min mor, søster og bror spurgte alle, om det var med vilje eller et uheld! Det er i høj grad med vilje, jeg havde bare aldrig troet, at det ville lykkes så hurtigt!

Det er bare så VIIIIILDT! Mig som bøvler sådan med at blive gravid, og så når jeg kun at have mens én gang, efter Ida blev født!

De kan så ikke helt finde ud af, hvornår jeg har termin, fordi sidste mens, ÆL og sex passer slet ikke sammen! Jeg var ved lægen i onsdags, hvor hun forsøgte at scanne mig, men hun er meget urutineret. Jeg troede selv, jeg var mellem 8-10 uger henne, men det er jeg ikke. Nok nærmere omkring 7 uger nu...for at være på den sikre side, skrev hun, at jeg var 9+4, for det ville jeg være ift. sidste mens. Så bliver jeg i hvert fald ikke indkaldt til NF for sent - nok nærmere for tidligt, men så får jeg jo bare en ekstra scanning, og det takker man jo ikke nej til! 

Nå, men terminen lander nok et eller andet sted midt i oktober, tror jeg, så min sms-makker fra sidst, Carina87, og jeg kommer til at følges næsten på dagen!

Vi har snakket lidt om, om I andre sms-makkere også vil følges, når den tid kommer!

Uh, de får travlt i Viborg med alle de fødsler herinde fra igen!

Jeg har det godt, men jeg er træææææt, jeg tisser om natten og så har jeg kvalme ind i mellem - mest om aftenen... Men jeg kaster heldigvis ikke op. Jeg tror, det er en dreng, for jeg havde ikke kvalme i samme omfang med tøserne. Det siger den kinesiske kalender også, at det er, men nu må vi se...Oliver synes, det kunne være meget fedt med en dreng, og så er der lige som også ligevægt i vores efterhånden store familie!

Nå, nu fik I stillet jeres nysgerrighed, så nu vil jeg dampe afsted på arbejde!

TILLYKKE

Du var med i mine gæt, måtte jo gætte på Jer plejer at kommentere på diverse indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

DK

WHHHHAT???? KÆMPE stort tillykke. Jeg havde slet slet ikke regnet ud det var jer der ville tilføje endnu et smukt lille vidunder ind i rækkerne!

Nææææ hvor er det dejligt for jer!

TILLYKKE

Er der så børneværelser nok i det nye hus?

Anmeld

28. februar 2012

blomst84

WOW!!! Tillykke tillykke tillykke (skriver fra iPhone så kan ikke lave alle de sjove tegn) men nøj hvor spændende med en nummer 4 stort tillykke og glæder mig til at følge dig  

Anmeld

28. februar 2012

piadas

Lilje82 skriver:

TILLYKKE

Du var med i mine gæt, måtte jo gætte på Jer plejer at kommentere på diverse indlæg

Tak!

Ja, der var ikke så mange at vælge imellem til sidst!

Anmeld

28. februar 2012

piadas

DK skriver:

WHHHHAT???? KÆMPE stort tillykke. Jeg havde slet slet ikke regnet ud det var jer der ville tilføje endnu et smukt lille vidunder ind i rækkerne!

Nææææ hvor er det dejligt for jer!

TILLYKKE

Er der så børneværelser nok i det nye hus?

Haha, ja snydt kan man altid blive!

Tak skal du have!

Der er fire værelser i det nye hus, men det ene er tiltænkt fryser, rod og opbevaring, og det vil jeg nødigt undvære, så Ida og bebs kommer til at dele. Værelset bliver 11,8 m2, så der kan sagtens være to tremmesenge og et puslebord. Legetøj og skrammel bliver jo alligevel slæbt med ind i køkken/alrum/stuen de første (mange) år. Og de bliver jo nok først trætte af at dele værelse, når de er 5-6-7 år, og så er Oliver snart 18 år og nok snart på vej til at flytte hjemmefra - så løser problemet jo sig selv! Vi satser jo alligevel på, at få ham afsat til Ajax Amsterdams talentskole, og så flytter han, inden han bliver 18!

Anmeld

28. februar 2012

piadas

blomst84 skriver:

WOW!!! Tillykke tillykke tillykke (skriver fra iPhone så kan ikke lave alle de sjove tegn) men nøj hvor spændende med en nummer 4 stort tillykke og glæder mig til at følge dig  

Mange tak!

Ja, det er vildt!

Anmeld

28. februar 2012

Lilje82

piadas skriver:

Tak!

Ja, der var ikke så mange at vælge imellem til sidst!

Ha ha nej det var jo nemmelig det

Men hvor er det skønt

Anmeld

29. februar 2012

DK

Kirstine og Richard deler jo værelse nu, og Kirstine er 8 år så det kan de forsætte med læææænge. Især når de er samme køn og næsten også alder! Jeg delte værelse med min søster som barn og det var så hyggeligt. Først da jeg blev 10 år fik jeg mit eget (men der var det så også på tide i forhold til behovet for privatliv).

Ejjj altså hvor bliver det bare skønt med 4 lækre unger i huset

Anmeld

29. februar 2012

piadas

DK skriver:

Kirstine og Richard deler jo værelse nu, og Kirstine er 8 år så det kan de forsætte med læææænge. Især når de er samme køn og næsten også alder! Jeg delte værelse med min søster som barn og det var så hyggeligt. Først da jeg blev 10 år fik jeg mit eget (men der var det så også på tide i forhold til behovet for privatliv).

Ejjj altså hvor bliver det bare skønt med 4 lækre unger i huset

Det lyder betryggende! Min søster og jeg havde godt nok hver vores værelse, men vi sov sammen, til vi var 11-13 år, tror jeg!

Så har vi jo masser af tid, for jeg regner med, at Oliver er fløjet fra reden, når han er 20 år!

Jaaaa, det bliver SÅ dejligt!

Anmeld

1. marts 2012

PeruBaby

piadas skriver:

Ih, hvor har jeg glædet mig til at lave denne tråd!

Jeps, det er mig, som nogle af jer har gættet:

https://www.baby.dk/debat/158837pi1/1--kvartal-2011/jeg-bliver-simpelthen-noedt-til-at-fortaelle-jer-det.aspx

Nu tør jeg godt skrive det, for jeg kører på arbejde lige om lidt, hvor de får det at vide. Familien fik det at vide igår.

Oliver og Zilan glæder sig helt vildt, og det er jeg rigtig glad for. Jeg troede, at Oliver ville synes, det er træls, men det synes, han heldigvis slet ikke! De er begge ellevilde, så det er bare dejligt! De kunne næsten ikke vente med at komme i skole, så de kunne få det fortalt til deres venner.

Min mor, søster og bror spurgte alle, om det var med vilje eller et uheld! Det er i høj grad med vilje, jeg havde bare aldrig troet, at det ville lykkes så hurtigt!

Det er bare så VIIIIILDT! Mig som bøvler sådan med at blive gravid, og så når jeg kun at have mens én gang, efter Ida blev født!

De kan så ikke helt finde ud af, hvornår jeg har termin, fordi sidste mens, ÆL og sex passer slet ikke sammen! Jeg var ved lægen i onsdags, hvor hun forsøgte at scanne mig, men hun er meget urutineret. Jeg troede selv, jeg var mellem 8-10 uger henne, men det er jeg ikke. Nok nærmere omkring 7 uger nu...for at være på den sikre side, skrev hun, at jeg var 9+4, for det ville jeg være ift. sidste mens. Så bliver jeg i hvert fald ikke indkaldt til NF for sent - nok nærmere for tidligt, men så får jeg jo bare en ekstra scanning, og det takker man jo ikke nej til! 

Nå, men terminen lander nok et eller andet sted midt i oktober, tror jeg, så min sms-makker fra sidst, Carina87, og jeg kommer til at følges næsten på dagen!

Vi har snakket lidt om, om I andre sms-makkere også vil følges, når den tid kommer!

Uh, de får travlt i Viborg med alle de fødsler herinde fra igen!

Jeg har det godt, men jeg er træææææt, jeg tisser om natten og så har jeg kvalme ind i mellem - mest om aftenen... Men jeg kaster heldigvis ikke op. Jeg tror, det er en dreng, for jeg havde ikke kvalme i samme omfang med tøserne. Det siger den kinesiske kalender også, at det er, men nu må vi se...Oliver synes, det kunne være meget fedt med en dreng, og så er der lige som også ligevægt i vores efterhånden store familie!

Nå, nu fik I stillet jeres nysgerrighed, så nu vil jeg dampe afsted på arbejde!

Kaere Pia

Nu har jeg godt nok skrevet tillykke i en anden traad, men ville ogsaa lige skrive her "hvor er det bare fedt for jer". Tillykke, tillykke, tillykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.