prettybutterfly skriver:
Er jeg virkelig den eneste gravide der bare IKKE orker sex OVERHOVEDET??? Jeg er ikke engang 3 måneder henne med barn nr 2, og allerede nu tænker jeg bare "sex? NEEEJ! "
Har ellers en ret forstående mand..... men vi har kun gjort det 2 gange siden vi stod med den positive test i hånden, og nu her til aften kommer han sødt og prøver at ligge op til vi skal "hygge" her i aften, og ...... åhhh kan næsten slet ik overskue ideen. Men tænker lidt man vel er nødt til at gøre det for deres skyld bare 1 gang i mellem(1 om måneden agtigt)??? Det er vel ik engang for meget! Aj håber altså lysten når at komme igen snart!
Er der andre der bare gør det for mandens skyld, selvom i faktisk ik selv har lyst for tiden?
Jeg havde lyst til sex som aldrig før da jeg var gravid med Aya - kunne køre på i døgndrift
Kæresten nød det - meeen da vi begyndte at nå 7. måned og maven var stor og rund og den lille efterhånden lavede aftryk i maven når hun bevægede sig derinde, så røg gejsten fra kærestens side - han synes simpelthen det var for underligt. Og så fint - jeg forventer han respekterer når jeg ikke har lyst, så måtte jo bide i det sure æble og sige: Det er helt ok skat, så venter vi... 
Men det er vel ligeså forskelligt med lysten til sex under graviditet som det er med alt muligt andet...
Held og lykke med spiren
Anmeld