prettybutterfly skriver:
Er jeg virkelig den eneste gravide der bare IKKE orker sex OVERHOVEDET??? Jeg er ikke engang 3 måneder henne med barn nr 2, og allerede nu tænker jeg bare "sex? NEEEJ! "
Har ellers en ret forstående mand..... men vi har kun gjort det 2 gange siden vi stod med den positive test i hånden, og nu her til aften kommer han sødt og prøver at ligge op til vi skal "hygge" her i aften, og ...... åhhh kan næsten slet ik overskue ideen. Men tænker lidt man vel er nødt til at gøre det for deres skyld bare 1 gang i mellem(1 om måneden agtigt)??? Det er vel ik engang for meget! Aj håber altså lysten når at komme igen snart!
Er der andre der bare gør det for mandens skyld, selvom i faktisk ik selv har lyst for tiden?
hej, nu er jeg godt nok ikke gravid mere, men har en søn på 5 dage, og du er bestemt ikke den eneste, jeg havde slet ikke lyst til sex heller, godt nok kun i 3 trimester, men gjorde det for min mands skyld, skal lige siges lysten er ikke kommet tilbage endnu, men er så også en del øm i skridtet stadig efter at være blevet syet 
Anmeld