Har i andre gravide lyst til sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2012

Mor Christa

Hvor er det sjovt at læse, at der er så mange, som slet ikke har lyst til sex. Jeg var en tikkende sexbombe! Jeg havde lyst til sex hele tiden, fra dag 1 og lige indtil natten inden jeg fødte!
Det var sådan at manden nogengange var ved at blive idiot af mig.. haha
Men det kan jeg nu godt forstå - det må ikke være specielt tiltrækkende, at der kommer en stor fed hval dansende hen mod ham, som er i 38. uge  
Håber ikke jeg mister sexlysten når jeg engang skal være gravid igen! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

Masig

prettybutterfly skriver:

Er jeg virkelig den eneste gravide der bare IKKE orker sex OVERHOVEDET??? Jeg er ikke engang 3 måneder henne med barn nr 2, og allerede nu tænker jeg bare "sex? NEEEJ! "

Har ellers en ret forstående mand..... men vi har kun gjort det 2 gange siden vi stod med den positive test i hånden, og nu her til aften kommer han sødt og prøver at ligge op til vi skal "hygge" her i aften, og ...... åhhh kan næsten slet ik overskue ideen. Men tænker lidt man vel er nødt til at gøre det for deres skyld bare 1 gang i mellem(1 om måneden agtigt)??? Det er vel ik engang for meget! Aj håber altså lysten når at komme igen snart!

Er der andre der bare gør det for mandens skyld, selvom i faktisk ik selv har lyst for tiden?

Jeg har slet ingen lyst overhovedet.... Bare tanken om det og jeg får nærmest helt ondt i maven... Men jeg giver mig ca en gang om ugen for mandens skyld... han prøver at være tålmodig og forstående, men jeg får så dårlig samvittighed over at han bliver afvist hele tiden fordi jeg ikke har lyst, så nogle gange må jeg jo give ham lidt

Men når man så endelig kommer i gang er det jo sjældent at man fortryder..

Anmeld

26. februar 2012

mmh

de første tre måneder havde jeg ikk noget problem, men er begyndt at blive så trær om aftenen at jeg ikk kan overskue det, men prøver at holde the action oppe

Anmeld

26. februar 2012

twinny

ja i starten... men til sidst følte jeg mig sååå usexet...  så orkede jeg ikk...

Anmeld

26. februar 2012

MissBee

Ja nogen dage hele tiden og andre overhovedet ikke...

Det sværeste er at finde en stilling der ikke gør ondt.. har BL

Anmeld

26. februar 2012

rogerrasch

prettybutterfly skriver:

Er jeg virkelig den eneste gravide der bare IKKE orker sex OVERHOVEDET??? Jeg er ikke engang 3 måneder henne med barn nr 2, og allerede nu tænker jeg bare "sex? NEEEJ! "

Har ellers en ret forstående mand..... men vi har kun gjort det 2 gange siden vi stod med den positive test i hånden, og nu her til aften kommer han sødt og prøver at ligge op til vi skal "hygge" her i aften, og ...... åhhh kan næsten slet ik overskue ideen. Men tænker lidt man vel er nødt til at gøre det for deres skyld bare 1 gang i mellem(1 om måneden agtigt)??? Det er vel ik engang for meget! Aj håber altså lysten når at komme igen snart!

Er der andre der bare gør det for mandens skyld, selvom i faktisk ik selv har lyst for tiden?

hej, nu er jeg godt nok ikke gravid mere, men har en søn på 5 dage, og du er bestemt ikke den eneste, jeg havde slet ikke lyst til sex heller, godt nok kun i 3 trimester, men gjorde det for min mands skyld, skal lige siges lysten er ikke kommet tilbage endnu, men er så også en del øm i skridtet stadig efter at være blevet syet

Anmeld

26. februar 2012

L&V

MissChrista skriver:

Hvor er det sjovt at læse, at der er så mange, som slet ikke har lyst til sex. Jeg var en tikkende sexbombe! Jeg havde lyst til sex hele tiden, fra dag 1 og lige indtil natten inden jeg fødte!
Men det kan jeg nu godt forstå - det må ikke være specielt tiltrækkende, at der kommer en stor fed hval dansende hen mod ham, som er i 38. uge  

Sådan have jeg det os inden jeg fødte har da aldrig haft så meget sex før men efter fødslen stoppede det desværre

Anmeld

27. februar 2012

prettybutterfly

MilleMus1988 skriver:

du er slet ikk den eneste

jeg er desværre så bare derude hvor jeg slet slet slet IKKE gider!!!
og det vil sige NUL kæleri, NUL gnidning, NUL putning, NUL pilleri!! jeg GIDER IKKE!!!

så min stakkels mand har i de 7 ½ måned jeg været gravid nu fået sex 4 gange!!!

Åh nej du lyder jo værre end mig!!!! Jeg kan nemt lokkes til nus og put men så heller ik ret meget mere. Åh stakkels din mand altså! Gør du slet ik noget af det bare for hans skyld selvom du egentligt ik gider? Lige som jeg gør med sex en sjældent gang for tiden?

Anmeld

27. februar 2012

prettybutterfly

Masig skriver:

Jeg har slet ingen lyst overhovedet.... Bare tanken om det og jeg får nærmest helt ondt i maven... Men jeg giver mig ca en gang om ugen for mandens skyld... han prøver at være tålmodig og forstående, men jeg får så dårlig samvittighed over at han bliver afvist hele tiden fordi jeg ikke har lyst, så nogle gange må jeg jo give ham lidt

Men når man så endelig kommer i gang er det jo sjældent at man fortryder..

Du har helt ret i at man sjældent fortryder man sagde ja når man FØRST er i gang! Kan godt forstå du gør det for hans skyld! Det er jo ik (ok måske lidt)deres skyld at man bare har fået noget helt andet end sex på hjernen!!!

Anmeld

27. februar 2012

prettybutterfly

MissChrista skriver:

WOW sikke en lyst du har/havde! Tror der er mange af vores andres mænd der ville være godt misundelige hvis de vidste det hæhæh også selvom du til sidst drev ham en tand over stregen! Sejt gået Ville dog ønske du ku ha delt lidt ud af lysten til os andre!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.