Har i andre gravide lyst til sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

Pige2009

prettybutterfly skriver:

Er jeg virkelig den eneste gravide der bare IKKE orker sex OVERHOVEDET??? Jeg er ikke engang 3 måneder henne med barn nr 2, og allerede nu tænker jeg bare "sex? NEEEJ! "

Har ellers en ret forstående mand..... men vi har kun gjort det 2 gange siden vi stod med den positive test i hånden, og nu her til aften kommer han sødt og prøver at ligge op til vi skal "hygge" her i aften, og ...... åhhh kan næsten slet ik overskue ideen. Men tænker lidt man vel er nødt til at gøre det for deres skyld bare 1 gang i mellem(1 om måneden agtigt)??? Det er vel ik engang for meget! Aj håber altså lysten når at komme igen snart!

Er der andre der bare gør det for mandens skyld, selvom i faktisk ik selv har lyst for tiden?

Jeg kunne slet ikke få nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Masig

prettybutterfly skriver:

Du har helt ret i at man sjældent fortryder man sagde ja når man FØRST er i gang! Kan godt forstå du gør det for hans skyld! Det er jo ik (ok måske lidt)deres skyld at man bare har fået noget helt andet end sex på hjernen!!!

Jeg kan godt se pointen i at man ikke skal gøre noget man ikke har lyst til men omvendt skal man nok også passe på ikke at afvise manden for meget. Han står jo i forvejen lidt udenfor i alt det her graviditets halløj. 

Anmeld

27. februar 2012

Mor Christa

prettybutterfly skriver:

WOW sikke en lyst du har/havde! Tror der er mange af vores andres mænd der ville være godt misundelige hvis de vidste det hæhæh også selvom du til sidst drev ham en tand over stregen! Sejt gået Ville dog ønske du ku ha delt lidt ud af lysten til os andre!!!!

hahaha Jeg ville ønske det var muligt at dele lysten, fordi nogengange var det også en kæmpe belastning for mig, at jeg havde så meget lyst.. kom for sent lige meget hvor jeg skulle hen fordi jeg altid liiige skulle.. Tsktsktsk
Min kæreste sagde også altid, at han mente at de mænd, som sagde at de aldrig gik noget når konen var gravid, løj.. Fordi han vidste hvert fald at sexlysten steg voldsomt i vejret når man blev gravid hehe
Har prøvet at forklare ham, at det langt fra er alle, som har lyst ;P 

Anmeld

28. februar 2012

rogerrasch

prettybutterfly skriver:

AV AV lydet ik rart DERNEDE! Kan godt forstå dig! Håber snart det går over så du er klar igen

hehe ja det håber jeg bestemt også tror manden er ved at være lidt frustreret hehe

Anmeld

28. februar 2012

prettybutterfly

sofiell89 skriver:

Jeg er så den stik modsatte Jeg kan absolut ikke få nok!! Min kæreste er lidt træt af at jeg konstant render rundt og har ekstrem lyst, når han ikke rigtig har.. Så her klarer jeg det selv for det meste, og når han har lyst så får han da uden problemer dækket sin lyst Og jeg er 27+3

Lyder helt vildt! Spændende om det fortsætter helt frem til fødslen!!!! Ville ønske du ku dele lidt ud af al den lyst!

Anmeld

28. februar 2012

prettybutterfly

hautecouture skriver:

Jeg havde lyst til sex som aldrig før da jeg var gravid med Aya - kunne køre på i døgndrift Kæresten nød det - meeen da vi begyndte at nå 7. måned og maven var stor og rund og den lille efterhånden lavede aftryk i maven når hun bevægede sig derinde, så røg gejsten fra kærestens side - han synes simpelthen det var for underligt. Og så fint - jeg forventer han respekterer når jeg ikke har lyst, så måtte jo bide i det sure æble og sige: Det er helt ok skat, så venter vi...

Men det er vel ligeså forskelligt med lysten til sex under graviditet som det er med alt muligt andet...

Held og lykke med spiren 

Tusind tak!!! Vildt du havde det sådan, og at kæresten til sidst måtte sige fra! Men lader efterhånden(som jeg har læst her) ik engang til at være så unormalt som jeg troede - heller at ha det på din måde altså. Det virker godt nok som om det går vildt den ene eller anden vej!!!

Anmeld

28. februar 2012

prettybutterfly

MissChrista skriver:

hahaha Jeg ville ønske det var muligt at dele lysten, fordi nogengange var det også en kæmpe belastning for mig, at jeg havde så meget lyst.. kom for sent lige meget hvor jeg skulle hen fordi jeg altid liiige skulle.. Tsktsktsk
Min kæreste sagde også altid, at han mente at de mænd, som sagde at de aldrig gik noget når konen var gravid, løj.. Fordi han vidste hvert fald at sexlysten steg voldsomt i vejret når man blev gravid hehe

Hahaha lyder helt skørt, MEN det er tilsyneladende ikke alle mænd der får nok når konen er gravid(må du hellere hilse ham at sige, så han skal vidst være glad)! Vildt som det går så meget den ENE eller ANDEN vej!

Anmeld

28. februar 2012

Mor Christa

prettybutterfly skriver:

Hahaha lyder helt skørt, MEN det er tilsyneladende ikke alle mænd der får nok når konen er gravid(må du hellere hilse ham at sige, så han skal vidst være glad)! Vildt som det går så meget den ENE eller ANDEN vej!

Ja, jeg synes godt nok også at det er vildt ;P kunne slet ikke forestille mig ikke at have lyst haha
med ammehjerne efter fødslen, havde jeg VIRKELIG også lyst hele tiden hihi!

Anmeld

28. februar 2012

sofiell89

prettybutterfly skriver:

Lyder helt vildt! Spændende om det fortsætter helt frem til fødslen!!!! Ville ønske du ku dele lidt ud af al den lyst!

Det er vi også spændt på.. For havde en stor lyst inden jeg blev gravid, men den er kun blevet større nu Så det er spændende om jeg er sådan indtil fødslen og efter

Anmeld

28. februar 2012

Nattøs

MissChrista skriver:

Ha ha det har jeg også hørt minskat sige-) jeg havde også nogle uger, hvor min skat ikke kunne følge med så måtte også ry til egen hjælp. Sindsygt underligt når man i et stykke tid ikke havde så meget lyst. Og lige nu er jeg også inde I en periode hvor sex ikke lige står forrest men. Nu ligger vi også i flytterod og har haft sex for første gang i en uge. Dog fandt vi ud af at vi ikke længereskam gå i bad først. For ja var ikke så våd og mistede lidt lysten fordi at for første gang følte jeg at han var ilivmoderen hihi 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.