Har i andre gravide lyst til sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2012

prettybutterfly

Molly8 skriver:

Lysten kommer snart igen  Det er vist ret almindeligt at have det sådan i starten af graviditeten. Så kommer der en midter-periode, hvor lysten kommer igen. I slutningen af graviditeten bliver man så tung, at lysten forsvinder igen. Man kan selvfølgelig ikke skære alle over én kam, men jeg tror endda det er beskrevet sådan i nogle af bøgerne.

Når først man har født, er der selvfølgelig en periode, hvor sex er det sidste man tænker på, men jeg blev også overrasket over, at mens jeg ammede, var brysterne KUN til det, og manden skulle ikke nærme sig den del af kroppen  Det er nok også forskelligt fra person til person..

Håber du har ret i at den snart vender tilbage!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

LR85

Er nu 6 måneder henne og lysten er der stadig ikke. Men ja, man må ofre sig selvom det desværre ikke er lysten der trykker. 

Anmeld

26. februar 2012

Heidi1992

prettybutterfly skriver:

Hvor SKØNT at høre andre er i samme båd som en selv!!!! Jamen jeg tænker også man ikke skal gøre det for deres skyld hver anden dag, men en gang om måneden er vidst ik ret tit og så kommer skyldfølelsen sku lidt frem i mig. Og han er jo skide sød når det kommer til stykket..... åh et dilemma! Ville ønske der var en knap man ku trykke på for at få lyst BANG!

Hvis du finder den knap må du gerne lige ydtre hvor du finder den på kroppen for så vil jeg da gerne vide det Men tror helt sikkert at din lyst kommer igen (det er min gjort, MEGET LIDT) Talte med en gravid svigerinde i dag som er 33 uger henne og hun sagde mellem 2-5 mdr havde de intet sex for hun orkede det ikke, men nu føler hun det hele skal indhentes :-) Så mon ikke vores lyst kommer igen til de kære mænd

Anmeld

26. februar 2012

DitteFisk

Det handler jo egentlig om noget grundlæggende i kroppen - den har faktisk ikke brug for sex, der ER jo lavet et barn Så grund-instinktet siger dig nok, at sex er ret så unødvnindigt nu

Jeg var selv en af dem der gerne gad have masser af sex, men jeg tror det hænger sammen med den lykkefølelse man får i kroppen - og så hvis også normalt er til moderat sex  

Anmeld

26. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

prettybutterfly skriver:

HELE graviditeten?

Jep, hele graviditeten

Anmeld

26. februar 2012

prettybutterfly

rikkeregnbue skriver:

Jep, hele graviditeten

ØV!!!! Håber altså min kommer igen!!!

Anmeld

26. februar 2012

prettybutterfly

LR85 skriver:

Er nu 6 måneder henne og lysten er der stadig ikke. Men ja, man må ofre sig selvom det desværre ikke er lysten der trykker. 

Ja tror du har ret!!!

Anmeld

26. februar 2012

prettybutterfly

Heidi1992 skriver:

Hvis du finder den knap må du gerne lige ydtre hvor du finder den på kroppen for så vil jeg da gerne vide det Men tror helt sikkert at din lyst kommer igen (det er min gjort, MEGET LIDT) Talte med en gravid svigerinde i dag som er 33 uger henne og hun sagde mellem 2-5 mdr havde de intet sex for hun orkede det ikke, men nu føler hun det hele skal indhentes :-) Så mon ikke vores lyst kommer igen til de kære mænd

Hæhæ lækkert for din svigerinde!!!!! Håber du har ret!!

Anmeld

26. februar 2012

Muffinmus

Næ, egentligt ikke, men min læge siger det er super vigtigt manden ikke bliver skrottet fordi der kommer en baby indenfor....at han i forvejen føler sig helt udenfor og at manglen på sex gør det endnu værre:-)

Så vi har vel hygge en gang om ugen, så må jeg sgu lige tage mig sammen den halve time det tager

Anmeld

26. februar 2012

prettybutterfly

Gigl skriver:

Det handler jo egentlig om noget grundlæggende i kroppen - den har faktisk ikke brug for sex, der ER jo lavet et barn Så grund-instinktet siger dig nok, at sex er ret så unødvnindigt nu

Jeg var selv en af dem der gerne gad have masser af sex, men jeg tror det hænger sammen med den lykkefølelse man får i kroppen - og så hvis også normalt er til moderat sex  

Hold da op det lyder mega klogt! Giver totalt god mening!  Det havde jeg slet ik tænkt på! At vi kun havde instinkt til at ville ha sex indtil formålet var opnået! Giver jo SÅ god mening når man tænker over det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.