Har i andre gravide lyst til sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.635 visninger
61 svar
0 synes godt om
26. februar 2012

prettybutterfly

Er jeg virkelig den eneste gravide der bare IKKE orker sex OVERHOVEDET??? Jeg er ikke engang 3 måneder henne med barn nr 2, og allerede nu tænker jeg bare "sex? NEEEJ! "

Har ellers en ret forstående mand..... men vi har kun gjort det 2 gange siden vi stod med den positive test i hånden, og nu her til aften kommer han sødt og prøver at ligge op til vi skal "hygge" her i aften, og ...... åhhh kan næsten slet ik overskue ideen. Men tænker lidt man vel er nødt til at gøre det for deres skyld bare 1 gang i mellem(1 om måneden agtigt)??? Det er vel ik engang for meget! Aj håber altså lysten når at komme igen snart!

Er der andre der bare gør det for mandens skyld, selvom i faktisk ik selv har lyst for tiden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

crille

Led meget af kvalme de første måneder og derfor var det næsten selvsagt at der blev holdt igen. 

Nu kan jeg godt mærke at man lige "skal igang igen". Syntes bestemt det er en god invistering, ikke kun for manden men for forholdet og når man først lige lader sig overtale, er det jo skønt. Men tanken med at kunne overskue det, kender jeg sagtens. 

Stemmer dog klart for sex mere en en gang om måneden, men vi har heller ikke et barn i forvejen Syntes ofte det går sådan at jo mere man får, jo mere vil man ha.. og jo længere der går imellem, jo nemmere kan man undvære.. Andre der kender til den? 

Håber lysten snart vender tilbage, så du slet ikke står i det dilemma.. 

Anmeld

26. februar 2012

Heidi1992

prettybutterfly skriver:

Er jeg virkelig den eneste gravide der bare IKKE orker sex OVERHOVEDET??? Jeg er ikke engang 3 måneder henne med barn nr 2, og allerede nu tænker jeg bare "sex? NEEEJ! "

Har ellers en ret forstående mand..... men vi har kun gjort det 2 gange siden vi stod med den positive test i hånden, og nu her til aften kommer han sødt og prøver at ligge op til vi skal "hygge" her i aften, og ...... åhhh kan næsten slet ik overskue ideen. Men tænker lidt man vel er nødt til at gøre det for deres skyld bare 1 gang i mellem(1 om måneden agtigt)??? Det er vel ik engang for meget! Aj håber altså lysten når at komme igen snart!

Er der andre der bare gør det for mandens skyld, selvom i faktisk ik selv har lyst for tiden?

Jeg er selv 3 1/2 mdr henne og jeg orker det heller ikke så nej du er slet ikke den eneste.. Tænkte også selv at jeg måske var den eneste og kan så se jeg ikke er.. Jeg mener ikke man skal gøre det for mandens skyld selvom det måske er det nemmeste men synes at mændene må vise lidt forståelse - vi har også behov bare ikke lige nu.. Vi har tit haft sex men den sidste mdr, har jeg intet overskud til det så det har måske været engang om ugen eller lign.

Anmeld

26. februar 2012

prettybutterfly

crille skriver:

Led meget af kvalme de første måneder og derfor var det næsten selvsagt at der blev holdt igen. 

Nu kan jeg godt mærke at man lige "skal igang igen". Syntes bestemt det er en god invistering, ikke kun for manden men for forholdet og når man først lige lader sig overtale, er det jo skønt. Men tanken med at kunne overskue det, kender jeg sagtens. 

Stemmer dog klart for sex mere en en gang om måneden, men vi har heller ikke et barn i forvejen Syntes ofte det går sådan at jo mere man får, jo mere vil man ha.. og jo længere der går imellem, jo nemmere kan man undvære.. Andre der kender til den? 

Håber lysten snart vender tilbage, så du slet ikke står i det dilemma.. 

hahahaha åhhh ja det kender jeg godt! Hihi vi plejer nu også at ha sex noget oftere, men som du selv nævner med kvalme(det har jeg også haft en del), og ja så ved jeg ikke hvorfor min lyst ellers er pist VÆK! Men håber vitterligt den snart kommer igen! 

Tak for dit råd og du har jo ret i at det er lækkert nok når man først er i gang!

Anmeld

26. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nix, jeg havde INGEN lyst til sex overhovedet i graviditeten

Anmeld

26. februar 2012

crille

Synes det er skønt med den ærlighed der findes herinde og at der altid er råd og støtte at finde  

Det er sjovt så forskellige man er som gravide kvinder og hvor mange ligheder der alligevel findes.. 

Anmeld

26. februar 2012

Molly8

prettybutterfly skriver:

Lysten kommer snart igen  Det er vist ret almindeligt at have det sådan i starten af graviditeten. Så kommer der en midter-periode, hvor lysten kommer igen. I slutningen af graviditeten bliver man så tung, at lysten forsvinder igen. Man kan selvfølgelig ikke skære alle over én kam, men jeg tror endda det er beskrevet sådan i nogle af bøgerne.

Når først man har født, er der selvfølgelig en periode, hvor sex er det sidste man tænker på, men jeg blev også overrasket over, at mens jeg ammede, var brysterne KUN til det, og manden skulle ikke nærme sig den del af kroppen  Det er nok også forskelligt fra person til person..

Anmeld

26. februar 2012

prettybutterfly

Heidi1992 skriver:

Jeg er selv 3 1/2 mdr henne og jeg orker det heller ikke så nej du er slet ikke den eneste.. Tænkte også selv at jeg måske var den eneste og kan så se jeg ikke er.. Jeg mener ikke man skal gøre det for mandens skyld selvom det måske er det nemmeste men synes at mændene må vise lidt forståelse - vi har også behov bare ikke lige nu.. Vi har tit haft sex men den sidste mdr, har jeg intet overskud til det så det har måske været engang om ugen eller lign.

Hvor SKØNT at høre andre er i samme båd som en selv!!!! Jamen jeg tænker også man ikke skal gøre det for deres skyld hver anden dag, men en gang om måneden er vidst ik ret tit og så kommer skyldfølelsen sku lidt frem i mig. Og han er jo skide sød når det kommer til stykket..... åh et dilemma! Ville ønske der var en knap man ku trykke på for at få lyst BANG!

Anmeld

26. februar 2012

prettybutterfly

rikkeregnbue skriver:

Nix, jeg havde INGEN lyst til sex overhovedet i graviditeten

HELE graviditeten?

Anmeld

26. februar 2012

prettybutterfly

crille skriver:

Synes det er skønt med den ærlighed der findes herinde og at der altid er råd og støtte at finde  

Det er sjovt så forskellige man er som gravide kvinder og hvor mange ligheder der alligevel findes.. 

HELT ENIG!!!!! Så fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.