Har i andre gravide lyst til sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2012

prettybutterfly

MariaE skriver:

Næ, egentligt ikke, men min læge siger det er super vigtigt manden ikke bliver skrottet fordi der kommer en baby indenfor....at han i forvejen føler sig helt udenfor og at manglen på sex gør det endnu værre:-)

Så vi har vel hygge en gang om ugen, så må jeg sgu lige tage mig sammen den halve time det tager

Tror du har helt ret! Så jeg må hellere også ta mig sammen nu! De mænd føler sig jo ret hurtigt uden for!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

Silas&Mille

Groft sagt kan man sige at man er nødt til at give manden lidt, selvom man ikke har lyst.

Det har jeg dog ikke gjort.
De første 6 måneder af min seneste graviditet der havde vi sex jævnligt, men de sidste 3 måneder havde jeg simpelthen ikke lyst. Men havde også mange smerter i lænd og bækken de 3 måneder.

Jeg synes ikke man skal tvinge sig selv til noget man ikke har lyst til. Man kan godt tilfredsstille manden på andre måder en lige sex 

Anmeld

26. februar 2012

MorTil4<3

prettybutterfly skriver:

Er jeg virkelig den eneste gravide der bare IKKE orker sex OVERHOVEDET??? Jeg er ikke engang 3 måneder henne med barn nr 2, og allerede nu tænker jeg bare "sex? NEEEJ! "

Har ellers en ret forstående mand..... men vi har kun gjort det 2 gange siden vi stod med den positive test i hånden, og nu her til aften kommer han sødt og prøver at ligge op til vi skal "hygge" her i aften, og ...... åhhh kan næsten slet ik overskue ideen. Men tænker lidt man vel er nødt til at gøre det for deres skyld bare 1 gang i mellem(1 om måneden agtigt)??? Det er vel ik engang for meget! Aj håber altså lysten når at komme igen snart!

Er der andre der bare gør det for mandens skyld, selvom i faktisk ik selv har lyst for tiden?

du er slet ikk den eneste

jeg er desværre så bare derude hvor jeg slet slet slet IKKE gider!!!
og det vil sige NUL kæleri, NUL gnidning, NUL putning, NUL pilleri!! jeg GIDER IKKE!!!

så min stakkels mand har i de 7 ½ måned jeg været gravid nu fået sex 4 gange!!!

Anmeld

26. februar 2012

Bennysmor

Jeg har INGEN sexlyst haft siden jeg blev gravid med min søn!

Det skrækkelige er at min søn nu er 4 mdr gammel

(bare lige for at skræmme nogle af jer gravide, haha)

Anmeld

26. februar 2012

Guldimaven

I starten af min graviditet og frem til uge 20 havde jeg det på præcis samme måde! Og det tog rigtig hårdt på parforholdet, da min kæreste gerne skal have meget sex og som minimum kan klare sig med 1 gang i ugen.. 

De snakkede om det mange gange, og han blev sur og troede ikke jeg elskede ham mere o.s.v.. Jeg var heller ikke klar over hvad det helt var der skete i min krop, og hvorfor jeg reagerede som jeg gjorde med at jeg bare overhovedet ikke kunne klare tanken om sex. Og tit gav jeg bare efter for at lukke munden på ham.. 

Men heldigvis, er det vendt nu! Og jeg har fået sexlysten tilbage, det troede jeg næsten aldrig skulle ske igen! Og nu kører parforholdet på skinner igen!  Tænk sig så meget sex kan gøre.. 

God bedring med sexlysten! 

Anmeld

26. februar 2012

christinak

prettybutterfly skriver:

Er jeg virkelig den eneste gravide der bare IKKE orker sex OVERHOVEDET??? Jeg er ikke engang 3 måneder henne med barn nr 2, og allerede nu tænker jeg bare "sex? NEEEJ! "

Har ellers en ret forstående mand..... men vi har kun gjort det 2 gange siden vi stod med den positive test i hånden, og nu her til aften kommer han sødt og prøver at ligge op til vi skal "hygge" her i aften, og ...... åhhh kan næsten slet ik overskue ideen. Men tænker lidt man vel er nødt til at gøre det for deres skyld bare 1 gang i mellem(1 om måneden agtigt)??? Det er vel ik engang for meget! Aj håber altså lysten når at komme igen snart!

Er der andre der bare gør det for mandens skyld, selvom i faktisk ik selv har lyst for tiden?

Jeg har helt mistet sexlysten i min graviditet, er nu 31 uger henne og vi har slet ikke haft sex i graviditeten, har lagt op til det nogle gange for mandens skyld, men han har heller ikke lyst. Har spurgt flere gange hvorfor han ikke har lyst og han sir han synes det er for mærkeligt når der er et barn i maven og det er jo fair nok. 

Anmeld

26. februar 2012

DitteFisk

prettybutterfly skriver:

Hold da op det lyder mega klogt! Giver totalt god mening!  Det havde jeg slet ik tænkt på! At vi kun havde instinkt til at ville ha sex indtil formålet var opnået! Giver jo SÅ god mening når man tænker over det!

præcis.

Anmeld

26. februar 2012

samantha1986

prettybutterfly skriver:

Altså her har jeg faktisk haft lyst. Ikke så tit men en gang i mellem. Men min kæreste har ikke lyst mere fordi han er bange for det skader barnet, og jeg er kun 26 uger henne. Men okay det må man jo så acceptere når han har det sådan.

Anmeld

26. februar 2012

maria_wlt

Helt tørlagt herfra...

Min mand er MEGET tålmodig.. (Som betalet sig i sidste ende)  

Anmeld

26. februar 2012

Drømme

prettybutterfly skriver:

Nej, du er ikke den eneste

Nu har jeg termin i morgen og den der berømte graviditetslyst har jeg intmet set til OVERHOVEDET.

Min lyst er bare lige så stille blevet mindre og mindre og tror det kan tælles på én hånd de gange vi har hygget os den sidste halvdel af graviditeten.. - Altså lige omkring en gang om måneden..

Og det er på trods af min kære kæreste har haft lige så meget lyst som normalt..

Og det der med at gøre det for mandens skyld - det hverken kan eller vil jeg :/

Efter jeg blev gravid (undskyld detaljer) har jeg været knastør, så det gør voldsomt ondt hverandet end jeg virkelig har haft voldsomt lyst. Suk !

Har tilgengæld hygget omkring ham på andre måder, og han har heldigvis været meget forstående og accepterende, og har endda stoppet mig, hvis jeg har ville mere end at hygge om ham på trods af manglende lyst - som han siger, vi er to om det, og så skal man altså også begge være til stede i det..
Håber det giver mening :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.