prettybutterfly skriver:
Er jeg virkelig den eneste gravide der bare IKKE orker sex OVERHOVEDET??? Jeg er ikke engang 3 måneder henne med barn nr 2, og allerede nu tænker jeg bare "sex? NEEEJ! "
Har ellers en ret forstående mand..... men vi har kun gjort det 2 gange siden vi stod med den positive test i hånden, og nu her til aften kommer han sødt og prøver at ligge op til vi skal "hygge" her i aften, og ...... åhhh kan næsten slet ik overskue ideen. Men tænker lidt man vel er nødt til at gøre det for deres skyld bare 1 gang i mellem(1 om måneden agtigt)??? Det er vel ik engang for meget! Aj håber altså lysten når at komme igen snart!
Er der andre der bare gør det for mandens skyld, selvom i faktisk ik selv har lyst for tiden?
Nej, du er ikke den eneste

Nu har jeg termin i morgen og den der berømte graviditetslyst har jeg intmet set til OVERHOVEDET.
Min lyst er bare lige så stille blevet mindre og mindre og tror det kan tælles på én hånd de gange vi har hygget os den sidste halvdel af graviditeten.. - Altså lige omkring en gang om måneden..
Og det er på trods af min kære kæreste har haft lige så meget lyst som normalt..
Og det der med at gøre det for mandens skyld - det hverken kan eller vil jeg :/
Efter jeg blev gravid (undskyld detaljer) har jeg været knastør, så det gør voldsomt ondt hverandet end jeg virkelig har haft voldsomt lyst. Suk !
Har tilgengæld hygget omkring ham på andre måder, og han har heldigvis været meget forstående og accepterende, og har endda stoppet mig, hvis jeg har ville mere end at hygge om ham på trods af manglende lyst - som han siger, vi er to om det, og så skal man altså også begge være til stede i det..
Håber det giver mening :b
Anmeld