Hvorfor skal han være sådan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2012

bettinaLundstrøm

LilleLene skriver:

De fleste mænd skal lige bruge lidt tid til at sluge nyheden

Det jo det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

Jeg synes klart du skal beholde det. At miste et barn og tage en abort er jo ikke det samme. Når man tager en abort fremkalder man det jo og dør er ikke godt for ens krop og fremkalde ting jo. Og i værste tilfælde kan du ende med slet ikke og få nogen børn nogensinde. Min læge var os meget imod jeg skulle have abort pga det kunne gøre mig steril selvom man næsten bare skal kig på mig så er jeg gravid.. Og et kæmpe  Til dig 

Anmeld

25. februar 2012

Plysbjørnen

bettinaLundstrøm skriver:

Jeg er i den situration at jeg er gravid, og det var bestemt ikke planlagt da vi havde aftalt at vente, men nu er jeg altså gravid.

og min Kæreste som jeg kun har været sammen med 8 mdr, ønsket bestemt ikke barnet, han har en million undskyldninger, med ting han ikke har styr på, men alle sammen ting man kan nå at få styr på inden barnet kommer, er kun i 5 uge. så det er nyt.'

jeg lyder af PCOS, og har fået afvide af lægerne at jeg ikke skal regne med at kunne blive gravid uden hjælp, og det er lykkeds. jeg har talt med min læge og han fraråder jeg fp en abort og siger jeg skal overveje at dette måske er den eneste og sidste gang jeg kan blive gravid.

jeg har skrevet før men er bare så itvivl om jeg bare skal få den abort for hans skyld?

håber i vil hjælpe mig lidt. og hvad er der af hjælp til enlige mødre hvis det skulle gå der hen?

Du skal ikke tage en abort for en andens skyld, hvis du gør det, SKAL det være fordi DU føler at det er det rigtige.

Anmeld

25. februar 2012

Sillebob

bettinaLundstrøm skriver:

Jeg er i den situration at jeg er gravid, og det var bestemt ikke planlagt da vi havde aftalt at vente, men nu er jeg altså gravid.

og min Kæreste som jeg kun har været sammen med 8 mdr, ønsket bestemt ikke barnet, han har en million undskyldninger, med ting han ikke har styr på, men alle sammen ting man kan nå at få styr på inden barnet kommer, er kun i 5 uge. så det er nyt.'

jeg lyder af PCOS, og har fået afvide af lægerne at jeg ikke skal regne med at kunne blive gravid uden hjælp, og det er lykkeds. jeg har talt med min læge og han fraråder jeg fp en abort og siger jeg skal overveje at dette måske er den eneste og sidste gang jeg kan blive gravid.

jeg har skrevet før men er bare så itvivl om jeg bare skal få den abort for hans skyld?

håber i vil hjælpe mig lidt. og hvad er der af hjælp til enlige mødre hvis det skulle gå der hen?

Først vil jeg lige sende dig et ordentligt Kan slet ikke forestille mig hvor svær en situation du står i.

Nu har jeg ikke læst alle svar i tråden, så måske der allerede er een som har bragt dette på bane: Uanset hvor meget du elsker manden ville du så kunne undlade at bebrejde ham såfremt du fik barnet fjernet og ikke kunne blive gravid igen - når han så engang er klar ??

Kan jeres forhold "overleve" en abort ?

Jeg går helt sikkert ind for at begge så vidt muligt skal være med i beslutningen når det gælder børn, men har ville jeg måske vægte lidt anderledes. Der er masser af mødre derude som er enlige og klarer det vildt flot. Og det kan jo også være at han rent faktisk vender sig lidt mere til tanken længere henne i graviditeten - om ikke andet så når barnet er ude

Ønsker dig alt held og lykke

Kram herfra

Anmeld

25. februar 2012

kvinde84

Nu er min holdning nok farvet af, at vi måtte have hjælp til at få børn. Men hvis jeg, som du siger at du er, var 100% klar til at få børn, og oven i købet havde fået at vide af læger, at det nok ikke var muligt at blive gravid, og så blev det alligevel, så ville ingen kunne få mig overtalt til en abort.  

Anmeld

25. februar 2012

bettinaLundstrøm

Sillebob skriver:

Først vil jeg lige sende dig et ordentligt Kan slet ikke forestille mig hvor svær en situation du står i.

Nu har jeg ikke læst alle svar i tråden, så måske der allerede er een som har bragt dette på bane: Uanset hvor meget du elsker manden ville du så kunne undlade at bebrejde ham såfremt du fik barnet fjernet og ikke kunne blive gravid igen - når han så engang er klar ??

Kan jeres forhold "overleve" en abort ?

Jeg går helt sikkert ind for at begge så vidt muligt skal være med i beslutningen når det gælder børn, men har ville jeg måske vægte lidt anderledes. Der er masser af mødre derude som er enlige og klarer det vildt flot. Og det kan jo også være at han rent faktisk vender sig lidt mere til tanken længere henne i graviditeten - om ikke andet så når barnet er ude

Ønsker dig alt held og lykke

Kram herfra

Mange tak

jeg er rigtig glad for ham, men ville aldrig kunne tilgive ham jeg fik en abort og jeg så aldrig kunne blive gravid igen.

som jeg har snakket med min bedste veninde om, altså det så nemt for ham for hvem ved om vi er sammen om 10 år? så kommer det jo ikke til at påvirke ham jeg ikke kan få børn.

jeg håber han vender sig til tanken, har lige snakket med min far (han er mit et og alt vi har et kanont forhold) og han siger at jeg skal beholde det og at jeg altid skal vide at ham og mor vil være der så ved jeg uanset hvad ikke ville stå som palle alene i verden med mit lille "ønske barn"

jeg har planlagt at fortælle ham at min beslutning er fast og at jeg håber han vil følge graviditet og så på den måde se hvad han ville have valgt fra, og hvis han så virkelig ikke ønsker barnet må han jo fra skrive sig faderskabet, og jeg vil tilgængæld love ham ikke at opkræve noget fra ham i den forbindelse. for så får han da chacen for at følge sit barns vej til verden.

Anmeld

25. februar 2012

bettinaLundstrøm

kvinde84 skriver:

Nu er min holdning nok farvet af, at vi måtte have hjælp til at få børn. Men hvis jeg, som du siger at du er, var 100% klar til at få børn, og oven i købet havde fået at vide af læger, at det nok ikke var muligt at blive gravid, og så blev det alligevel, så ville ingen kunne få mig overtalt til en abort.  

Jeg er ikke til at rokke med, jeg står fast i min beslutning nu og det er takket være alle i søde og hjælpsomme kvinder her inde på Baby.dk

Anmeld

25. februar 2012

bettinaLundstrøm

Aniteb skriver:

Du skal ikke tage en abort for en andens skyld, hvis du gør det, SKAL det være fordi DU føler at det er det rigtige.

og det gør jeg bestemt ikke.

Anmeld

25. februar 2012

bettinaLundstrøm

Malou&Anders skriver:

Jeg synes klart du skal beholde det. At miste et barn og tage en abort er jo ikke det samme. Når man tager en abort fremkalder man det jo og dør er ikke godt for ens krop og fremkalde ting jo. Og i værste tilfælde kan du ende med slet ikke og få nogen børn nogensinde. Min læge var os meget imod jeg skulle have abort pga det kunne gøre mig steril selvom man næsten bare skal kig på mig så er jeg gravid.. Og et kæmpe  Til dig 

Taak for svar det betyder virkelig meget for mig at i vil bruge tid og kræfter på at bakke mig op om min lille kamp her

efter alt jeres hjælp er min beslutning taget! JEG BEHOLDER DET!

og glæder mig til at skal være mor til Okt

Anmeld

25. februar 2012

Princesspigen

faren eller ej, lyt til dit hjerte, kan du være enlig mor hvis han smutter fra ansvaret ?

så behold barnet især når det ikke er sikkert du får chancen igen..

held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.