Hvorfor skal han være sådan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2012

bettinaLundstrøm

Princesspigen skriver:

faren eller ej, lyt til dit hjerte, kan du være enlig mor hvis han smutter fra ansvaret ?

så behold barnet især når det ikke er sikkert du får chancen igen..

held og lykke

Jeg skal nok kunne klare mig jeg er en stædig og viljestærk pige

jeg ved hvad jeg vil og skal og gør det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

bettinaLundstrøm skriver:

Taak for svar det betyder virkelig meget for mig at i vil bruge tid og kræfter på at bakke mig op om min lille kamp her

efter alt jeres hjælp er min beslutning taget! JEG BEHOLDER DET!

og glæder mig til at skal være mor til Okt

Det kan jeg godt forstå glæder mig til at følge dig ville have gjort præcis det samme.. Og hvis jeg skulle blive det igen tager jeg heller ingen abort. Da jeg ved riskoen er at blive steril og har taget en det må være nok for mig  

Anmeld

25. februar 2012

bettinaLundstrøm

Malou&Anders skriver:

Det kan jeg godt forstå glæder mig til at følge dig ville have gjort præcis det samme.. Og hvis jeg skulle blive det igen tager jeg heller ingen abort. Da jeg ved riskoen er at blive steril og har taget en det må være nok for mig  

Jeg har os fået en kirogisk abort én gang og det var den værste oplevelse i mit liv. men det var nu pga en voldtægt, så fortyder ikk jeg fik det fjernet men det var bare en hård omgang, både psykisk og fysisk. jeg sagde til mig selv den gang at det gjorde jeg aldrig mere. kun hvis der virkelig var en god grund så som dengang med voldtægt

nu hvor jeg har taget min beslutning, håber jeg bare ikke der er noget galt med fosteret eller at jeg taber det

Anmeld

25. februar 2012

CS

komodo skriver:

Enig med dig, det kan mærke et barn rigtig meget at blive født dybt uønsket af den ene af forældrene

og der er det netop den forældres fineste opgave, at lærer barnet, at rumme følelsen uønsket og samtidig, at fravalget intet har noget med det barnet at gøre.

Anmeld

25. februar 2012

bettinaLundstrøm

CS skriver:

og der er det netop den forældres fineste opgave, at lærer barnet, at rumme følelsen uønsket og samtidig, at fravalget intet har noget med det barnet at gøre.

Korekt

Anmeld

25. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

Jeg har os fået en kirogisk abort én gang og det var den værste oplevelse i mit liv. men det var nu pga en voldtægt, så fortyder ikk jeg fik det fjernet men det var bare en hård omgang, både psykisk og fysisk. jeg sagde til mig selv den gang at det gjorde jeg aldrig mere. kun hvis der virkelig var en god grund så som dengang med voldtægt

nu hvor jeg har taget min beslutning, håber jeg bare ikke der er noget galt med fosteret eller at jeg taber det

Lige præcis jeg var kun 15 dengang jeg blev gravid var for ung derfor jeg tog en abort.. Sender en masse babyklistre og at den vikser sug stor og stærk og du så føder til oktober  

Anmeld

25. februar 2012

komodo

CS skriver:

jamen det er jo svært at lærer barnet at det ikke har noget med det at gøre, når det netop er barnet der er uønsket??

Anmeld

25. februar 2012

CS

komodo skriver:

jamen det er jo svært at lærer barnet at det ikke har noget med det at gøre, når det netop er barnet der er uønsket??

Hvis det var uønsket eksisterede det ikke. Men det er jo de voksne der får det til at betyde at barnet ikke er ønsket... så det er jo at ændre ens egen overbevisning, hvis du spørger mig. Når det så er sagt, så er der ikke noget i vejen for at føle sig uønsket, det handler om at takle dette.

Anmeld

25. februar 2012

l.kjoeller

Jeg er i den situration at jeg er gravid, og det var bestemt ikke planlagt da vi havde aftalt at vente, men nu er jeg altså gravid.

og min Kæreste som jeg kun har været sammen med 8 mdr, ønsket bestemt ikke barnet, han har en million undskyldninger, med ting han ikke har styr på, men alle sammen ting man kan nå at få styr på inden barnet kommer, er kun i 5 uge. så det er nyt.'

jeg lyder af PCOS, og har fået afvide af lægerne at jeg ikke skal regne med at kunne blive gravid uden hjælp, og det er lykkeds. jeg har talt med min læge og han fraråder jeg fp en abort og siger jeg skal overveje at dette måske er den eneste og sidste gang jeg kan blive gravid.

jeg har skrevet før men er bare så itvivl om jeg bare skal få den abort for hans skyld?

håber i vil hjælpe mig lidt. og hvad er der af hjælp til enlige mødre hvis det skulle gå der hen?

tror du vil fortryde det søde... kan også være han ændrer mening senere hen når han ser graviditeten skrider frem, men når du nu gerne vil have børn og står i den situation du gør med pco ville jeg helt sikkert beholde

Anmeld

26. februar 2012

bettinaLundstrøm

Malou&Anders skriver:

Lige præcis jeg var kun 15 dengang jeg blev gravid var for ung derfor jeg tog en abort.. Sender en masse babyklistre og at den vikser sug stor og stærk og du så føder til oktober  

mange taak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.