Hvorfor skal han være sådan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2012

bettinaLundstrøm

l.kjoeller skriver:

tror du vil fortryde det søde... kan også være han ændrer mening senere hen når han ser graviditeten skrider frem, men når du nu gerne vil have børn og står i den situation du gør med pco ville jeg helt sikkert beholde

Jeg er os sikker på jeg vil fortyde det, så jeg bare besluttet mig til at beholde det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

Pige2009

bettinaLundstrøm skriver:

Jeg er i den situration at jeg er gravid, og det var bestemt ikke planlagt da vi havde aftalt at vente, men nu er jeg altså gravid.

og min Kæreste som jeg kun har været sammen med 8 mdr, ønsket bestemt ikke barnet, han har en million undskyldninger, med ting han ikke har styr på, men alle sammen ting man kan nå at få styr på inden barnet kommer, er kun i 5 uge. så det er nyt.'

jeg lyder af PCOS, og har fået afvide af lægerne at jeg ikke skal regne med at kunne blive gravid uden hjælp, og det er lykkeds. jeg har talt med min læge og han fraråder jeg fp en abort og siger jeg skal overveje at dette måske er den eneste og sidste gang jeg kan blive gravid.

jeg har skrevet før men er bare så itvivl om jeg bare skal få den abort for hans skyld?

håber i vil hjælpe mig lidt. og hvad er der af hjælp til enlige mødre hvis det skulle gå der hen?

Jeg er overbevist om, du allerede selv har svaret på spørgsmålet eftersom, du har oprettet en profil til barnet med terminsdato osv.

Anmeld

26. februar 2012

bettinaLundstrøm

Baagøe skriver:

Jeg er overbevist om, du allerede selv har svaret på spørgsmålet eftersom, du har oprettet en profil til barnet med terminsdato osv.

Det har jeg os er blever enig med mig selv om at beholde det hvsi jeg ikke taber det

Anmeld

26. februar 2012

JH12

Hvid du lider af PCOS, og der er mulighed for du ikke kan blive gravid igen, så synes jeg bestemt ikke du skal få en abort, jeg er sikker på du vil fortryde det resten af livet hvis du gjord..

og jeg synes helt sikkert du skal beholde barnet, hvis du selv ønsker det, for du skal ikke få en abort bare for hans skyld..

Anmeld

27. februar 2012

Pige2009

bettinaLundstrøm skriver:

Det har jeg os er blever enig med mig selv om at beholde det hvsi jeg ikke taber det

Dejligt for dig. Tillykke med beslutningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.