bettinaLundstrøm skriver:
Heej 
Taak for svar 
jeg er mere end klar til dette barn, men bliver bare så usikker når han er sådan for han er virkelig sur. han smækkede med dørende igår da jeg saged jeg havde planer om at beholde det. han råbte og skrej at hvis ikke han havde noget at sige kunne jeg bare pakke mine ting og finde mig et andet sted at bo.
Jeg kan sådan set godt forstå at det er fustrerende for ham, men jeg synes den reaktion du beskriver er ret umoden. (forhåbentligt havde han bare lige brug for at komme af med noget damp)
Jeg vil da håbe at han vil forstå din beslutning hvis du forklarer ham grundlaget for den (at du måske ikke får en ny mulighed for at få et barn), forklarer ham at du bestemt ikke tager let på beslutningen og at du selvfølgelig har haft hans syn på sagen med i dine overvejelser.
At du ikke har rettet dig efter hans ønsker, er jo ikke et udtryk for mangel på respekt, men en følge af de omstændigheder der er omkring PCOS.
Vi krydser fingre for at han med tiden vil ændre mening, men hvis det ikke sker må du desværre være forberedt på et liv som enlig.
Anmeld