:'( - 2. missed abortion på 6 måneder. - Mit hjerte græder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

Guldimaven

Hvor uretfærdigt! Kan godt forstå dit hjerte græder, hvor må det være hårdt!

for at dagen snart kommer, hvor du har en ny spir i maven som bliver derinde lige indtil den er klar! 

kæmpe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Så den desværre ikke i går. Men for fanden da også, øv, pis, lort, troede også på den var her denne gang, men du skulle desværre trække den korteste strå. Men jeg kender dine følelser, hadet til ens krop og gener, hadet til håbene og forventningerne, lysten til bare at råbe og skrige hele tiden, slå på noget, gerne meget hårdt så det smulre. Øv øv øv.

Håber i hurtigt lander på bene og finder jeres balance igen, det skal nok gå, i for jeres barn/børn, de bliver alle nederlagene værd, det er bare ligenu, det hele er uoverskueligt.

Skrive endelig hvis der er noget.

Jeg er simpelthen så rasende... Hvorfor fanden.. Som jeg lige skrev til en anden, hvorfor skal jeg have så nemt ved at blive gravid når de ikke kan udvikle sig indeni mig. Jeg forstår det fandme ikke...
Min kæreste er så ked af det og det frustrere mig helt vildt at ejg ikke kan opfylde hans største ønske.. Føler mig dælme som en nulbon.. GRRR!!!

Vi kommer videre, der er ingen tvivl. men ligenu virker en ny graviditet satme urealistisk og helt hen i vejret...

MAnge tak for støtten søde...

Anmeld

27. februar 2012

Pige2009

Frk-Lotusblomst skriver:

Tak.. Ja, havde sku heller ikke regnet med det ville ramme os igen.. Ikke nu ihvertfald....

Tanker herfra

Anmeld

27. februar 2012

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg er simpelthen så rasende... Hvorfor fanden.. Som jeg lige skrev til en anden, hvorfor skal jeg have så nemt ved at blive gravid når de ikke kan udvikle sig indeni mig. Jeg forstår det fandme ikke...
Min kæreste er så ked af det og det frustrere mig helt vildt at ejg ikke kan opfylde hans største ønske.. Føler mig dælme som en nulbon.. GRRR!!!

Vi kommer videre, der er ingen tvivl. men ligenu virker en ny graviditet satme urealistisk og helt hen i vejret...

MAnge tak for støtten søde...

Jeg kender mange af følelserne så godt, øv øv øv. Er sikker på det nok skal gå, men det er bare så træls, at det ikke er lige nu. Nu er det så heller ikke sikkert, at du er problemet, men jeres gener, dine æg eller mandens sædceller, man ved aldrig.

Anmeld

28. februar 2012

Frk-Lotusblomst

hautecouture skriver:

Hvor er det dog uretfærdigt  tusinde kram til dig og kæresten. 

Mange tak...

Anmeld

28. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Timse skriver:

Det var dejligt søde

Anmeld

28. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Det er bare ikke til at forstå hvorfor det skal gå sådan

Tror ogsp på det, men er nu alligevel nervøs for skanningen. De skal ikke tale for meget når vi kommer derop, bare skanne, og så tager vi den derfra

Det kan jeg godt forstå.
Er sikker på det nok skal gå fint.. Vil sende alt min positive energi til jer.

Anmeld

28. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Carina1977 skriver:

Det synes jeg lyder som en rigtig god plan 

Jeg kan fortælle dig at min tante har været igennem rigtig mange spontane aborter og MA´er, men hun har idag 2 drenge. Så det skal nok lykkes for jer. Vi er bare nogen, der skal kæmpe noget mere for det...desværre.

Men jeg er sikker på at i med tiden bliver forældre til nogle skønne børn...når tiden er den rigtige både for din krop, men også rent psykisk.

Ja, det giver ingen mening.. Men sådan er livet jo desværre.. :/

Er sikker på vi også nok skal få vores ønskebarn, vi skal abre lige ovenpå og tro på det igen..

Anmeld

28. februar 2012

Frk-Lotusblomst

B&J skriver:

det skulle forbydes sådan noget kunne ske... mit hjerte og tanker er hos jer og hvor gør det mig virkelig ondt

Mange tak.. Det varmer...
Og ja, det skulle forbydes!!!!!!

Anmeld

28. februar 2012

gonefishing

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg hAr desværre haft noget orange slimet udflåd (on and off) + mavesmerter, i et par dage, meget som jeg havde sidst da det gik galt.. Det tændte mine farer signaler og jeg tog til lægen...

Mine bange anelser vidste sig desværre at være rigtige..

Jeg oplever nu min 2. ma på 6 måneder .... Den var stoppet med at leve 7+4, dvs 4 dage efter jeg havde set hjerteblink..4 dage efter jeg offentliggjorde det herinde...Skulle være mellem 9+0-10+1 i dag.

Jeg er dømt ude. Jeg er frygtelig ulykkelig og reagerer meget kraftigere end jeg gjorde første gang. Denne gang er så meget værre for mig... FUCK LORT PIS... Jeg orker det ikke.. Mine øjne er rødsprængte og hævede..

Min læge tog mig meget seriøst. Hun stolede på min intuition og mente jeg skulle afsted idag og ikke først mandag som hospitalet ville vente med.. Jeg kørte til randers kl. 14 og kom til scanning kl 16.15.'

Lægen mærkede på mig, så der var blod, gammelt, lidt frisk i udflådet (pletblødning som jeg snakkede om).. Hun scannede og viste mig alt der foregik på skærmen. Der var den... Mit dejlige foster... Hun målte, målte og målte. og sagde, jeg er ked af det men der er ikke godt nyt.. Jeg brød sammen der på briksen.. Hun satte flow på - intet hjerteblink.. Jeg græd og græd.. VI snakkede om abort.. og blev enige om den medicinske igen.. Jeg græd mere.. Fortalte jeg skulle hjem på job.. Der kom en sygeplejerske ind og gav mig den velkendte doggybag, hun forstod ikke jeg skulle på job og frarådede mig det grundet min psykiske tilstand. Der var dog ikke noget at gøre, jeg skulle på job.. Jeg græd hele vejen hjem i bilen.. Råbte, skreg.. Kom hjem og brød sammen i kærestens arme.. Efter 30 min hjemme tog jeg på job.. Skulle kun være der 3 timer fordi jeg jo var kommet 2 timer forsent (havde en der blev der til jeg kom)..

Kæmpede mig igennem vagten og sidder nu her.. Lamslået, bange, og forstår det bare ikke.. Ikke igen..

Bange for smerterne imorgen ifølge med aborten, bange for det ikke går som sidst (sidst begyndte jeg at bløde dagen inden aborten så var allerede åben da pillerne blev lagt op så havde ikke hele det der "forspil")

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCCCCCKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!

Lige nu ser jeg intet positivt.. Jeg vil bare grave mig ned... Tage ud på den mest øde mark og råbe og skrige... Jeg er såå ked af det.. Det sammen er min kæreste.. HVORFOR IGEN.. HVORFOR....

Jeg blev så ked af din tråd, fordi du skal det igennem.

Personligt kender jeg ikke til det du går igennem. Men jeg sender alt min positivitet og energi til dig.

Og håber af mit hjerte at det hele går hurtigt og at i næste gang får jeres ønskebarn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.