:'( - 2. missed abortion på 6 måneder. - Mit hjerte græder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

IHHHHHHH , for en i helvede sku da også noget møg lort pis og arghhhhh!!  hvor har jeg da bare ondt af dig søde!! .. du så hjrteblink og alt muligt! hvorfor skal det gå ud over dig! Jeg var så sikker på du nok skulle gennemgå den her graviditet!!  

Du får lige mega mange  Af mig! og du har min dybeste medfølelse! Det er så PISSE HÅRDT, det du er igennem! 

Mange tak søde... Så kom jeg endelig til dit svar.. Det er lidt svært at overskue mere end en sides svar af gangen.. men nu skal jeg simpelthen være færdig med at svare alle jer skønne piger der støtter en herinde.. <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Frk-Lotusblomst

VNB skriver:

Ej hvor gør det mig bare rigtig rigtig ondt at læse... 

Mangler faktisk ord! Men føler SÅ meget med jer! 

Håber at i får den rette hjælp så i kommer ovenpå igen psykisk og atter kan prøve at lave en lille ny 

Mange tak..
Der er ingen tvivl om vi skal op på hesten igen og så bare derudaf...

Anmeld

28. februar 2012

Frk-Lotusblomst

frk-stoltze skriver:

Hehe ja ved det hurtigt kan blive til en roman, men ved også hvor meget du værdsætter vores støtten op omkring hinanden ja, så til dig min pige

selv tak, det er længe siden jeg har nydt at lave mad og hygge sådan på den måde, selvom det var under lidt underligt omstædigheder du ved men du er altid et dejligt selvskab og der er jo ingen som dig

Lige nemlig søde.

Ja det var en meget underlig omstændighed, men jeg kunne ikke have haft bedre personer omkring mig..

Anmeld

28. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Katte87 skriver:

Åh nej altså! Det er simpelthen så uretfærdigt! 

Jeg håber at du har god støtte i kæreste, familie og venner, som kan hjælpe dig igennem. Jeg kan kun forestille mig, hvor hårdt og hjerteskærende det må være

Jeg håber virkelig, at du snart kan få lov at få din ønskebaby 

Mange tak.
Vi har rigtig god støtte i vores venner og i hinanden så vi skal bare lige ovenvande igen og så videre med livet...

Anmeld

28. februar 2012

Frk-Lotusblomst

nettemor skriver:

Ved ikke hvad jeg skal sige   Det gør mig så ondt

Tak...

Anmeld

28. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Mira0911 skriver:

Jeg kunne bande i lange stride sætninger - Vælger at lade vær.... 

For pokker i vold jeg er så ked af det på dine vejne søde..... Grrrrr...... For filan da også.... 

Arrrgh..... Jamen jamen..... 

Smukke, du er i mine tanker, og sender masser af tanker til Jer... 

Psst.... Jeg er lige her eller der hvis det er... 

Tak søde...

Ja det er noget rigtig bullshit.. Jeg havde virkelig ikke set den komme.. Eller jo da min intuition sagde mig der var noget galt. Men nden da.. Vi var lige kommet over hvor det gik galt sidst.. Jeg troede virkelig at vi nu ville gå hele vejen...

Men nej-- øv.. Jeg nåede kun lige at få NF tiden ind af døren før den må aflyse igen..

Anmeld

28. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Moar2012 skriver:

Håber jeg går hele vejen... Ville være knust som dig hvis jeg skulle opleve med 2 gange også:-(

Håber du snart har en ny spir som bliver stor og stærk..

Selvfølgelig går du hele vejen..
Du må ikke miste troen på det.. Og slet ikke nu hvor du idag har set den lille pus igen..

Jeg hepper på jer..

Og mange tak..

Anmeld

28. februar 2012

Frk-Lotusblomst

M (: skriver:

Åh, sødste jeg er så ked af det på dine vegne.. Du må virkelig love at skrive eller ringe, hvis der er bare det mindste jeg kan gøre, der kan hjælpe bare lidt på den ufattelige smerte du og din kæreste lige nu gennemgår.. Du har været i mine tanker hele weekenden.. Øv, hvor er det bare uretfærdigt! 

Knus og mange tanker herfra! 

Taaak søde...

Anmeld

28. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Guldimaven skriver:

Hvor uretfærdigt! Kan godt forstå dit hjerte græder, hvor må det være hårdt!

for at dagen snart kommer, hvor du har en ny spir i maven som bliver derinde lige indtil den er klar! 

kæmpe 

Mange tak.. Det varmer..

Vi håber vi snart får lov at gå hele vejen..

Anmeld

28. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Baagøe skriver:

Tanker herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.