Frk-Lotusblomst skriver:
Jeg blvier sindssygt rasende på jeres vegne.. FØJ altså... En ting er de ikke vil bruge resourser på at finde ud af hvad der er galt med os der mister tidligt.. Men forhelvede... Hun var jo et barn.. Et rigtig barn...
Og synes det er rigtig tarveligt at sige at det sker ofte med tvillinger.. Det kan i ikke bruge til en skid. Godt jeres jordmoder var ærlig, selvom du jo selvfølgelig ikke kan bruge det til noget!!!!
Ingen undersøgelser her. De vil først hjælpe os når vi har mistet 3 gange.. SUPER FEDT!!!!
Men der blvier ikke en 3. gang.. 3. gang skal det lykkeds!!!!!!!!!!
Jeg skal på sygehuset på mandag og afsluttes. Have grønt lys til at starte igen, forhåbentligt. Og der tror jeg simpelthen jeg eksplodere, på en pæn måde selvfølgelig, hvis de prøver at spise mig af med naturens gang igen...Hvad end det så er sandt eller ej..
Så heller sige, sådan er livet...
Man kunne ikke undersøge hende, da hun jo begyndte at udtørre og derved miste tegne, så vi kunne ikke få svar, andet end hvis hun kom ud hurtigt og det måtte hun jo ikke. Derfor var hver dag svær dengang, ville så gerne have svar på, hvad der var i vejen, men jo mere tid der gik, jo mindre kunne de se, og ja, Anastasia fik bedre overlevelses muligheder, så kunne slet ikke bestemme, hvad jeg lige skulle satse på.
Ja da, 3. må være lykkens gang. Og kan udemærket godt forstå, at du vil blive lettere sur, men det er jo desværre rigtigt, at det kan ske, men det er fandme hårdt alligevel, specielt når "sikkerheden" i hjerteblik har været der.
Håber i kan gå i gang med det samme, bare i er helt klare i hovedet, hvis ulykke er ude igen, vil i så kunne klare det?
Anmeld