:'( - 2. missed abortion på 6 måneder. - Mit hjerte græder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Nej.. Det tror jeg heller ikke de kan.. Men har nogle gode læger, s måske de vil holde lidt ekstra øje med mig.. Eller bare berolige os.. og tage en snak med os.. Tror Kenneth kunne bruge en snak om det.. Han er ret mærket denne gang.
Det passer perfekt med skole og job, hvis vi venter. Til at starte på var det jo vores plan vi først skulle have baby til foråret 2013.. Men forskellige ting gjorde vi allerede smed p-pillerne i juni 2012..

Så alt i alt så vil vi ved at vente til juni "bare" starte på den plan vi havde til at starte på.. Så er det bedøvende ligegyldigt hvornår baby kommer..

Det kan jo ramme mændene ligeså hårdt, så måske han allerede nu skal en (eller ti) ture forbi lægen, så han ligesom kan få åbnet op og snakket med en, som ved hvad der skete, men ikke må fortælle videre og evt kan vudere, om han har behov for noget.

Jamen så er det jo ikke et problem i den forstand at vente, dejligt, selvom det næppe er en trøst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Det kan jo ramme mændene ligeså hårdt, så måske han allerede nu skal en (eller ti) ture forbi lægen, så han ligesom kan få åbnet op og snakket med en, som ved hvad der skete, men ikke må fortælle videre og evt kan vudere, om han har behov for noget.

Jamen så er det jo ikke et problem i den forstand at vente, dejligt, selvom det næppe er en trøst.

Det får jeg ham vist aldrig til.. Min stærke mand.. Heldigivs har han lukket op for en af hans venner og lukkede derfor også op for mig herhjemme..

Nej, ingen problem i at vente ud over utålmodighed.. Og ønsket om at få barn nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.