:'( - 2. missed abortion på 6 måneder. - Mit hjerte græder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Moar2012 skriver:

Øv....

Det er ikke fair:-( føler virkelig med dig.. Nu havde vi lige glædet os sådan... 

Forstår ikke hvorfor verden skal være så undfair:-(

Kæmpe krammer fra mig og håber snart du igen har en spir som bliver derinde..

Mange tak.. Havde ikke regnet med det ville ske 1. gang og så sandelig heller ikke 2. Men sådan er livet .. uforudsigeligt, uretfærdig og så tager det en masse valg for en som man ikke er enig i.

Held og lykke emd det hele.. Du går hele vejen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

Frk-Lotusblomst

AalborgPigen skriver:

Kæmpe krammer fra mig.. Det er så synd for dig.. Og virkelig uretfærdigt. ! 

Mange tak. Det varmer...

Anmeld

26. februar 2012

frk-stoltze

Frk-Lotusblomst skriver:

Tak smukke.. Vil ikke skrive nogen lang roman, det ved du jeg kunne, men du ved også hvor emget jeg sætter pris på dig og din hjælp. <3

Ja, det er som at få et ordentlig slag i hovedet. IGEN... For helvede.. PIK OG PATTER!!!!

Tak for igår smukke.. Det var godt at have jer her...

Hehe ja ved det hurtigt kan blive til en roman, men ved også hvor meget du værdsætter vores støtten op omkring hinanden ja, så til dig min pige

selv tak, det er længe siden jeg har nydt at lave mad og hygge sådan på den måde, selvom det var under lidt underligt omstædigheder du ved men du er altid et dejligt selvskab og der er jo ingen som dig

Anmeld

26. februar 2012

Ka+Ma=Be

Åh nej altså! Det er simpelthen så uretfærdigt! 

Jeg håber at du har god støtte i kæreste, familie og venner, som kan hjælpe dig igennem. Jeg kan kun forestille mig, hvor hårdt og hjerteskærende det må være

Jeg håber virkelig, at du snart kan få lov at få din ønskebaby 

Anmeld

26. februar 2012

Nettemor

Ved ikke hvad jeg skal sige   Det gør mig så ondt

Anmeld

26. februar 2012

Mira0911

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg hAr desværre haft noget orange slimet udflåd (on and off) + mavesmerter, i et par dage, meget som jeg havde sidst da det gik galt.. Det tændte mine farer signaler og jeg tog til lægen...

Mine bange anelser vidste sig desværre at være rigtige..

Jeg oplever nu min 2. ma på 6 måneder .... Den var stoppet med at leve 7+4, dvs 4 dage efter jeg havde set hjerteblink..4 dage efter jeg offentliggjorde det herinde...Skulle være mellem 9+0-10+1 i dag.

Jeg er dømt ude. Jeg er frygtelig ulykkelig og reagerer meget kraftigere end jeg gjorde første gang. Denne gang er så meget værre for mig... FUCK LORT PIS... Jeg orker det ikke.. Mine øjne er rødsprængte og hævede..

Min læge tog mig meget seriøst. Hun stolede på min intuition og mente jeg skulle afsted idag og ikke først mandag som hospitalet ville vente med.. Jeg kørte til randers kl. 14 og kom til scanning kl 16.15.'

Lægen mærkede på mig, så der var blod, gammelt, lidt frisk i udflådet (pletblødning som jeg snakkede om).. Hun scannede og viste mig alt der foregik på skærmen. Der var den... Mit dejlige foster... Hun målte, målte og målte. og sagde, jeg er ked af det men der er ikke godt nyt.. Jeg brød sammen der på briksen.. Hun satte flow på - intet hjerteblink.. Jeg græd og græd.. VI snakkede om abort.. og blev enige om den medicinske igen.. Jeg græd mere.. Fortalte jeg skulle hjem på job.. Der kom en sygeplejerske ind og gav mig den velkendte doggybag, hun forstod ikke jeg skulle på job og frarådede mig det grundet min psykiske tilstand. Der var dog ikke noget at gøre, jeg skulle på job.. Jeg græd hele vejen hjem i bilen.. Råbte, skreg.. Kom hjem og brød sammen i kærestens arme.. Efter 30 min hjemme tog jeg på job.. Skulle kun være der 3 timer fordi jeg jo var kommet 2 timer forsent (havde en der blev der til jeg kom)..

Kæmpede mig igennem vagten og sidder nu her.. Lamslået, bange, og forstår det bare ikke.. Ikke igen..

Bange for smerterne imorgen ifølge med aborten, bange for det ikke går som sidst (sidst begyndte jeg at bløde dagen inden aborten så var allerede åben da pillerne blev lagt op så havde ikke hele det der "forspil")

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCCCCCKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!

Lige nu ser jeg intet positivt.. Jeg vil bare grave mig ned... Tage ud på den mest øde mark og råbe og skrige... Jeg er såå ked af det.. Det sammen er min kæreste.. HVORFOR IGEN.. HVORFOR....

Jeg kunne bande i lange stride sætninger - Vælger at lade vær.... 

For pokker i vold jeg er så ked af det på dine vejne søde..... Grrrrr...... For filan da også.... 

Arrrgh..... Jamen jamen..... 

Smukke, du er i mine tanker, og sender masser af tanker til Jer... 

Psst.... Jeg er lige her eller der hvis det er... 

Anmeld

26. februar 2012

Moar2012

Frk-Lotusblomst skriver:

Mange tak.. Havde ikke regnet med det ville ske 1. gang og så sandelig heller ikke 2. Men sådan er livet .. uforudsigeligt, uretfærdig og så tager det en masse valg for en som man ikke er enig i.

Held og lykke emd det hele.. Du går hele vejen..

Håber jeg går hele vejen... Ville være knust som dig hvis jeg skulle opleve med 2 gange også:-(

Håber du snart har en ny spir som bliver stor og stærk..

Anmeld

26. februar 2012

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg hAr desværre haft noget orange slimet udflåd (on and off) + mavesmerter, i et par dage, meget som jeg havde sidst da det gik galt.. Det tændte mine farer signaler og jeg tog til lægen...

Mine bange anelser vidste sig desværre at være rigtige..

Jeg oplever nu min 2. ma på 6 måneder .... Den var stoppet med at leve 7+4, dvs 4 dage efter jeg havde set hjerteblink..4 dage efter jeg offentliggjorde det herinde...Skulle være mellem 9+0-10+1 i dag.

Jeg er dømt ude. Jeg er frygtelig ulykkelig og reagerer meget kraftigere end jeg gjorde første gang. Denne gang er så meget værre for mig... FUCK LORT PIS... Jeg orker det ikke.. Mine øjne er rødsprængte og hævede..

Min læge tog mig meget seriøst. Hun stolede på min intuition og mente jeg skulle afsted idag og ikke først mandag som hospitalet ville vente med.. Jeg kørte til randers kl. 14 og kom til scanning kl 16.15.'

Lægen mærkede på mig, så der var blod, gammelt, lidt frisk i udflådet (pletblødning som jeg snakkede om).. Hun scannede og viste mig alt der foregik på skærmen. Der var den... Mit dejlige foster... Hun målte, målte og målte. og sagde, jeg er ked af det men der er ikke godt nyt.. Jeg brød sammen der på briksen.. Hun satte flow på - intet hjerteblink.. Jeg græd og græd.. VI snakkede om abort.. og blev enige om den medicinske igen.. Jeg græd mere.. Fortalte jeg skulle hjem på job.. Der kom en sygeplejerske ind og gav mig den velkendte doggybag, hun forstod ikke jeg skulle på job og frarådede mig det grundet min psykiske tilstand. Der var dog ikke noget at gøre, jeg skulle på job.. Jeg græd hele vejen hjem i bilen.. Råbte, skreg.. Kom hjem og brød sammen i kærestens arme.. Efter 30 min hjemme tog jeg på job.. Skulle kun være der 3 timer fordi jeg jo var kommet 2 timer forsent (havde en der blev der til jeg kom)..

Kæmpede mig igennem vagten og sidder nu her.. Lamslået, bange, og forstår det bare ikke.. Ikke igen..

Bange for smerterne imorgen ifølge med aborten, bange for det ikke går som sidst (sidst begyndte jeg at bløde dagen inden aborten så var allerede åben da pillerne blev lagt op så havde ikke hele det der "forspil")

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCCCCCKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!

Lige nu ser jeg intet positivt.. Jeg vil bare grave mig ned... Tage ud på den mest øde mark og råbe og skrige... Jeg er såå ked af det.. Det sammen er min kæreste.. HVORFOR IGEN.. HVORFOR....

Åh, sødste jeg er så ked af det på dine vegne.. Du må virkelig love at skrive eller ringe, hvis der er bare det mindste jeg kan gøre, der kan hjælpe bare lidt på den ufattelige smerte du og din kæreste lige nu gennemgår.. Du har været i mine tanker hele weekenden.. Øv, hvor er det bare uretfærdigt! 

Knus og mange tanker herfra! 

Anmeld

27. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Darling<3 skriver:

Fuck det gør mig virkelig ondt at høre smukke....! Ville ønske at jeg kunne ændre det for dig

Mange tak smukke.. <3
Ville også ønske ejg kunne ændre det... Hvorfor fanden skal jeg have så let ved at blive gravid når de ikke kan blive ved med at leve indeni mig.

Anmeld

27. februar 2012

Frk-Lotusblomst

LouiseVous skriver:

Ville ikke smutte uden at sende dig en kæmpe krammer
Og hvor er det uretfærdig !

Mange tak...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.