Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frk-Lotusblomst skriver: Nej det har du ret i. Det blvier spændende at se hvad vi vælger når td er.
Nej det har du ret i. Det blvier spændende at se hvad vi vælger når td er.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kofoed. skriver: Men nu skal du lave en biled tråd, når værelset er færdig.
Men nu skal du lave en biled tråd, når værelset er færdig.
mine børn deler dette skab. (undskylder rodet, vi er lige flyttet )
henh01 skriver: mine børn deler dette skab. (undskylder rodet, vi er lige flyttet )
Frk-Lotusblomst skriver: Bliver nødt til at spørge.. Hvordan kan det være i har valgt kommode istedet for skab og hvad der ellers er?
Bliver nødt til at spørge.. Hvordan kan det være i har valgt kommode istedet for skab og hvad der ellers er?
Fordi det er et lille værelse... og det er volsomt med et skab...
Også kunne der stå bamser ovenpå.
twinny skriver: Fordi det er et lille værelse... og det er volsomt med et skab... Også kunne der stå bamser ovenpå.
Chevro skriver: Hvis vi havde nogle værelser, ville jeg uden tvivl have købt det skab fra Sun / i babysam :-) og den kommode/puslebordet hvor man bare kan bruge kommoden seperat bagefter!Vi har købt tremmesengen i det også. Men vi har et lille specielt hus, så ingen værelser
Hvis vi havde nogle værelser, ville jeg uden tvivl have købt det skab fra Sun / i babysam :-) og den kommode/puslebordet hvor man bare kan bruge kommoden seperat bagefter!Vi har købt tremmesengen i det også. Men vi har et lille specielt hus, så ingen værelser
Chevro skriver: Vi har taget et skab i brug, til hans tøj nu - som er lige ved siden af badeværelset, vil ikke skulle hente tøj osv ovenpå (: resten skal være på badeværelset på puslebordet, bleer, stofbleer, vaskeklude, skumklude og alt til pleje :-)
Vi har taget et skab i brug, til hans tøj nu - som er lige ved siden af badeværelset, vil ikke skulle hente tøj osv ovenpå (: resten skal være på badeværelset på puslebordet, bleer, stofbleer, vaskeklude, skumklude og alt til pleje :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128