Vis mig babys tøjskab/kommode. Plads til tøj.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2012

Mettefpigen

Vi har den kommode her og et lille garderobeskab til bøjle tøj og nogle småting  Det passer helt perfekt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Fenja09 skriver:

Vi har en kommode fra Ikea - den passer rigtig fint til Albertes værelse og hun behøver pt. ikke mere plads til sit tøj.

/Fenja

Tak for det.
Vi har haft sådan en og den faldt ikke i vores smag særlig længe.. hehe..
Men kan se de fleste vælger kommoder. Ser det ud som.. Hvorfor har i valgt det fremfor et skab?

Anmeld

23. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Mettefpigen skriver:

Vi har den kommode her og et lille garderobeskab til bøjle tøj og nogle småting  Det passer helt perfekt

Tak for det. Vi har allerede en del i den serie og har den me di overvejlserne.

Anmeld

23. februar 2012

Fenja09

Frk-Lotusblomst skriver:

Tak for det.
Vi har haft sådan en og den faldt ikke i vores smag særlig længe.. hehe..
Men kan se de fleste vælger kommoder. Ser det ud som.. Hvorfor har i valgt det fremfor et skab?

Skabe fylder jo som regel ret meget af et rum, medmindre de er indbyggede og jeg kan godt lide at der er "plads" og lys. Så skulle Alberte have skab på værelset skulle det være meget større end det hun har nu.

/Fenja

Anmeld

23. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Fenja09 skriver:

Skabe fylder jo som regel ret meget af et rum, medmindre de er indbyggede og jeg kan godt lide at der er "plads" og lys. Så skulle Alberte have skab på værelset skulle det være meget større end det hun har nu.

/Fenja

Okay. Tak for det.. Ja de fylder en del de kære skabe. Tager meget lys..

Anmeld

23. februar 2012

serinasmor

ehm vi har begge dele

vi har mandalkommoden fra ikea (billede nedenunder) hvor alt hendes nuværende tøj er i + hendes sengetøj

og så er vi så (u)heldige at serinas værelse er indrettet med walk-in  - så det er fyldt med rod + overtøj der ikke er i brug + tøj der lige er blevet for småt + næste størrelse i tøj og sko ligger klar + legetøj hun er blevet for stor til osv .. det skab er ALT for praktisk og FYLDT

Det roder helt enormt meget ovenpå den kommode - der ligger tøj der burde have været lagt i skabet - for småt /for stort - hendes astmamaske og vandskålen til pusling - fordi hendes puslebord er væghængt og er lige vedsiden af ... den er mest valgt fordi vi havde den i forvejen

Vi har overvejet et skab til hendes tøj - men når vi til det punkt hvor kommoden fylder for meget - må vi rydde op i walk-in i stedet det har jeg bestemt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.